Mel B todella tuhdissa kunnossa
Kommentit (51)
näyttää noissa kuvissa. Ja veikkaanpa että aika monen av-mamman mies olisi samaa mieltä jos niiltä kysyttäisiin ilman että itsensä anorektiseksi kiduttanut takakireä vaimo olisi vieressä.
Ikävä tosiasiahan on se, että aika monen ylirääkätyn naisen mies haaveilee salaa naisellisemmista muodoista. Muistelkaapa esim. Beckhamia, piti päästä vähän runsaampien muotojen ääreen. Ja ei, runsaalla en tarkoita ylipainoista vaan uhkeata, normaalia tervettä naista. JOTAIN MUUTA KUIN AP JOKA ILMOITTAA MITOIKSEEN 170 CM JA 49 KG. Onneksi olkoon ap, olet idiootti.
Ei raskaus ole mikään tekosyys läskin kerryttämiselle.
Muistelkaapa esim. Beckhamia, piti päästä vähän runsaampien muotojen ääreen.
Taloudenhoitajahan oli paljon muodokkaampi kuin kuikelo ja tiukkis Maria-vaimo.
Alan uskoa, että miehet pitävät enemmän pyylevistä, mutta leppoisista naisista.
muistan kouluajoilta anorektikon joka oli hirveä arvostelemaan muiden painoja. Itse raukka joutui pitämään kirjaa syömisistään jotta pysyi edes jotenkin normaalin rajoissa. Ilman kirjanpitoa olisi repsahtanut alipainoiseksi...säälittää teikäläiset, aivoparat vinksahtaneet pysyvästi miettimään vain kaloreita, kaloreita, kaloreita....
Musta toi on tuhdin näkönen,hirveet selluliititkin. Ei raskaus ole todellakaan tekosyy näyttää tuolta.... Paitsi av-mammojen mielestä ;D (jotka ovat jääneet noihin mittoihin synnytyksen jälkeenkin)
Voi sinua läskiparkaa. Itselläni ei ikinä ole ollut ongelmia painoni kanssa,nyt odotan neljättä lastani 7kuulla ja painan 67kiloa ja olen 170cm pitkä,eli aikas kuule hyvät mitat ja ikinä ei ole tarvinnut katsella mitä suuhuni laitan(toki syön terveellisesti mikä on normaalia). En kuulu niihin jotka syövät itsensä muodottomiksi enkä niihin jotka ovat syömättä ja ovat nekin muodottomia, elän terveellisesti enkä anna raskauden olla syy levähtämiselle.
muistan kouluajoilta anorektikon joka oli hirveä arvostelemaan muiden painoja. Itse raukka joutui pitämään kirjaa syömisistään jotta pysyi edes jotenkin normaalin rajoissa. Ilman kirjanpitoa olisi repsahtanut alipainoiseksi...säälittää teikäläiset, aivoparat vinksahtaneet pysyvästi miettimään vain kaloreita, kaloreita, kaloreita....
Musta toi on tuhdin näkönen,hirveet selluliititkin. Ei raskaus ole todellakaan tekosyy näyttää tuolta.... Paitsi av-mammojen mielestä ;D (jotka ovat jääneet noihin mittoihin synnytyksen jälkeenkin)
Voi sinua läskiparkaa. Itselläni ei ikinä ole ollut ongelmia painoni kanssa,nyt odotan neljättä lastani 7kuulla ja painan 67kiloa ja olen 170cm pitkä,eli aikas kuule hyvät mitat ja ikinä ei ole tarvinnut katsella mitä suuhuni laitan(toki syön terveellisesti mikä on normaalia). En kuulu niihin jotka syövät itsensä muodottomiksi enkä niihin jotka ovat syömättä ja ovat nekin muodottomia, elän terveellisesti enkä anna raskauden olla syy levähtämiselle.
Näyttää viimesillään raskaana olevalta. Turvotuksia on melkein kaikilla raskauden viimeisinä kuukausina. Lisäksi on suotavaa, että hoikka nainen (kuten MelB) saa imetystä varten vähän vararavintoa.
<a href="http://www.iltasanomat.fi/viihde/Maustetytt%C3%B6%20Mel%20Bll%C3%A4%20o…" alt="http://www.iltasanomat.fi/viihde/Maustetytt%C3%B6%20Mel%20Bll%C3%A4%20o…">http://www.iltasanomat.fi/viihde/Maustetytt%C3%B6%20Mel%20Bll%C3%A4%20o…;
kuka sanoi mummoäidiksi jos on nyt 37????
että hän ei edes huomannut, että olin raskaana, vaikka siis näimme monta kertaa ihan viimeisilläni - taidettiinpa jopa nähdä samana päivänä, kun lähdin synnyttämäänkin.
Hän kertoi, että yleensä havaitsi raskaana olevat paljon ennen kuin maha kunnolla pullahti esiin siitä, että raskaana olevien peppu alkoi levitä. Ja totta, minun peppuni ei levinnyt, kun kaikki kilot olivat mahassa, joka sitten olikin sellainen pyöreä pallo. Selän puolelta ei nähnyt, että olin raskaana.
Ehkäpä siis on olemassa vartalotyyppejä, joissa ne raskauskilot leviävät tasaisemmin ja varastoituvat odottamaan sitä imetystä. Joka tapauksessa Mel B näyttää hyvältä ja seksikkäältä mammalta eikä mielestäni lainkaan lihavalta - vain hyvin raskaalta. Jalat ovat kiistatta turvonneet, mutta näillä helteillä varmasti ihan ymmärrettävää. En yhdy missään nimessä ap:n tai kenenkään muun sanoihin siitä, että on päästänyt itsensä kauheaan kuntoon. Minusta hän on upeassa kunnossa. On hienoa, kun raskaana oleva uskaltaa näyttää mahansa ilman että kylkiluut samalla vilahtelee!
Jotka ovat aina haukkumassa hoikkia ja pitävät mitä suurempia ihmisiä upeina :D :D Johtuisko ehkä omasta koosta.