Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt, jotka jatkoitte parisuhteessa

Vierailija
13.07.2011 |

Kauanko meni, ennenkuin olitte todella sinut menneisyyden kanssa?

Itsellä aikaa kulunut 4 vuotta, ja silti asiat palaavat usein mieleen. Jos esimerkiksi tämä toinen nainen kävelisi kadulla minua vastaan, en todella tiedä mitä tekisin. 100 % luottamus mieheen tuskin palaa koskaan.

Onko normaalia? Vai olisiko jo pitänyt siirtyä elämässä eteenpäin tämän asian yli?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös aikaa neljä vuotta ja silti mietin ainakin viikottain tapahtunutta, väsyneenä varsinkin ja silloin alan kuvittelemaan kaikkee tyhmää, että mies pettää kuitenkin edelleen ym mikä ei todellakaan ole totta.

Ollaan saatu lapsi ja oma asunto sen jälkeen, uskon, että mies oppi kerrasta ja kun tästä asiasta kirjoiteltiin hetki sitten (ei oikein osata puhua tästä asiasta niin helpompi kirjoittaa ajatukset kirjeeseen) niin teki kyllä selväksi, että ei ole syytä pelkoon ja olemme tytön kanssa hänen elämänsä ainoat naiset.

Mut mä tiedän, että mun ajatukset johtuu mun omasta huonosta itsetunnosta (suurimpana syynä ylipaino, tosin nyt -13kiloa laihtunut) en silti voi uskoa, että kelpaisin ja riittäisin miehelleni ja olen varma, jos ero tulisi, olisi loppuelämäni yksin :(

Mutta tuskin koskaan tätä asiaa pystyy unohtamaan ja olemaan täysin sinut sen kanssa, en usko!

Vierailija
2/2 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässyt ylit. Pettämisestä 10 vuotta aikaa. Sitten petti uudestaan puoli vuotta sitten. Oli myös pettänyt kerran aiemmin tuota pidempää suhdetta joka oli 10 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla