Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan voi treenata?! Ei tarvis tunkea makkaroita kireisiin kuoriin jotka sit kuitenkin joutuu ottaan pois jos päämäärään (seksiin) päästään.

Vierailija
2/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juurikin viime viikonloppuna Spanxit. Toimii, eikä ole edes epämukavat. Mulla on aiempi kokemus muokkaavista alusasuista (muistaakseni Lindexin mallista), joka ahdistaa päällä, ja rullautuu sitten pikkuhiljaa omalle makkaralle päällysvaatteen alla -> en luonnollisestikaan voi suositella.

Nämä on eri maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii tosin yhtä hyvin Lindexin yksi malli.

Vierailija
4/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin alusmekon, enkä todellakaan voi pitää sitä. Painaa mahaa (kuten kai pitääkin) niin että vatsa tuli heti kipeäksi. Tosin mulla tulee aina vatsa kipeäksi, vaikk vähän kireistä housuista.

Haluatko ostaa?

Vierailija
5/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Lindexin malli sulla on?

Mulla on High Waist Shaping-alushousut, linkki alla. Riippuu tietysti mikä on ongelmakohta mikä malli toimii. Mulla ongelma on löllö vatsa ja vähän löysä takamus. Jos on vyötärölle loppuva muotoileva asu, niin läski pullahtaa rumasti housun reunan kohdalta. Nämä tulee tissiliiveihin asti ylös joten ei pullahda mistään, ja muotoilevat vyötärön kivasti. Takapuoltakin kohottavat vähän. Mutta jos taas on reisissä ylimääräistä voi olla parempia ne lahkeelliset mallit.

http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/muuta/shaping/6171686/High-waist-…

Vierailija
7/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Lindexin malli sulla on?

Mulla on High Waist Shaping-alushousut, linkki alla. Riippuu tietysti mikä on ongelmakohta mikä malli toimii. Mulla ongelma on löllö vatsa ja vähän löysä takamus. Jos on vyötärölle loppuva muotoileva asu, niin läski pullahtaa rumasti housun reunan kohdalta. Nämä tulee tissiliiveihin asti ylös joten ei pullahda mistään, ja muotoilevat vyötärön kivasti. Takapuoltakin kohottavat vähän. Mutta jos taas on reisissä ylimääräistä voi olla parempia ne lahkeelliset mallit. <a href="http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/muuta/shaping/6171686/High-waist-…" alt="http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/muuta/shaping/6171686/High-waist-…">http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/muuta/shaping/6171686/High-waist-…;

Vierailija
8/10 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva itsestäsi 3 lapsen jälkeen, kun ikääkin on yli 50 vuotta. Vaikka koskaan en ole ollut edes lähellä normaalipainon ylärajaa, niin ihme makkaraa ja roikkuvaa ihoa kyllä riittää. On kauniimpaa pukea laskeutuva mekko päälle, kun alla on hieman tasoittava alusvaate. Olen päättänyt, etten kirurgiin turvaudu. (Silloin 2-kymppisenä, kun painoin 48 kg (160 cm) olisin varmaan aivan samaa huudellut itsekin täällä keskustelupalstoilla, mutta kun internetiä ei vielä silloin ollut...)

Vierailija
9/10 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlijalla ole illan päämääränä seksi! Tuskin voi olettaa, että jokainen perheenäiti on lähdössä vaikka pikkujouluun seksi mielessään. Suorastaan harva varmastikin.

Tosiaan, lasten saaminen usein venyttää ihoa sen verran, että varsinkin useamman jälkeen vatsaa ei saa enää tasaiseksi ja sileäksi, vaikka yöpyisi kuntosalilla. Ja muutenkin: ällöttää nuo ihmiset, joiden mielestä kaikkien - myös muiden - pitäisi käyttää koko elämänsä vartalonsa trimmaamiseen. No, siperia opettaa, luultavasti seksikirjoituksen tekijällä ei ole vielä edes miestä.

Vierailija
10/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko noissa ihan normaali? Mietin otanko s vai m (string malli missä korkea vyötärö) onko hirveän tiukka siis.. jos on liian tiukka, ettei sit pursu kunnolla :D ja iso sitten taas ei tee tehtäväänsä varmaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi