Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saimme kylpylään käynnin ja just silloin menkat :/

Vierailija
13.07.2011 |

Ei ole ikinä käyttänyt tamppoonia. Luottaako sillä muka uida? Eikö se ime itseensä allas vettä? Näkyykö naru?äh miksi juuri silloin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia ongelmia.

Vierailija
2/7 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sen käytön harjoittelu olisi suotavaa parin menkkojen ajan, että varmasti osaa asettaa oikein ja ennen kaikkea LUOTTAA siihen. Ei näy naruja ja on todella helppo tyhjätä, huuhtasta ja asettaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on taas hyvä esimerkki siitä, että jotkut tekevät elämästään turhaan vaikeaa. "En voi uida koska minulla on menkat" - kyllä voit kun laitat tampoonin.

Vierailija
4/7 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuukupin vuoksiko? Ei taida kuppi olla oikein paikallaan, jos kipua tuntuu.

kuukuppi ja jumalattomat selkäkivut, ei kiitos

Vierailija
5/7 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on taas hyvä esimerkki siitä, että jotkut tekevät elämästään turhaan vaikeaa. "En voi uida koska minulla on menkat" - kyllä voit kun laitat tampoonin.

Minulle esim. tuli siitä toksinen sokkioireyhtymä. Ja tiedän kyllä että se on erittäin harvinaista, kunhan nyt vastasin tähän "tekevät elämästään vaikeaa". Mutta siinä olen samaa mieltä että menkkojen aikana voi uida. Käytän kuukuppia. Ja ap:lle: jos syöt e-pillereitä, niiden kanssa voi pelata sillain, että menkat siirtyy.

Vierailija
6/7 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut lääkäristä sellaisia pillereitä, joilla pystyi siirtämään kuukautisia jopa kahdella viikolla. En muista lääkkeen nimeä, enkä tiedä voiko sitä hakea apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
7/7 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuukupin vuoksiko? Ei taida kuppi olla oikein paikallaan, jos kipua tuntuu.

kuukuppi ja jumalattomat selkäkivut, ei kiitos

Tai siis kuukautiskivut kymmenkertaistuu kuppia käyttämällä ja säteilee, vihloo ja repii selkään asti. Ja joo, en voi kyllä tamppooniakaan käyttää. Oon ehkä vaan niin VITUN IDIOOTIN MALLINEN, että ne pötkylät ei tunnu yhtään siedettävältä.

Ohis