Saatanan nordea!
Jouduin taas tilamaan uuden pankki/luottokortin kun jostain syystä ne temppuilee. Sanoin tädille että tarvitsen sen nopeasti, kesälomareissun takia. Ei ongelmaa ja tulee alle viikossa.
Nyt on mennyt yli viikko ja soitin sinne taas.
Juu, menee aina yli viikko näissä korteissa ja tälle viikolle ei nyt enää kerkeä. tulee maanantaina tai tiistaina!
Niin kun lähdemme reissuun maanantaina.
Jos se saatanan kortti ei tule ennen reissua, ne saavat sellaisen palautteenettei ole ikinä nähty.
annoin kyllä suorat sanat puhelimessakin!!!
Pikkaisen vituttaa. Itse olen ajoissa hoitamassa asiaa niin sitten toinen osapuoli ei hoida.
Kommentit (44)
Kortti tulee luottoyhtiön kautta jos siinä on luotto-ominaisuus
Paitsi että pankki voi olla luotottaja, kuten Nordean tapauksessa.
Kortit kuitenkin valmistaa eri yhtiö. Voi olla Setec, voi olla jokin muu ulkomailla. Mene ja tiedä.
Siis missä kortit maksaa? Ei mun kortit mitään maksa. Kaksi eri pankkia, kaksi eri tiliä, kaksi eri korttia. Jos toinen temppuilee, toinen toimii.
Eipä ole koskaan ollutkaan ongelmia ja ikää 36.
Vasta viikko ennen lähtöä ei kyllä ole ajoissa.
Miten se kortti temppuilee? Vai muistitko tunnuslukua oikein?
ja kyllä muistin tunnuslukuni oikein, en ole mikään idiootti!! sataana mitä kysymyksiä.
tampio: ei se pankki sitä korttia tee, se tilataan alihankkijalta.
Tuntuuko nyt olo vitun tyhmältä? Hyvä -niin pitääkin, kulta pieni.
Minä en ikinä lähtisi ulkomaille tai muutenkaan pelkän yhden kortin varassa...
Haloo, ap olisi voinut miettiä asiaa jo nyt.
Entäs kun näpyttelet ulkoimailla tunnarin väärin ja masiina imee korttisi. Varakortti?
Ehkä opit tästä jotain.
Minä en ikinä lähtisi ulkomaille tai muutenkaan pelkän yhden kortin varassa...
Haloo, ap olisi voinut miettiä asiaa jo nyt.Entäs kun näpyttelet ulkoimailla tunnarin väärin ja masiina imee korttisi. Varakortti?
Ehkä opit tästä jotain.
En ikinä lähtisi ulkomaille yhden kortin varassa!
- kiinnostaisi tietää, mitä teet työksesi..
vai tili useassa eri pankissa ja kortit niihin kaikkiin?
OP:n tiliin, Visa Credit/debit ja lisäksi pelkkä debit, S-pankin Credit debit ja Stockmann MC. Lisäksi jos minulla katoaisi kaikki kortit miehllä Nordeassa ja Op:ssa tilit ja kortit.
Onko teillä samaan tiliin useampia luottokortteja
vai tili useassa eri pankissa ja kortit niihin kaikkiin?
Kaikki luottokortit on eri tileille. Visa ja Masteri. Puolisolla lisäksi omat kaksi Visaa ja yksi Masteri.
30 vuotta asiakkaana, eikä koskaan mitään ongelmaa.
Sampopankkia nyt ei ainakaan kannata! Se on kaikkein huonoin!
Olen ollut useammankin pankin asiakas, mutta täytyy kyllä sanoa, että Osuuspankki on paras. OP:ssa kaikki toimii, asiakaspalvelu on erinomaista, eivätkä he kisko palveluistaan ylihintaa niinkuin jotkut muut pankit tekevät. Eli suosittelen Osuuspankkia.
... juuri viime viikonloppuna ei yhteydet toimineet. Onneksi minun kortillani pystyi maksamaan kaupassa, vaikka automaatista ei saanut rahaa.
Minua se on palvellut hyvin jo yli 50 vuotta.
En ymmärrä, mitä muiden pankkien tutkimuksissa väitetään siitä, että nuoret ylittävät tiliään paljon.
Eihän se pitäisi olla periaatteessa edes mahdollista, jos on sellainen kortti, jolta katevaraus tehdään heti. Sellainen on OP:n elektron, joka ei tosin ole ainakaan aluksi toiminut ihan moitteettomasti kaikissa paikoissa, mm. busseissa. Tai sitten pitäisi olla sellainen luotollinen tili, ettei haittaa vaikka ylittyy.
ordea aikka paska pankki,paljon hujäreitä ja paha palvelu.Vaihtaa pankki ja tee heille HYVÄÄ mainos!
EILEN, sen sijaan, että tänne kiroilet.
Pankkien palvelut nimenomaan asiakaspalvelut on täysin ala-arvoista nykyään. Pitäisikö sinun "asiakaspalveija" katsoa itseäsi peiluin. V....n ääsholeja ootte
Muakin ärsyttää vaan se kun ne lupailee kaikkea perättömästi. Mulle sanottiin että alkuviikosta pitäis tulla uusi kortti, mutta vieläkään ei kuulu. Oisin varautunut paremmin, ja hoitanut asiat eri tavalla, jos ois tullut oikeaa tietoa.
Hei mul pöllittii in 15.6 pankkikortti danske bank..sekä 1500 e rahaa ja suljin jne niin sain kortin viikon päästä mutta tunnus lukua en ole saanut 10.7 vittu vieläkään saatana pankkihuora saa turpaan perkele että vituttaa
Ja kun 20v ei ole mitään sattunut, niin sitä luottaa ettei satukaan. Ja aina saa pankista käteistä.