Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ennen hoitajia arvostettiin.
14.07.2011 |
Silloin kun oli vielä perushoitajia, lastenhoitajia, kehitysvammaistenhoitajia jne, heitä arvostettiin. Nyt kun on lähihoitajia, heitä ei pidetä minään, vaikka kyse on lähinnä nimikkeen muutoksesta. Vieläkin työelämässä olevaa perushoitajaa kunnioitetaan enemmän kuin lähihoitajaa. Olisi pitänyt säilyttää systeemi ennallaan.
Kommentit (2)
Eikä tässä aloituksessani ole mitään poraamista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mää en enää jaksa jankata että puhut paskaa.
Mua kiinnostaa se miten henkilö työnsä tekee, paska voi olla lääkäri tai lähihoitaja. Arvostusta ei irtoa kenellekään nimikkeelle vaan työntekijälle.