FB -tekopyhyys ärsyttää!
Siis oikeesti. Jos joku nainen on ulkonäöltään seinään juossut virtahepo, niin on kyllä erittäin läpinäkyvän typerää mielistelyä laittaa hänen kuvaansa kommenttia "kukas kaunokainen se siinä" tms. Huhhuh.
Ja ei, en todellakaan ole kateellinen. Lähinnä helpottunut, etten ole jyrän alle jäänyt siansilmäinen sotanorsu.
Kommentit (5)
Ihan sama mitä kritisoi, niin aina on kateellinen. Palstalogiikkaa parhaimmillaan :)
Joo, olen mä kateellinen. Esim. naapurin superenergiselle äidille, kaverilleni hemmetin upeasta kropasta ja konserttiin lähtevälle toiselle kaverilleni. Mutta rumuudesta mun ei tarvi olla kateellinen eikä heidän saamista kommenteista. Varsinkin kun kommentin kohdekin lähinnä "hymyili vinoon" tuolle kommentille.
esim tuolla tyypillä saattaa olla upeat hiukset, valloittava hymy tai vitsikäs pilke silmäkulmassa. Ei kannata olla niin mustavalkoinen.
valokuva, nähty vaivaa hiusten/meikin eteen tms.
Ihan sama vaikkei nyt oikeasti missiltä näyttäisikään.
Sitäpaitsi, itse ainakin huomaan näkeväni poikkeuksetta jokaisessa ihmisessä jotain, josta voi sanoa että se on kaunista. Esimerkkinä vaikkapa eräs ystäväni, jota sinä varmaan kuvailisit sotanorsuksi tms, minusta hänellä on kauneimmat kädet ja kynnet, mitä olen kenelläkään nähnyt. Lisäksi todella kaunis hymy ja hyvät hampaat.
voi toisesta olla kaunista ja päinvastoin.
Kateudelta tuo sun vuodatus kuulostaa, sun kauniita kuvia kun ei taida kukaan kehua. Vituttaahan se.