Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppari"löytö", kukahan aikoo ostaa??

Vierailija
14.07.2011 |

Kirpparilla oli lasten käytetty, polvista ja pepusta kulunut toppapuku hintaan 90e. Kukahan mahtaa ostaa sillä hinnalla...? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samaisella myynyt edellisvuonna poikani toppahaalarin 30€ oli kuin uusi, sillä emme juuri käyttäneet.

No seuraavana syksynä se sama haalari roikkui siellä puhkikuluneena ja hintaa 35€ =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ollut epäselvä hintalappu ja oli vaikka 9e, katsoit että e= nolla? Tai ehkä joku oli pilaillut ja vaihtanut siihen lapun jostakin muusta tavarasta. Vaikea uskoa että kukaan olisi noin pöpi että pyytäisi 90 euroa :D

Vierailija
4/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ollut epäselvä hintalappu ja oli vaikka 9e, katsoit että e= nolla? Tai ehkä joku oli pilaillut ja vaihtanut siihen lapun jostakin muusta tavarasta. Vaikea uskoa että kukaan olisi noin pöpi että pyytäisi 90 euroa :D

Ja kyllä minusta on todella typerää pyytää kuluneesta haalarista mielettömiä summia, vaikka olisikin P.o.P tai T2H

Vierailija
5/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se joka maksaa.

Kirppareilla liikkuu varmasti porukkaa joka ei ajattele mihin rahansa laittaa. Minusta ei ole eroa sillä myykö romuaan hintaan 1 euro vai 10 euroa.

Varmaan joku saattaa maksaa 10 euroa mutta varmaan joku saattaa maksaa 90 euroa, siitä saa 80 euroa takkiinsa jos ei testaa. ;)

Sinä et ostaisi ilmeisesti tuohon hintaan haalaria mutta ei sen tarttekaan kun yhden halukkaan.

Itse en käy kirppareilla, en myy sielä omia vanhoja ihan vaan sillä että saamani rahat menisivät varmaan toisiin pöytiin ja mahdollisesti korkojen kera. Plus heräteostoksena "tää makso vaan vitosen" on aika iso jos joka kerta hankkii jotai krääsää kun kääntyy kirppiksellä. :))

Raha vaan vaihtaa taskuaan. Pyytää eoron ja myy paljon tai 90 euroa kerran kuussa niin tulos sama. Ainoa joka varmaan voittaa on henkilö jolle maksetaan vuokrarahaa pöydästä -saa nauraa kun akat tappelee vuodesta toiseen lumpuistaan.

Vierailija
6/6 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy kirppareilla, en myy sielä omia vanhoja ihan vaan sillä että saamani rahat menisivät varmaan toisiin pöytiin ja mahdollisesti korkojen kera. .

Mua ei kyllä haittaa vaikka joku trokaa ja myy itse kalliimmalla...mulle pääasia ettei ole enää mun kontolla se tavara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä