Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jari Sarasvuo narsisti?

Vierailija
15.07.2011 |

Ulkonäöllisesti näyttää jotenkin vähän hyytävältä ja jotkut sen lausunnot ovat arveluttavan kuuloisia. Esimerkiksi tuo koti-isyys juttu, mun mielestä normaali ihminen olisi kertonut, että he ovat lapsen äidin kanssa näin sopineet jne jne, eikä että "MULLE, MINÄ, MINÄ,...".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vähemmän pohdittuja lauseita, eikä kukaan ole täydellinen.

Ulkonäköön persoonallisuushäiriö ei vaikuta.

Vierailija
2/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa jo näiden narsismidiagnoosienne kanssa! Tän palstan mukaan vähintään 65% miehistä on narsisteja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve narsismi on hyvä juttu, itsensä arvostaminen ym.silloin jos se menee toisen loukkaamiseen tai alistamiseen tai aliarvioimiseen tai henkiseen/fyysiseen väkivaltaan niin on sairasta narsismia. Sarasvuolla ei tietääkseni ole näitä ollut. Mutta ehkä ex vaimolta kannattaisi kysyä millaista perhe elämää viettää. Narsisti voi olla hyvin pidetty ja menestynyt tai sitten toisin päin.

Vierailija
4/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hirveä ihminen, esim nuo lapsityövoima puheet. Hyvä ettei kuola valu suusta kun alkaa puhumaan rahasta. Toki kaikki tulee työnantajan näkökulmasta mutta luulisi vähän edes varovan mainettaan.

Vierailija
5/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ehkä huomannut nyt vauva-ajan rankkuuden ja haluaa yhä voimallisemmin paeta kotoa työn varjolla. Ennen lasta se oli niin "love, love, love" ja nyt vaan, että pois kotoa ja vauvan luota. Kaikkien pitää vaan enemmän tehdä töitä. Siitä omasta Elämästä viis.

Vierailija
6/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 8-vuotias luki hesarista eilen sen lapsityövoimajutun ja kävi leikkipyssyn ja ampui sillä Jarin kuvaa. Eli meillä on kotona tuleva hyvin vaikea palkansaaja, jolle ei todellakaan pakkotyö maistu edes 8-vuotiaana. Pienempi kysyi asiasta jutellessamme että pitääkö hänen nyt lähteä pois kotoa ja töihin...

Vierailija
7/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu kolme vuotta sitten. Luennolla ylisti vaimoaan (nyt siis jo ex). Luennon jälkeen kehui erään naispuolisen kuuntelijan hyvää ryhtiä. Silloin jo ällötti ja ajattelin mikähän on avioliiton tila.

Vierailija
8/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu kolme vuotta sitten. Luennolla ylisti vaimoaan (nyt siis jo ex). Luennon jälkeen kehui erään naispuolisen kuuntelijan hyvää ryhtiä. Silloin jo ällötti ja ajattelin mikähän on avioliiton tila.

Joo, mä oon aatellut että Jari vielä vanhoilla päivillään ottaa uuden nuoremman vaimon. Virpin hehkeys menee äitiyden myötä. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
9/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä oon aatellut että Jari vielä vanhoilla päivillään ottaa uuden nuoremman vaimon. Virpin hehkeys menee äitiyden myötä. Sitä saa mitä tilaa.

Vaimot tahtoo herkästi lapsia.

Jos vaan tahtoo uuden freessin naisen niin sivusuhde on paljon kannattavampi eikä Jarilla varmasti ole edes vaikeuksia niiden kanssa. En usko että eroaa Virpistä ihan koska tuskin jaksaa enää uutta kierrosta vauvaperheessä.

Ja Virpi nyt on tiennyt minkä on ottanut niin tämä voi olla ihan luvallinenkin järjestely eli varmaan tule eroa vaikka käryäisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi