Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ouka:n Sote-alan palkoista

Vierailija
14.07.2011 |

Hei, anteeksi vaikeaselkoinen otsikko..Mutta minulla loppui juuri äitiysloma ja jäin hoitovapaalle. Ajattelin ilmoittautua Oulun kaupungin sijaisjärjestelmään, että voisin tehdä lh:n keikkaa aina välillä. Tietääkö kukaan, paljon maksetaan tunnilta? Vai maksaako esim Caritas-säätiö paremmin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaupunki maksaa paremmin. Caritas on yksityinen ja siksi palkkakin huonompi. Lisäksi caritas ei välttämättä ole paras mahd.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän