Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuparilahja, kun on sanottu, ettei mitään tarvitse tuoda

Vierailija
24.05.2011 |

Tupaantuliaiset tulossa. Kutsussa mainitaan, ettei tarvitse mitään tuoda.

Mutta.... tuntuu niin hullulta mennä ihan tyhjin käsin. Mitä veisitte?

Kyseessä lapsiperhe (lapset 9-15v), ei tunneta kauheen hyvin, pitkään yhdessä ollut pariskunta.

Vinkkejä? Neuvoja?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleipää, suolaa ja vaikka kynttilä :)

Ja siihen vielä lappu mukaan, että leipää, ettei koskaan näe nälkää, suolaa, että elämä maistu ja kynttilä, etteivät koskaan kulje pimeässä.

Vierailija
2/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnittelukortti "Onnea uudelle kodille".

Ne ei varmaan halua, että tuotaisiin mitään tavaroita joita on ennestäänkin jo kämppä täysi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ilahtuvat karkkipussista, sarjakuvakirjasta tai vaikka jostain DVD:stä.

Vierailija
4/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ikinä ihan tyhjin käsin. Musta on ihana viedä jotain pientä.

Vierailija
5/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuparit, missä ei tarjota mitään..

Itse olin kerran sellaisisssa tupareissa, ei ollut edes liki ilmaisia itse tehtyjä popcorneja.. Lahjakieltoa ei tietenkään ollut.

Vierailija
6/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms. arkikäyttötavaraa. Sitä arvostetaan aina lapsiperheessa ja muissakin!

Vierailija
7/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuparit suunnitteilla ja ajattelin laittaa kutsuun, ettei mitään tarvitse tuoda, koska muuton yhteydessä näimme todella paljon vaivaa päästäksemme turhasta tavarasta eroon. Eli ei siis mitään pysyvää, jos heidän tilanteensa on vähänkään samanlainen.

Joku syötävä tuiparipöytään voisi olla ilahduttava. Samoin noita kukkia tähän aikaan vuodesta voisi laitella. Jos helillä on pihaa, niin kysy suoraan onko tarvetta esim marjapensaan taimelle tms.?

Jos kutsussa on, ettei mitään tarvitse tuoda, niin sitäkin toivetta voi ihan hyvin kunnioittaa. Itse en ainakaan kuvittelisi/toivoisi saavani mitään tuollaisen toiveen jälkeen.

Vierailija
8/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä ok. Jos on kokkaavia ihmisiä, niin uunikinnas, suola+mausteita ja laadukas kauhakaan ei ole hullumpi. Aina niitä kuluu ja menee vaihtoon.

Luullakseni tuttusi eivät halua mitään koriste-esinekrääsää, josta on vaikea päästä eroon, jos ei tykkää.

Vierailija
9/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc-paperisäkin kanssa... :) En pystyis repeilemättä sitä antamaan.

Vierailija
10/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan suurelta osin edellisiä vastaajia.

En veisi mitään lahjaa mutta jotain syötävää tai juotavaa kuitenkin. Sellaista jonka voi mahdollisesti tarjota heti silloin jos haluaa.

Vierailija
11/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jotain "kuluvaa", niin ei jää nurkkiin turhaa roinaa. Minua ärsyttää, kun olen selvästi sanonut, ettemme halua tavaraa, ja ihmiset silti tuovat sitä. Jos tarvitsen jonkin tavaran, ostan itse sopivan; en halua elää muiden kuskaaman roinan keskellä.

Ja olen kaikesta huolimatta ihan mukava ihminen :)

Vierailija
12/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei missään nimessä ruukkukukkaa. Minua ahdistaa, kun vieraat tuovat ruukkukukan - meillä ei ole sellaisille paikkaa, enkä kertakaikkiaan pidä niistä! Leikkokukat pidän mielellään keittiön pöydällä, ja ne voi lopulta heittää pois. Mutta mitään pysyvää kasvia en siihen halua lojumaan. Eli ehdottomasti leikkokukkia :-)

Vierailija
13/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa kelpaisi myös kahvipaketti, kukkakimppu leikkokukkia, tai viinipullo.

Toki jos satut tietämään, että he eivät juo paljoa kahvia tai viiniä, niin ei sitten niitä.

Vierailija
14/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulkitsen tuon lahjakiellon niin, ettei tarvita eikä haluta mitään tavaraa lisää kotiin.

Viinipullo

Kukkia

Herkkukori

Kynttilä, servettejä

Leivo kakku/piiras tms.

Kevääseen sopisi pullo Rose kuoharia

Ja tuo ruisleipä, suola ja kynttilä on hyvä, viela parempi, jos teet leivän itse, joku mallaslimppu on helppo leipoa.

Vierailija
15/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen menee aina, ja jos ei itse tykkää voi laittaa tarjolle kun on vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme