Saatanan nordea!
Jouduin taas tilamaan uuden pankki/luottokortin kun jostain syystä ne temppuilee. Sanoin tädille että tarvitsen sen nopeasti, kesälomareissun takia. Ei ongelmaa ja tulee alle viikossa.
Nyt on mennyt yli viikko ja soitin sinne taas.
Juu, menee aina yli viikko näissä korteissa ja tälle viikolle ei nyt enää kerkeä. tulee maanantaina tai tiistaina!
Niin kun lähdemme reissuun maanantaina.
Jos se saatanan kortti ei tule ennen reissua, ne saavat sellaisen palautteenettei ole ikinä nähty.
annoin kyllä suorat sanat puhelimessakin!!!
Pikkaisen vituttaa. Itse olen ajoissa hoitamassa asiaa niin sitten toinen osapuoli ei hoida.
Kommentit (44)
Kusettavat rahastoissa muuttavat sitten jakkaraa. Eikö perkele edes hävetä. Itse tekevät koneella oman päänsä mukaan paperit jos meet kysymään. Meet myymään rahasto osuuksia antavat tiskiltä suoraan rahat näppiin ilman kuittia. Myynnistä ei tietoakaan. Tässä on omasi suurin piirtein. Näin Kuopiossa.Smoin Sampo. Olen kuullut tapauksia.
voitko hakea kortin jostain. Mun kortti jouduttiin sulkemaan väärinkäyttöepäilyjen takia joitakin vuosia sitten ja tarvitsin uuden kortin 3 päivän sisällä. Kävin hakemassa kortin Helsingistä (olikohan Lauttasaaresta) ja sain sen 2 päivässä. Tietty tämä riippuu paljon siitä missä asut.
Tämän episodin jälkeen hommasin heti toisen kortin samalle tilille. Stockan Masterin sai sopivasti ilman kuluja, joten otin sen tän ko. Visan rinnalle enkä paljon matkustelevana enää koskaan palaa yhden kortin varaan.
Tulevat "alihankkijoilta" eli korttivalmistajilta. Pankki ei pysty mitenkään vaikuttamaan, jos valmistaja on tehnyt viallisen kortin tai toimitukseen menee aikaa. Ihan sama kaikkien pankkien kanssa.
Kannattaa hankkia ainakin pari luottokorttia, eri firmoista.
Vasta viikko ennen lähtöä ei kyllä ole ajoissa.
Miten se kortti temppuilee? Vai muistitko tunnuslukua oikein?
Vasta viikko ennen lähtöä ei kyllä ole ajoissa.
Miten se kortti temppuilee? Vai muistitko tunnuslukua oikein?
ja kyllä muistin tunnuslukuni oikein, en ole mikään idiootti!! sataana mitä kysymyksiä.
Mulla temppuili joskus vanha magneettijuovakortti. Nyt sirukortti ei ole ikinä temppuillut.
ongelmia -11v asiakkaana. Ja tyytyväinen sellainen!
Vasta viikko ennen lähtöä ei kyllä ole ajoissa. Miten se kortti temppuilee? Vai muistitko tunnuslukua oikein?
ja kyllä muistin tunnuslukuni oikein, en ole mikään idiootti!! sataana mitä kysymyksiä.
Asiakaspalvelijana jatkaisin kanssasi keskustelua vasta, kun puhut asiallisesti.
Pikkaisen vituttaa. Itse olen ajoissa hoitamassa asiaa niin sitten toinen osapuoli ei hoida.
et sä nyt kyllä mitenkään kovin ajoissa oo asiaa hoitamassa jos viikko on liian pitkä aika
saa kortin tilattua pikana, se maksaa kyllä vähän.
Kyllä minulla on pelkästään hyviä kokemuksia Nordeasta. Ja tasan viikossa tuli uusi kortti postissa kun ilmoitin kadottaneeni luottokorttini (samalla pankkikortti).
Muinoin jouduin kylläkin tilaamaan Nordean pankkikortin kaksi kertaa uusiksi kun minulla oli sellainen yhdistettynä Stockan kanta-asiakaskorttiin ja jostain syystä niissä ei toiminut magneettiraita kunnolla, ihan uusistakin korteista ei pystynyt joissain kaupoissa koneet lukemaan raitaa.
Kun luovutin ja otin Stockan korttini erikseen, ei ongelmaa ole ollut. Nyt minulla itse asiassa on jälleen Stockmannin Master Card Nordean sirulla, ja toimii hyvin. Ja toimitus nopea.
On jo pariin kertaan joutunut tilaamaan uuden kortin vasta saadun Nordean kortin tilalle, kun siru ei toimi...
temppuili ehkä vuoden vanhassa Nordean kortissa siru, tilasin uuden, en nyt muista kauan meni.. Nyt on vuoden taas toiminu, pitäis muka vielä kaks vuotta kestää, saa nähdä..
kun koko ajan mainostaa;) On nimittäin verrattain paljon kehuja ko pankkiin muutaman kommentin joukossa, kun miettii menneitä vuosi ja Sammon ongelmia, enempi sieltä on negaa kuulunut asiakkailta;)
ja kortti valmistetaan jossain ihan muualla kuin pankissa tai luottokorttiyhtiössä. Opettele tällä kertaa käyttämään korttia oikein.
temppuili ehkä vuoden vanhassa Nordean kortissa siru, tilasin uuden, en nyt muista kauan meni.. Nyt on vuoden taas toiminu, pitäis muka vielä kaks vuotta kestää, saa nähdä..
Käy hakemassa käteistä ennen reissua.
Me ollaan oltu Nordean asiakkaita 25 vuotta ja kaikki on aina sujunut ensiluokkaisesti, ollaan erittäin tyytyväisiä.
MIKSI OMISTATTE VAIN YHDEN KORTIN???TÄMÄ TULI ESIIN JOSSAIN TOISESSAKIN KETJUSSA. VOIKO TYHMEMPÄÄ OLLA, MINULLA 3 ERI PAIKAN LUOTTOKORTIT SILTÄ VARALTA JOS PÄÄKORTILLE TAPAHTUU JOTAIN...
Älkää ihmiset laittako rahojanne Kuopion nordea ja sampo pankin rahastoihin. Vievät jopa säästö tililtä. Erään henkilön raha asiat laittoivat täysin pilalle. Ihminen itse tuhon partaalla.