Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on miehesi epäoikeudenmukaisin/loukkaavin tekko sinua kohtaan?

Vierailija
15.07.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen odotusaika. Olin niin yksinäinen. Mies syytteli minun huijanneen hänet vauvantekoon, vaikka ihan itse suostui ehkäisyn poisjättämiseen.

Nykyisin on kolmen lapsen aivan loistava isä, hoitaa lapset siinä missä minäkin. Saattaa jopa haluta sen neljännenkin. Hänen kesti vain kauan omaksua ajatus isäksi tulosta, mutta kun sen roolin viimein otti (esikoinen silloin reilu 6kk) niin on kyllä ollut mahtava isä.

Vierailija
2/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kerran yhtenä äitienpäivänä, tiesin ettei ole mihinkään lahjaan rahaa, mutta toivoin että jos olis edes vaikka jotain keksiä teen kanssa... Mies lähtikin kauppaan, ja tuli takaisin TUPAKKIASKIN kanssa! Siihen meni viimeiset hilut, turha oli toivoa äitienpäivästä mitään juhlaa kun (mun tekemän) leivän päälle oli pelkkä ylähuuli... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ilmoitin anopille että haluan toisen lapsen. Anoppi siis ei halua, että hankisimme toisen lapsen. Ja anopin rakastajille tiedoksi, meidän lapsi ei ole ikinä ollut anopilla hoissa ym.

Vierailija
4/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen

Oikeasti, uskomatonta miten hyvin oon päässy siitä yli... Siitä on nyt viisi vuotta ja en tosiaan edes muista asiaa ellei tule muuten puheeksi pettämiset...

t. 5

Vierailija
5/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen

Oikeasti, uskomatonta miten hyvin oon päässy siitä yli... Siitä on nyt viisi vuotta ja en tosiaan edes muista asiaa ellei tule muuten puheeksi pettämiset...

t. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme