pettäjä toivoo kommentteja...
eli tilanne on se, että olen ollut mieheni kanssa n.10 vuotta yhdessä. nyt parin viikon ajan tuttavapariskunnan mies on ollut kovasti kiinnostunut (ensin humalassa, nyt myös selvinpäin). minulla on se ongelma että mies pihtaa, tällä tutulla juuri toisin päin. meillä ei ole lapsia, heillä on kaksi melkein aikuista lasta.
itse en ole ikinä pettänyt, eikä tietääkseni miehenikään. mieheni tekee tosin reissutyötä että on useasti pitkään poissa kotoa.
nyt olen itse miettinyt, että erota en haluaisi, mutta tilanteita&tunnetta tuon tuttavan kanssa olisi. tekeekö se pettämisestä yhtään hyväksyttävämpää, että molemmat ovat ns. tapasuhteessa, joka ei tyydytä mutta muuten viihtyy ihan hyvin. puolisot eivät tilanteesta tiedä, eikä ole tarkoitus kertoakaan.
Kommentit (9)
jos tilanne on tuo vaan se päin naamaa valehtelu. Miksi ei kannattaisi erota jossei ole lapsiakaan? Kustantaako miehesi mukavan elintason ja olisi vaivalloista luopua siitä?
uskoa. Siltä tieltä ei ole koskaan selvitty ilman ruhjeita.
Miksi nytkään?
valehteleminen ei ole minulle se ongelma, sen pystyn tekemään kyllä, mutta mietityttää tilanne aika lailla. erota en halua, mutta mietin asiaa tämän toisen naisen kannalta (kaveri kuitenkin).
eilen sain vielä vähän lisää miettimistä, kun kuulin että mieheni on pettänyt minua pari kertaa ihan lyhyen ajan sisään. hassua kyllä, tämä hänen pettämisesnsä toisaalta paransi meidän suhdetta, vaikken silloin vielä siitä tiennytkään.
ja, totta, en halua tästä elintasosta luopua kun omalla palkalla pitäisi tyytyä tosi paljon vähempään.
olisko lisää kommentteja?
yhden tutun naisen luona kävi panemassa muutaman kerran. ja jäi sen tutun siskolle, joka on minun ystävä, ns. rysän päältä kiinni..
-ap-
Aikasi jaksat tuollaista "en luovu elintasostani" -paskaa.
Sitten se lyö ja lujaa. Haluat pois. Et koe sinulla olevan ihmisarvoa. Eikä sinulla olekaan miehesi panemiset lukien.
Pois vaan suhteesta samon tein.
Usko.
Been there.
käydä niin, että nyt kun mies on päässyt vieraan makuun, niin jatkaa kalasteluaan. Kohta löytää nuoremman ja paremman ja hullaantuu. Kyllä se on heipat sulle sit siinä vaiheessa. Perhettä perustamaan vaan sit nuorikon kanssa. Miksi se mies haluaisi pitää sinut suhteessa mukana, jos mies kustantaa elintason yms., seksi ei luista, eikä ole lapsia...?
Miksi itse siis roikut kuviossa vielä?
Ai siis että mies pihtaa sinulta, ja silti käy panemassa muita? Jotenkin selittelyn makua. Nyt taidat vain etsiä syitä pettämiselle, ja jos haluat pettää, niin ne tekosyyt löydät varmasti. Miten on mahdollista että nyt juuri eilen kuulit miehen pettämisestä?
saat omassa tuttavapiirissa h-kirjaimella alkavan nimityksen, kun juttu paljastuu.
Ota ero. Ratkaisee ongelmasi.
sen tuomat tunteet yllättää sut varmasti. Vaikka et edes kärsisi mitään jumalatonta morkkista, niin se vaikuttaa sun ajatuksiin, käyttäytymiseen, suhtautumiseen mieheesi ja ties vaikka mihin paljon ja pitkään. Usko pois.
Miehesi huomaa muuttuneesta käytöksestäsi, että jotain on vinksallaan, vaikka kuinka yrität esittää normaalia.
Ajan myötä valehtelu ja kaksoiselämä muuttuu helpommaksi/helpoksi, mutta ekoilla kerroilla sitä ei voi läheisiltä kätkeä.
Believe me.