Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan ASMR:stä

Vierailija
10.01.2026 |

Minkälaisesta pidät? Mitkä on sun lempitriggerit?

Itse pidän oikeastaan vain rauhallisesta kuiskailusta, niistä tulee taatuimmat tinglesit. Kaikki naputtelut ja koputtelut on ehdoton nou nou. True Crime lukeutuu suosikeihini.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapinat ja esim. kynsillä muovia naputtelut.

Vierailija
2/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnat, etenkin pään alueella. Todella rentouttavaa. 

Vierailija
5/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalinen asmr saa minut nukahtamaan alta aika yksikön. Siihen päälle vielä joku hiljainen kuiskailu tms niin alkaa välittömästi väsyttämään.

Vierailija
6/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat käden liikkeet ja rauhallinen musiikki hiljaisella taustalla

Vierailija
7/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun juttu, ei vaikuta, mutta niitä voi välillä katsoa mitä ovat keksineet ja näkee erilaisia herkkuja ja ruokia, mitä Suomessa ei ole. 
Maiskutus on aika ällöä kuunneltavaa, voi äänet ottaa pois.

Vierailija
8/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun juttu, ei vaikuta, mutta niitä voi välillä katsoa mitä ovat keksineet ja näkee erilaisia herkkuja ja ruokia, mitä Suomessa ei ole. 

Jotkut valmistaa itse erilaisia juttuja mitä rouskuttavat. Eri väriteemoilla, tykkään väreistä. 

Joitain fantasiatarinoita voi olla hauska katsoa, muttei nekään vaikuta millään tavalla. 

Vierailija
9/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut valmistaa itse erilaisia juttuja mitä rouskuttavat. Eri väriteemoilla, tykkään väreistä. 

Joitain fantasiatarinoita voi olla hauska katsoa, muttei nekään vaikuta millään tavalla. 

Kosketus vaikuttaa enemmän, kuin kuuntelu. Onko niin että ihmiset joille äänet vaikuttaa enemmän, eivät pidä niin fyysisestä kosketuksesta eikä se aiheuta mitään tunteita?

Vierailija
10/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas kuiskaaminen, hiusten koskettaminen. Etenkin jos hiuksia kosketaan jollain puupuikolla tai vastaavalla. Tai tutkitaan hiuksia, jaetaan niitä osioihin. Hidas päähieronta. Tai hlö tulee lähelle mittaamaan mittanauhalla ja kuiskailee samalla.

Saan harvoin ns väristyksiä mutta tietyt parit videot aiheuttaa sen. 

Vierailija
11/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soft spoken on ainut mitä pystyn kuuntelemaan.

Ärsyttää jos videon alussa hoetaan nopeaan tahtiin monta kertaa moi moi moi, moikka moikka moi. Tällöin suljen videon välittömästi. Suuäänet ällöttävät, naputtelu sattuu korviin. 

Kuuntelen kyllä paljon asmr:ää, mutta englanninkielistä, koska suomenkielisistä löytyy todella vähän soft spokenia.

Vierailija
12/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soft spoken on ainut mitä pystyn kuuntelemaan.

Ärsyttää jos videon alussa hoetaan nopeaan tahtiin monta kertaa moi moi moi, moikka moikka moi. Tällöin suljen videon välittömästi. Suuäänet ällöttävät, naputtelu sattuu korviin. 

Kuuntelen kyllä paljon asmr:ää, mutta englanninkielistä, koska suomenkielisistä löytyy todella vähän soft spokenia.

Nopeat käsiliikkeet ja nopea kuiskailu ei kyllä ole yhtään rentouttavaa. Tuntuu että Suomi asmr-artistit tekevät tätä lähes poikkeuksetta. Sellainen heiluminen ja huitominen kera suuäänien ja kovan naputtelun on kyllä karseaa enkä ymmärrä miten kukaan pystyy siitä rentoutumaan, saatika nukahtamaan.

Vierailija
14/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/shorts/4GXPzziy1Qg

Jäätelön kuoren irroitus-tekniikka.

Vierailija
15/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kuiskailuvideot ovat kauheaa roskasiältöä. pahimmissa kuiskailuja korostetaan käsien heiluttelulla. En ymmärrä ketkä näitä videoita katsovat. No, kullekin jne.

Vierailija
16/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäleipiä. 

Tavara ja ruokameriä.