Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 % venäläinen, mutta en ole kertonut siitä sattuneesta syystä kenellekään viime aikoina

Vierailija
06.02.2023 |

Minulla on onneksi myös täysin suomalainen nimi.

Näytän vahvasti venäläiseltä ja jostain syystä olen mieltynyt venäläisen naisen tyyliin (hameet, saappaat, istuvat vaatteet, sukkahousut jne).

Mietin, että vaikuttaako tämä siihen, miten miehet suhtautuvat minuun?

Olen kylläkin omasta mielestäni täysin suomalainen, ja kannatan tasa-arvoa ja muita 'suomalaisa' arvoja. Ja vihaan tällä hetkellä Venäjän hallintoa sekä ihmisiä, jotka sitä kannattavat.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä siis halusit pohtia? 

Vierailija
2/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä venäläisyydessä on paha? et sinä sinne ukrainaan hyökännyt, mulla on venäläinen nainen naapurina, olen hänenkaa mielummin ku yhenkää suomalaisen tällä palstalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomen johto tekisi jonkun ihan tajuttoman huonon päätöksen, tarkoittaisiko se sitä että me kaikki ollaan "pahoja"?

Minkä me sille mahettais?

Vierailija
4/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da Svetlana

Vierailija
5/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitin siis kysymykseni: vaikuttaako tämä siihen, miten miehet suhtautuvat minuun?

Olen sinkku, ja pelkään että sukujuureni tekevät minusta 'huonon' parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
6/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei venäläisyyttä edes ole olemassa, täysin keinotekoinen käsite. Kaikki ns. venäläinen kulttuuri ym. on muualta lainattua tai varastettua, uskontoa ja kirjoitusjärjestelmää myöten.

Vierailija
7/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitin siis kysymykseni: vaikuttaako tämä siihen, miten miehet suhtautuvat minuun?

Olen sinkku, ja pelkään että sukujuureni tekevät minusta 'huonon' parisuhdemarkkinoilla.

Ei varmasti vaikuta, ei kukaan tasapainoinen ihminen inhoa kategorisesti kaikkia venäläisiä, ja ethän sinä edes ole venäläinen vaan suomalainen jolla on myös venäläisiä sukujuuria.

Vierailija
8/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1/14 osaa venäläinen ja olen kertonut kaikille.

Luulin, että olen 1/16, mutta yksi esivanhempi olikin yllätyksekseni puoliksi venäläinen, kun aiemmin luulin suomalaiseksi.

Jo toinen polvi oli täysillä mukana suomen puolella sodassa.

Kielen opettelivat heti ja uskontokin on kristillinen, niin se oli helppo vaihtaa ev lut toisessa polvessa. Samoin nimi suomennettiin.

Vierailija
9/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ootko nössö ja hiljaa ja onko sulla omia mielipiteitä vai vain Putinin

Vierailija
10/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö että neljäsosa sinusta lähetetään rajan taakse? Niin brutaaleja me suomalaiset emme ole.

Vierailija
11/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen 1/16, mutta yksi esivanhempi olikin yllätyksekseni puoliksi venäläinen, kun aiemmin luulin suomalaiseksi.

Kielen opettelivat heti ja uskontokin on kristillinen, niin se oli helppo vaihtaa ev lut toisessa polvessa. Samoin nimi suomennettiin.

Oikeastiko ihmiset määrittelee itseään noin kaukaa tulevien sukujuurien perusteella, että kertovat kaikille? Tiedän suomalaisen perheen/suvun jonka mummo on venäläistaustainen juutalaisperheen tyttö joka kääntyi nuorena kristityksi, eikä kukaan tuon perheen/suvun ihmisistä identifioi itseään millään tavalla venäläisyyteen tai juutalaisuuteen. Saattaa tulla joskus harvoin puheeksi, mutta ei todellakaan mitään "kerron kaikille"-kamaa. 

Vierailija
12/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 90-luvulla ja aikaisemman tyylin mukaan unohdit listasta jotain. Räikeä meikki, ja bling bling kiiltoa. Myös Mikadon ja Hesperian yökerhon.

Vierailija
13/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomen johto tekisi jonkun ihan tajuttoman huonon päätöksen, tarkoittaisiko se sitä että me kaikki ollaan "pahoja"?

Hallinto on kansansa kuva.

Hallinto sikiää kulloisenkin kansan, maan kulttuurista. Venäjällä siis syvään juurtuneesta väkivallasta, korruptiosta ja valehtelusta.

Kansa saa sellaisen hallinnon, jonka se on ansainnut. Esim. suomalaiset joutuivat kärsimään haloskansa.

Vierailija
14/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisä isän puolelta oli venäläinen. Kuoli kun isäni oli vauva. Isovanhempani eivät olleet naimisissa joten isälleni tuli äitinsä suomalainen sukunimi. Isäni, jo edesmennyt ei koskaan kertonut kellekään että isänsä oli venäläinen. vain minä ja äiti tiedettiin.

Vierailija
15/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rauhassa, me suomalaiset emme yleensä tuomitse ketään sukujuurien takia.

Vierailija
16/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei venäläisyyttä edes ole olemassa, täysin keinotekoinen käsite. Kaikki ns. venäläinen kulttuuri ym. on muualta lainattua tai varastettua, uskontoa ja kirjoitusjärjestelmää myöten.

Kuten suomalainenkin.

Vierailija
17/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Varsinkin jos emme kuluneen 20 vuoden aikana ole äänestämällä kannattaneet kyseistä pahan edustajaa.

Vierailija
18/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet maanpetturi. Sinun pitäisi kannattaa Venäjän erikoisoperaatiota ja tukea isänmaasi sotilaita. Teillä on hyvä ja vahva johtaja siellä Venäjällä, joka ei anna lännen hyppiä silmille ja jolla on munaa käyttää sotilaallista voimaa.

Vierailija
19/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain tavalla vaikuttaa, niin positiivisesti. Minä ainakin katson mielummin viehättäviä, pitkäsäärisiä naisellisia venäläisiä naisia kuin lyhytjalkaisia verkkarimimmejä. Missä voin tutustua sinuun? 

Vierailija
20/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ihmiset määrittelee itseään noin kaukaa tulevien sukujuurien perusteella, että kertovat kaikille? Tiedän suomalaisen perheen/suvun jonka mummo on venäläistaustainen juutalaisperheen tyttö joka kääntyi nuorena kristityksi, eikä kukaan tuon perheen/suvun ihmisistä identifioi itseään millään tavalla venäläisyyteen tai juutalaisuuteen. Saattaa tulla joskus harvoin puheeksi, mutta ei todellakaan mitään "kerron kaikille"-kamaa. 

No, siksi on kiinnostavaa minulle tuo venäläinen esi-isä 4 sukupolvea takaperin, että hänen lapsenlapsensa kirjasi ylös tuon esi-isän tarinan. Oli mm. osallistunut oolannin sotaan (ei vapaaehtoisesti, vaan määrättynä) ja ollut sotavankina Englannissa ja paljon muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi