Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
syön e-pillereitä
14.07.2011 |
ja pelkään että ne aiheuttaa mulle veritulpan jossain vaiheessa ja olen lopettamassa niiden käytön...
onko olemassa mitään hormonalisia ehkäisyjä joihin ei liity kohonnutta veritulppariskiä??
Kommentit (2)
No eipä tässä ainakaan just nyt toistaiseksi olekaan tarkoitus tehdä lisää lapsia.
raskaus kuitenkin kestää vain 9kk. Pillereitä syödään jopa 10-vuotta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
koska raskauden aikana veritulppariski on huomattavasti suurempi.