Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asiaa kasvatuksesta

Vierailija
15.07.2011 |

Mä olen syyttänyt itseäni kaikista ongelmista mitä mulla on. Kaverittomuus, huono tuuri elämässä jne. Mutta itseasiassa ne onkin mun vanhempien vika ja kasvatuksen. Miten mä olisin itse voinut kasvattaa itseni? VAnhemmat oli enempi kiinnostuneita toisistaan kun musta. Niitten vika kaikki!! Ja geenien!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit keskittyä ajattelemaan millaista elämää haluat elää, suunnitella sitä itsellesi sopivasti ja keskittyä siihen että nykyhetki olisi mahdollisimman hyvä elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tunne toista tai tilannetta. Minut on vain jätetty yksin ja samaa olen nyt aikuisenakin. En saa kaverisuhteita solmittua. =(

Vierailija
4/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue paljon itseäsi kiinnostavaa kirjallisuutta, tee asioita joista pidät, jos kaipaat ystävää, etsi sellaista ja tee tekoja jotka vahvistavat mahdollisuutta ystävystymiseen. Älä kuitenkaan hae muista ihmisistä onnellisuutta, koska se karkoittaa helposti uudet tuttavuudet. Epätoivon haistaa helposti.

Vierailija
5/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuutta voi toki käyttää keppihevosena, mutta se ei vie elämää eteenpäin vaan estää kehittymisen. Lapsuus on vain osa elämää, aikuinen on vastuussa omasta onnellisuudestaan.

Vierailija
6/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue paljon itseäsi kiinnostavaa kirjallisuutta, tee asioita joista pidät, jos kaipaat ystävää, etsi sellaista ja tee tekoja jotka vahvistavat mahdollisuutta ystävystymiseen. Älä kuitenkaan hae muista ihmisistä onnellisuutta, koska se karkoittaa helposti uudet tuttavuudet. Epätoivon haistaa helposti.

Eli kerran yksin niin aina yksin koska jos toinen katsoo että sinulla ei ole ystäviä=epätoivoinen!

Tämän kokenut. Ja teen itseäni kiinnostavia asioita muista välittämättä. Panostan itseeni ja luen ja herkuttelen sopivassa suhteessa. En elä vain vedellä ja leivällä. En rankaise itseäni vaan panostan myös kotiini. Katson mielenkiintoisia ohjelmia ym. seuraan päivän asioita joten ihan tyhmä en ole. Siitä ei ole kiinni vaan jostain muusta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi