Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaisen ongelma (jumppa)

Vierailija
15.07.2011 |

Olen aloittamassa jumpan ja salilla käynnin. Kävin ostamassa jumppavaatteita ja löysinkin kivoja. Olen erittäin hoikka ja todella pienirintainen. Ongelmanani on se, että en halua ostaa urheilutoppeja, koska ne litistävät pienet rintani olemattomiksi. Onko olemassa topattuja urheiluliiveja tai voisinko käyttää ihan tavallisia rintsikoita jumpassa? Haluaisin semmoisen mallin, että selkäpuoli olisi ns "painijan" malinen. Miten muut pienirintaiset olette ratkaisseet asian? Vai pitäisikö suosiolla ostaa toppeja ja olla sinut asian (rinnattomuus) kanssa. Silikonit kun eivät ole nyt vaihtoehtona.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä sai halvemmalla,joten voisin tilata,kunhan löytäisin sen osoitteen....

Mun mielestä kyseisellä merkillä se topattu,on lähinnä tarkoitettu kevyeen urheiluun....Katoin sitä tukitaulukkoa niin jumppiin ym ei suositella sitä kakos tason tukea....

mäki haluisin ostaa ne ,mut tuo tukitaso mietutyttää

ovatko kuinka tukevat,ne joilla ne pumpit?

Vierailija
2/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia rintaliivejä painijanselällä -- omat pienet (70 A) pysyvät urheillessakin kuosissa näillä. Vain juoksulenkillä käytän rinnat kokonaan kadottavia urheilurintsikoita, mutta olenkin maratoonari -- ei varmaan olisi sitä a-kuppiakaan enää, jos en tissejä lenkeillä jotenkin suojelisi... Jumpat on lähinnä body pumppia, en tarvitse ihmeempää tukea. Eikä normaalilla tanssillisella tunnillakaan niin kauheasti hypitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia rintaliivejä painijanselällä -- omat pienet (70 A) pysyvät urheillessakin kuosissa näillä. Vain juoksulenkillä käytän rinnat kokonaan kadottavia urheilurintsikoita, mutta olenkin maratoonari -- ei varmaan olisi sitä a-kuppiakaan enää, jos en tissejä lenkeillä jotenkin suojelisi... Jumpat on lähinnä body pumppia, en tarvitse ihmeempää tukea. Eikä normaalilla tanssillisella tunnillakaan niin kauheasti hypitä...

Vierailija
4/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shock absorvereita löytäneet?

Kävin vähän googlaamassa ja näyttivät juuri siltä, mitä etsin. Ja juuri tuo pump vaikuttaisi oikealta mallilta.

Ap

Myydään useissa urheiluliikkeissä ja ainakin Stockmannilla. Ovat kyllä aika kalliit, 50-60e muistaakseni, mutta tosi hyvät ja kestävät.

Vierailija
5/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tutustumassa Prismassa Triumphin kaarituellisiin urheiluliiveihin. Niissä on painijanselkä, kevyt toppaus ja liivit tuntuvat pehmeiltä käytössä. Hinta tarjouksesta riippuen 25-35e.

Vierailija
6/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin pienirintaisena sellaisia käytän, ovat ihan hyviä, eikä nämä minun olleet edes kalliit, oli jostain halpis-kaupastakin, Lindex, KappAhl tms, en nyt tarkemmin muista. Pienirintaisen on helppoa ostaa rintaliivejä, kun niitä ei varsinaisestitarvita rintojen tukemiseen, ei tarvitse olla niin hyviä ja kalliita =)

Vierailija
7/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kokoa 75A, joka on sekin liian iso, hyvä että kuppi tulee täyteen, eikä aina todellakaan tule, joten voin käyttää vain tiettyjä malleja. Ei paljon muuta löydy kuin tosiaan ne nännit. Oikeasti olen varmasti AA, mutta ei niitä liivejä juuri missään myydä.

Imettäessäni käytin B-kuppia, isommalla rinnanympäryksellä, joten käytännössä sama kuppikoko, vaikka rinnat selvästi isommat. Silloin ainoastaan minulla on oikeasti ollut edes jonkinlaiset rinnat, ja tilanne oli ihan erilainen. Saatoin ostaa bikinitkin tuosta vaan, kun tiesi että se pienin kuppi tulee täyteen niin että ei tarvitse sitä miettiä.

Mielestäni tässä ketjussa keskustellaan nyt sekaisin aidosti pienistä / olemattomista rinnoista (AA) ja pienehköistä rinnoista, joihin oikeasti kuitenkin löytyy rintaliivejä ja bikineitä kun vain ottaa sen pienimmän koon.

Kyse ei ole itsetunnosta tai -luottamuksesta, vaan ihan faktuaalisesti siitä että ei ole rintoja juuri nimeksikään, mikä nyt ei näytä aina niin kivalta ja hankaloittaa esim. näitä alusvaateostoksia, kun tarpeeksi pientä tai istuvaa kuppia ei löydy. Eikä oikeasti ole kauhean naisellinen olo, kun ei ole minkäänlaista rintamusta. Se A-B-kuppikin olisi jo jotain.

Mutta kiitos vinkeistä kohtalotovereille! :)

t. tuo aiempi uikkarivinkkejä kysellyt A75

Vierailija
8/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lihava rintava eukko joka ostaa urheiluliikkeestä liikuntaan sopivat vaatteet. :)

Vierailija
9/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin Sokokselta Shock Absorver -merkkisiä kevyesti topattuja painijanselkäisiä liivejä. Näitä on ainakin joskus ollut kanta-asiakastarjouksena.

Itse käytin nuorempana topin alla topattuja kaariliivejä, mutta nykyisin mukavuus voittaa ja käytän jumpissa tavallista urkkatoppia. Mulla liivien koko on hädin tuskin 70AA, joten eipä oo mitään litistettävää ;)

Vierailija
10/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kahdet samanlaiset topatut ja painijaselkäiset liivit, enkä aio enää ikinä muita ostaakaan. Erittäin hyvännäköiset ja myös tukevat.

Vierailija
11/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Shock Absorberit ei absorverit.

Vierailija
12/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kiinnosta vähäänkän että litistävät rintani olemattomiin. Olen jumppaamassa, en esittelemässä (naisille) rintavarustustani.

Vierailija
13/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kuitenkin olemassa.

Vierailija
14/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikat urheillessa - ja niissä on aina kunnolla täytteitä :) Tai no "parhaissa" urheiluliiveissäni ei ole kuin perustoppaus, mutta kaarituetut nekin ovat.

En tiedä miksi pienirintaisella pitäis olla urheillessa jotenkin erilaiset liivit, koska pienet tissit eivät kummoista tukea tarvitse ja jos liivit istuvat hyvin & pysyvät paikallaan, niin miksi ne eivät kelpaisi liikuntaan?

Juoksemassa saatan käydä ilman liivejäkin, joku sporttitoppi vaan päällä.

"75A"

Vierailija
15/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pienirintaisen ei tarvitse "feikata" topatuilla liiveillä jumpassa.

Oma jumppaohjaajani on lähes rinnaton, mutta hänen vartalonsa on silti upea!

Kauniit sopusuhtaiset lihakset muokkaavat kauniisti vartaloa ja myös rintalihaksetkin antavat rintakehään kaunista muotoa.

Minäkin olen pienirintainen, mutta käytän rohkeasti tiukkoja toppeja jotka litistää pienet rintani vielä pienemmiksi. Eikä haittaa yhtään!

Vierailija
16/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapsilleni (15v ja 14v).

Vierailija
17/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan litistän olemattomiksi, mukava olo on tärkeintä. Toisaalta minulla on naisellinen lantio ja hoikka vyötärö, joten en näytä pojalta ilman tissejäkään.

T. 65B

Vierailija
18/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata että on muitakin saman ongelman kanssa painivia naisia :)

Kyllä se vähän itsetuntoa syö kun on ihan tissittömän näköinen. Sama ongelma uikkareiden (erityisesti kokouikkareiden) kanssa :(

Vierailija
19/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siitä syystä, että näyttävät niin onnettomilta päällä.

Taidan jatkaa topattujen urheiluliivien metsästystä. Jos ei niitä löydy niin sitten tyydyn ihan tavallisiin rintsikoihin. Yritän etsiä semmoiset, missä on lukko rintojen väissä. Näin takakiinnitys ei paina selkäränkaa.

Ap A70

Vierailija
20/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheillessa käytän ihan normaalimallisia, topattuja rintsikoitani. (Tietty siis vaihdan ja pesen hikiset, mutta sama malli siis kuin normaalistikin.) Eivät nämä "rinnat" nyt erityisempää tukea kaipaa ja on mukavampi olla kun ei ole niin alaston olo.

Uimapuvuissa sama homma. Kokouikkaria en voi käyttää koska olen pitkä ja uikkari yleensä vielä niin lyhyt, että se venyessään pituussuunnassa litistää rintani ja pureutuu takamukseeni kun on liian lyhyt. Näyttää siis todella naurettavalta.

Mutta mistä olette löytäneet pienirintaiselle sopivia bikinejä, mielellään vielä mahdollisuus ostaa eri kokoa ylä- ja alaosa? Joku teinimalli ei oikein enää näin aikuisiässä tunnu kivalta...

A75

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi