Isä jätti 2-vuotiaan hortoilemaan parkkipaikalle. Tekisitkö LS-ilmoituksen?
Isä oli poissa lapsen luota ainakin minuutin, kun kantoi isomman lapsen sisälle kulman taakse sadan metrin päähän.
Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun 2v. hortoilee omillaan.
Kommentit (44)
Jotkut näköjään ovat kehityskelvottomia ja toivottomia tapauksia vaikka kuinka monta tilaisuutta antaisi.
Miehellä on vaan käynyt huono tuuri naisten suhteen.
Jotkut näköjään ovat kehityskelvottomia ja toivottomia tapauksia vaikka kuinka monta tilaisuutta antaisi.
Miehellä on vaan käynyt huono tuuri naisten suhteen.
kun otan ja jätän tämän uppoavan laivan. Tuuria saa olla matkassa että aikuisiksi asti isänsä hoivassa hengissä selviävät. ap
mökillä ei tarvitse olla yhtään ajokuntoista. Riittää että joku aikuisista on sen verran selvinpäin että kykenee lapsista huolehtimaan tai apua soittamaan, ajokuntoisia ei tarvita.
Kun varmaan osaan autolla ajaa paremmin kännissä mitä selvinpäin.
tuntemattomasta numerosta ja nyt voin aina soittaa suoraan päivystävälle sossulle, ei tartte hätäkeskusta viestin välittäjäksi:)
Kerro tarkemmin tilanteesta. Mihin isä vei isomman lapsen ja miksi jätti 2-vuotiaan?
olisi jollain tavalla. LS-ilmoitus on yksi vaihtoehto, tosin ensin voisi jutella miehen kanssa asiasta.
että hänet kannetaan autosta kotiin, oli nukahtanut sinne.
Isällä "ei ollut käsiä" ottaa pienempääkin syliin, mutta oli kuitenkin päästänyt pienemmänkin pois autosta.
Isä kantoi ulvovan isomman lapsen sisälle, muttei kuitenkaan välittänyt siitä että 2v ei pysynyt hänen vauhdissaan ja 2v jäi parkkipaikalle hortoilemaan.
Itse olin sisällä menin ulos hakemaan 2-vuotiasta, kun tajusin että ääliöisukki oli jättänyt pienen yksin parkkipaikalle.
Soitin ls-päivystykseen.
Ja tuonko kanssa minun pitäisi huomenna päästää lapset mökille??
Yksi huutava ja rimpuileva sylissä niin ei siinä ole käsiä tehdä mitään sen pienemmän kanssa. Olisiko pitänyt teljetä lapset autoon ja odottaa parempaa hetkeä?
Vilkas kaupungin keskustan kadunvarsi parkkipaikka vai omakotitalon oma parkkialue?
En nyt lähtisi ls-ilmoituksen tekoon; ihan turhaa veroeurojen väärinkäyttöä kun oikeitakin ongelma perheitä on
Ja todellakin olisi ollut parempi a) ajaa auto ulko-oven eteen ja kantaa kakarat sisälle
b) odottaa autossa lasten kanssa niin kauan että raivoava 5v rauhoittuu ja suostuu kävelemään itse.
Olen niin väsynyt olemaan lasten isän takapiruna, että soitan tästä lähtien joka "virheestä" lastensuojelun päivystykseen. ap
ja ukko on niin kovapäinen, ettei se virheistään opi, heittäytyy vaan ylimieliseksi.
Pakko ilmoittaa viranomaisille, koska minulla on huoli lapsista.
Haluatko nyt ihan oikeasti itsellesi lastensuojelurekisterimerkinnät ja koko perheen kauheaan syyniin?
Parkkipaikka, jonka vieressä tie jossa ajetaan lujaa ja ukko on niin kovapäinen, ettei se virheistään opi, heittäytyy vaan ylimieliseksi.
Pakko ilmoittaa viranomaisille, koska minulla on huoli lapsista.
omaan asuntoonsa, jossa minä olin sisällä jo valmiiksi ollut ainakin 15min.
Jos ei lapsia olisi, mies saisi mun puolestani pitää ulko-oviansa selälään kaikki päivät, jättää kodinkoneet päälle kun lähtee kotoa, hukata avaimensa ja puhelimensa, eksyä aina reitiltä tai myöhästyä tärkeistä palavereista ja töistään.
Ainoastaan lasten takia on pakko potkia tuota vetelystä perseelle ja yrittää saada lapamatoon vähän selkärankaa.
Ei ole ls-päivystäjä soittanut, ilmeisesti perjantaina riittää kiireitä.
Etkö tiedä et mies joka on isä ja eronnut on huonoa materiaalia siittäjäksi?