Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaisen ongelma (jumppa)

Vierailija
15.07.2011 |

Olen aloittamassa jumpan ja salilla käynnin. Kävin ostamassa jumppavaatteita ja löysinkin kivoja. Olen erittäin hoikka ja todella pienirintainen. Ongelmanani on se, että en halua ostaa urheilutoppeja, koska ne litistävät pienet rintani olemattomiksi. Onko olemassa topattuja urheiluliiveja tai voisinko käyttää ihan tavallisia rintsikoita jumpassa? Haluaisin semmoisen mallin, että selkäpuoli olisi ns "painijan" malinen. Miten muut pienirintaiset olette ratkaisseet asian? Vai pitäisikö suosiolla ostaa toppeja ja olla sinut asian (rinnattomuus) kanssa. Silikonit kun eivät ole nyt vaihtoehtona.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuppikoko a75 ja koska olen muuten hoikka mutta melko lanteikas, näytän lähes täysin rinnattomalta ilman toppauksia. Uikkareita olen vältellyt vuosia (käytän topattuja biksuja) mutta nyt löysin Tammistosta Budget Sportista Etirel-merkkisen uimapuvun, missä tosi huomaamaton erillinen "liiviosa". Siis sellanen vähän topattu kaistale edessä, tosi hyvän näköinen! Ihan kun olisi oikeat rinnat ;)Käykääs kattomassa.

Löysin Emotionista muuten urheiluliivit (painijaselkä), jossa kevyt toppaus. Käytän niitä aina jumpissa, olen samaa mieltä et lihaksikas sopusointuinen vartalo voi näyttää kauniilta lähes rinnattomna mutta mä näytän kyllä pelkästään oudolta ilman mitään lisätäytettä.

Vierailija
22/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvistä vinkeistä. Helpottaa tietää, että en ole asian kanssa yksin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olen löytänyt, ovat Shock Absorver-merkkiset urheiluliivit, ainakin niissä mitä ostin oli ohut toppaus, joten eivät litistä pieniä rintoja näkymättömiin. Suosittelen, ne käy minusta ihan toppinakin, eli ei ole pakko pitää paitaa päällä jos vaikka lenkkeilee ja haluaa aurinkoa.

T.A70

Vierailija
24/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumpatessa eikä muutenkaan. Hankkikaa naiset itsetunto!

70B

Vierailija
25/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on vain pelkät nännit.

Vierailija
26/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään Shock Absorberin topatuista liiveistä. Olikohan malli "pump". Joka tapauksessa tosi tukevat ja itse ainakin tykkään että nännit ei näy liivien läpi. Olen käyttänyt toppauksilla ja ilman (ovat irroitettavat).

Vierailija
27/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole rintoja, joten en jaksa niitä jumpatessa feikata sen enempää kuin muulloinkaan.

Mutta kiva jos löytyy vaihtoehtoja kaikille.

t. myös yksi A75 eli aikalailla = rinnaton :D

Vierailija
28/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on vain pelkät nännit.

Ei näissä paljon löllyvää löydy...

Vierailija
29/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ite rinnattomana pitää B-kuppia jo ihan keskikokoisina. Tai en koe, että B-kuppi olis enää pienet rinnat. Toisin kuin A, joka on pieni ja tää mun AA, joka nyt on ihan turha määritelmäkin kuppikoissa, koska eihän siinä ole niin minkäänlaista kuppia, hahaa.

Kai sitten kyse on vain näkökulmasta. Mutta ekan kerran oon täällä palstalla törmännyt tohon käsitteeseen. Ja vielä hämmästyneempi oon ollu ku jotku kommentoi, että omistaa C-kupin, eli pienet rinnat, muttei haittaa vaikka miehetki kommentoi pieniä tissejä. Todella hämmentävää. Musta C:t on jo isot. Ja joo, oon nähny ihan livenä, hehe. Kavereiden kanssa saunoessa siis. Löytyy jos jonkinkokoista lollotinta.

Vierailija
30/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shock absorvereita löytäneet?

Kävin vähän googlaamassa ja näyttivät juuri siltä, mitä etsin. Ja juuri tuo pump vaikuttaisi oikealta mallilta.

Ap

Vierailija
31/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ite rinnattomana pitää B-kuppia jo ihan keskikokoisina. Tai en koe, että B-kuppi olis enää pienet rinnat. Toisin kuin A, joka on pieni ja tää mun AA, joka nyt on ihan turha määritelmäkin kuppikoissa, koska eihän siinä ole niin minkäänlaista kuppia, hahaa.

Kai sitten kyse on vain näkökulmasta. Mutta ekan kerran oon täällä palstalla törmännyt tohon käsitteeseen. Ja vielä hämmästyneempi oon ollu ku jotku kommentoi, että omistaa C-kupin, eli pienet rinnat, muttei haittaa vaikka miehetki kommentoi pieniä tissejä. Todella hämmentävää. Musta C:t on jo isot. Ja joo, oon nähny ihan livenä, hehe. Kavereiden kanssa saunoessa siis. Löytyy jos jonkinkokoista lollotinta.

75A on kuppikooltaan sama kuin 70B. Minulla on molempia rintsikoita. Erona on se että 75A:ssa laitan hakasen viimeiseen kohtaan eli niin kierälle kuin saan, 70B:ssä sen sijaan saa laittaa hakasen ensimmäiseen loveen eli niin isolle kuin mahdollista. Molemmat istuvat suurinpiirtein yhtä hyvin/huonosti. Ympärysmittani rinnan alta on juurikin 70:n ja 75:n puolestavälistä eli 72,5 cm. Siksi käytän kahta eri rintsikkakokoa. Fakta on kuitenkin se, että tissini ovat pienet!

Vierailija
32/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Shock absorverit Helsingin Intersportista mutta siitä on jo muutama vuosi aikaa. oisko Stokkan urheiluosastolla myös?

Vierailija
33/33 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa 70A ja löysin elämäni ekat bikinit sieltä tänä keväänä (ja ylä ja alaosa ostettiin erikseen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän