Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän palstan formaatti ja ulkoasu ovat järkyttäviä

Vierailija
15.07.2011 |

Oikeasti, ovatko palstan ylläpitäjät näkörajoitteisia? Ulkoasu on kaikkea muuta kuin selkeä ja logiikka aivan perseestä. Viestiin vastatessa pitää olla otsikko? Voi jeesuksen kristuksen tähden, miksi ketjun vastausviesteissä pitää olla omat otsikot? Millainen helvetin valopää ton idean on päähänsä joskus saanut?

:facepalm:

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selaimeksi mozilla, jossei ole jo, ja siihen lisäosaksi adblock.

Selaimeksi mielummin Firefox, Mozilla kun on vähän vanhanaikainen ja muistaakseni Netscape-pohjainen (en ole kyllä ihan varma enkä jaksa tarkistaa) ja siihen ei lisäosia saa. Lisäksi Adblock on jo vanhentunut ja sitä ei enää kehitetä, joten kannattaa ladata Adblock+ siihen Mozilla Firefoxiin.

Yhdyn kyllä ketjun aloittajaan, ulkoasu on ihan hirveä, kaikilta osin huono ja vanhanaikainenkin. Suosittelen, että tätä keskustelupalstaakin uudistettaisiin rankalla kädellä ja mieluiten jonkun osaavan web-suunnittelijan voimin.

Niin ja kaikki vakituiset ja satunnaiset kirjottajat, opetelkaa netikettiä, oikeinkirjoitusta, kielioppia, jäsentelyä, käytöstapoja ja käyttäkäähän sitä ns. maalaisjärkeä (eli älkää olko ääliöitä). Vähintään joka toinen viesti tällä keskustelupalstalla on jotenkin päin helvettiä, ihan oikeasti.

Vierailija
2/23 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivasta keskustelupalstasta? Itse viihdyn täällä, koska ulkoasu on niin rauhallinen - mikään ei hyppää silmille (on adblock) ja voi keskittyä itse aiheeseen eli keskustelemiseen.

Jos vertaa esim. Kaksplussaan, niin se kusenkeltainen keskustelualusta näyttää ihan kamalalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikoida, joten tästä tulee tämmöinen vammainen puolittainen lause ja olen vammainen en osaa kirjoittaa önnönnöö.

Mutta esim MuroBBS ( http://murobbs.plaza.fi/ ) on paljon parempi. Käyttäjätunnukset ja muut kivat jututkin löytyvät.

Vierailija
4/23 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää keskustelupalsta on paljon raikkaampi, uudenaikaisempi ja nätimpi kuin se.

otsikoida, joten tästä tulee tämmöinen vammainen puolittainen lause ja olen vammainen en osaa kirjoittaa önnönnöö.

Mutta esim MuroBBS ( <a href="http://murobbs.plaza.fi/" alt="http://murobbs.plaza.fi/">http://murobbs.plaza.fi/</a&gt; ) on paljon parempi. Käyttäjätunnukset ja muut kivat jututkin löytyvät.

Vierailija
5/23 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ärsyttävintä on se, että jos kommentista avaa linkin, se ei avaudu automaattisesti välilehteen, vaan ohjaa minut pois palstalta. Ei kuolemanvakavaa, mutta helpottaisihan se..

Vierailija
6/23 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formaatti! Et taida ymmärtää sanan merkitystä. Formaatti on tasan sama kuin tuhansilla muillakin keskustelupalstoilla.

Vierailija
7/23 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ärsyttävintä on se, että jos kommentista avaa linkin, se ei avaudu automaattisesti välilehteen, vaan ohjaa minut pois palstalta. Ei kuolemanvakavaa, mutta helpottaisihan se..

hiiri, niin oikealla napilla saat kätevästi avattua välilehteen. Jos käytät Maccia ja nappeja on vain yksi, niin pidä ctrl pohjassa kun klikkaat linkkiä. Molemmilla tavoilla saat esiin sen valikon, josta voit valita linkin avaaamisen välilehteen.

Vierailija
8/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

Vierailija
9/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee meille kaikille palvelus ja juo pullollinen viemärinavaajaa tai kloriittia. ap

Helpottaisi, jos ajattelisit myönteisemmin. Itse sinä eniten kärsit ankeista ajatuksistasi.

Vierailija
10/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee meille kaikille palvelus ja juo pullollinen viemärinavaajaa tai kloriittia. ap

Helpottaisi, jos ajattelisit myönteisemmin. Itse sinä eniten kärsit ankeista ajatuksistasi.

Täytyy heti olla toisten kimpussa..... :(

Mä taas en oo kokenu mitään ongelmaa tän sivuston kanssa sinänsäs, ei mua noi otsikko jutut haittaa ollenkaan, ei oo ees mieleen tullut.

Mutta näin visuaalisena ihmisenä, tietenkin vois aina kohentaa kaikenlaista pientä ja yleisilmettä.

Vierailija
11/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jonkinlainen sisältöä kuvaava otsikko olisi hyvä olla, mutta toisaalta useimmat eivät osaa tai halua otsikoida yhtään mitään.

Oikeasti, ovatko palstan ylläpitäjät näkörajoitteisia?

Joku heistä voi olla, mitä pahaa siinä olisi, kunhan joku toinen heistä ymmärtää visuaalisen ilmeen päälle, ja sitten saavutettavuus ja visuaalisuus voitaisiin sovittaa yhteen mahdollisimman hyvin.

Vierailija
12/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selaimeksi mozilla, jossei ole jo, ja siihen lisäosaksi adblock. tämä palsta on sietämätön ilman adblockia - just testasin muistin virkistykseksi, kyllä onkin hirveä - mutta adblockin kanssa siitä tulee yksinkertainen ja selkeä luettava. terve menoa mainokset sun muut tuhertelut.

kokeile, niin näät mitä tarkoitan. tuut vielä kiittämään mua vinkistä :)

Vierailija
13/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä silmiä hivele adblockillakaan. Ruma on. Ja vielä vaaleansininen, oma inhokkiväri. Ja kyllä tympii tunkea tuo otsikko joka hiton tekstiin, on ihan hemmetin tärkeää otsikoida kaikki parin rivin kommentit, niinhän se menee kun ihmiset ei vaan OSAA otsikoida -_-

Eikä minkäänlaista esikatselumahdollisuutta, sinne lähtevät viestit sokkona liitämään. Olisi kyllä jo paikka vähän uudistaa tätäkin.

En ole ap.

Vierailija
14/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minkäänlaista esikatselumahdollisuutta, sinne lähtevät viestit sokkona liitämään.

Viestin kirjoitusvaiheessa sen tietää erinomaisesti, mitä on lähdössä ja minne. Tarvitaanko jotain muutakin? Eipä ole tullunna mieleen. :)

Vierailija
15/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ovatko palstan ylläpitäjät näkörajoitteisia? Ulkoasu on kaikkea muuta kuin selkeä ja logiikka aivan perseestä. Viestiin vastatessa pitää olla otsikko? Voi jeesuksen kristuksen tähden, miksi ketjun vastausviesteissä pitää olla omat otsikot? Millainen helvetin valopää ton idean on päähänsä joskus saanut? :facepalm:

Ihan oikeastiko luulet, että ylläpitäjät ovat ohjelmoineet nämä sivut? Mitä olet, 80-vuotias vai ihan tynnyrissä kasvanut...:D

Sääliksi käy ylläpitäjiä, kaikkia hekin joutuvat kuuntelemaan. Heillä tuskin on sivujen kanssa mitään tekemistä.. Tai edes "formaatin". Tunnetko sanan merkitystä edes? Perustelisitko mitä tällä tarkoitat ja miksi formaatti ei ole hyvä?

Ja toisekseen, minusta ei voi puhua formaatista aihe vapaa -nimisellä palstalla! Tällöinhän varsinaista formaattia ei nimenomaan ole. Se juuri viehättääkin palstalaisia kun voi puhua kaikesta.

Vauvan av-palsta on todella vilkas, vilkkain foorumi ehkä koskaan. Monelle tämä siis tuntuu olevan ihan sopiva.

Otsikon keksiminen on varmaan siksi, ettei sinunlaisesi häiriköt viitsisi floodata koko palstaa täyteen.. ***facepalm*** **kaikkia cooleja hymiöitä palm** **oustextex palm*

Vierailija
16/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes "formaatin". Tunnetko sanan merkitystä edes?

Mites ite?

Vierailija
17/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i voi niitä pieniä raukkaparkoja :(((((((((:(((( Ja todellakin tällä foorumilla on aivan liian sekava ja amatöörimäisesti luotu yleisilme. Ja vielä loppujen lopuksi, en ole kovin monella foorumeilla tavannut yhtä mielipuolista vajaaälyistä jengiä kuin näillä vauvafoorumeilla joten se siitä -.-

Vierailija
18/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen palstan lukeminen ja selailu käy oikeasti työstä.

Vierailija
19/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o.

Vierailija
20/23 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-foorumi tarjoaa hienoa viihdettä, älkää mollatko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän