Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisittekö, että miehenne kävisi kahvilla ex-rakastajansa kanssa?

Vierailija
13.07.2011 |

Siis kyseessä nainen, jonka kanssa mies on aikanaan pettänyt ensimmäistä vaimoaan..

Jatkokysymys:

Olisiko sillä merkitystä, että kertoisiko mies teille kahvittelusta avoimesti vai kävisikö "salaa"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen tarkoitus ei varmaan ole aiheuttaa toiselle epävarmuutta ja ikäviä fiiliksiä? Jos mies näitä aiheuttaa edes ehdottamalla entisen petturikumppaninsa tapaamista, saa mennä. Kiva se on käydä sitten kopasemassa tätä naista, ja jos epäilet jotakin tapahtuneen, mies voi vedota siihen, että mähän kerroin sulle tästä avoimesti, hulluko sä olet? Pelkkä taktiikka se kertominen, ja luvan saanti on lupa pettää. Ilman kertomista, salaa käyminen, on jo suoraan pettämistä ilman mitään välivaihetta.

Vierailija
2/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy toisinaan kahvilla ex kihlattunsa kanssa.

Kertoo asiasta ihan avoimesti. Josksu käymme yhdessä tai vain minä käyn hänen exänsä kanssa kahvilla, ravintolassa.

Hankala kuvitella olisiko merkitystä salaisiko, kun näin ei ole ollut. En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain varmistuksen, että en ole sekopää, mustis tai ehkä hullukaan, että joku muukin siis ajattelee samoin

Siis mä tiedän tästä kahvittelusta, mutta mies ei ole mulle mitään sanonut, eikä tiedä mun tietävän. Ja sattumoisin tiedän, että on menossa sen naisen kans uudelleen kahville kesän aikana(sitä en tiedä, milloin, enkä kykene kyttäämään häntä 24/7 tietenkään).

MITÄ MÄ TEEN!

Oon miettinyt, että pitäiskö ottaa asia vain puheeksi, mutta pelkään romahtavani.. :(

ap

Vierailija
4/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain varmistuksen, että en ole sekopää, mustis tai ehkä hullukaan, että joku muukin siis ajattelee samoin Siis mä tiedän tästä kahvittelusta, mutta mies ei ole mulle mitään sanonut, eikä tiedä mun tietävän. Ja sattumoisin tiedän, että on menossa sen naisen kans uudelleen kahville kesän aikana(sitä en tiedä, milloin, enkä kykene kyttäämään häntä 24/7 tietenkään). MITÄ MÄ TEEN! Oon miettinyt, että pitäiskö ottaa asia vain puheeksi, mutta pelkään romahtavani.. :( ap

Ota asia reilusti puheeksi. Kerro miltä susta tuntuu koko rilanne. Kerro miltä salailu susta tuntuu jne.

T: se joka vastasi kai kakkosena joka hyväksyy

Vierailija
5/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseltäni vastaavaa.

Vierailija
6/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you love somebody set it free if it comes back it yours if it doesn´t it never was.

siinäpä ohje let it bee todellakin kai hän sen olisi valinnut jos haluaisi olla hänen kanssaan

Vierailija
7/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en oikeesti tiedä, mitä sanoa.

Mulle kahvittelu naispuolisten ystävien kanssa on ihan ok, mut mä en jaksa uskoa, että ton kyseisen naisen kanssa voivat olla pelkkiä ystäviä. Tunnen itseni lapselliseksi ja jotenkin hävettää, että olen edes saanut tietää tämän asian.. siis MUA hävettää. En tiedä..

ap

Vierailija
8/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei TODELLAKAAN kannata antaa mennä. Kokemuksesta tiedän, että vanha suola alkaa kyllä janottamaan. Ainakin sitä ajattelee entäs jos-tyyppisiä ajatuksia

Entäs jos olisinkin alkanut seurustelemaan tuon kanssa?

Entäs jos oltaisiin sillä tavalla vain enää yhden kerran...

Vierailija
9/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin jossain ohimennen "juoruna"

"Minna meidän töistä" meinaa tavata ex-rakastajaansa vaikka on "Jarin" kanssa.

Ja sitten heti perään sanoisin, että et todellakaan hyväksy tollaista jos se tehtäisiin selkäsi takana salaa.

Jos miehesi kertoo asiasta ja edelleen aikoo mennä kahville änkeät mukaan sanomalla "kiva, mä oonkin aina halunnut tavata sen naisen, mennään vaikka Stockalle kahville".