Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisinkö vielä yhden lapsen?

Vierailija
13.07.2011 |

Joo tiedän ettei lapsia TEHDÄ mutta antaisko luvan vauvan tulla jos on tullakseen?

:D :D :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isän kanssa tämän pohtisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta on vähän joten pippeli ja pimpuli yhteen vaan!

Vierailija
5/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isän kanssa tämän pohtisit.

Ja itsehän sen yksin hoitaisin kuten ensimmäisenkin olen hoitanut.

Ap

Vierailija
6/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin iso ero on se, että meillä on jo kolme lasta. Jokunen vuosi sitten minulla oli vauvakuume, mutta mies ei halunnut. Nyt mies haluaisi vauvan mutta itse en enää ole varma. Olen jo jättänyt kotiäiti vuodet taakse, lapsilla kivat hoitopaikat ja minulla kiva työ. Joku osa minusta silti haluasi vauvan. Annan asian hautua vielä jonkin aikaa..

Vierailija
7/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen kanssa elämä on niiiiiin paljon helpompaa. On ihan ikävä sitä aikaa vaikka tietenkin rakastan lapsiani!

Toivoo kolmen äiti.

Vierailija
8/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eka on jo yli 4-vuotias, niin jättäisin kakkosen väliin. Elämä on niin paljon helpompaa, kun lapsen kanssa voi tehdä kaikenlaista. Lisäksi isolla ikäerolla lapsista ei ole muuhun kuin tappelemaan keskenään.

Kolmen lapsen äitinä en myöskään enää tekisi lisää lapsia. Auto menis vaihtoon, mieti paljonko rahaa menis kaikkeen esim. huvipuistoon, uimahalliin jne. Huhhuh, kolmenkin kanssa saa menemään jo aika paljon.

t. kolmen 1-6v:n äiti

Vierailija
9/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä, että jotkut miettii noinkin isoa asiaa noin huolettomasti. Melkein kuin mitä tänään tehtäis ruokaa... Itse olen ihan paineessa, kun kolmekymppiä kohta lähestyy, enkä uskalla tehdä ensimmäitäkään muksua... Miten siihen saisi noin huolettoman asenteen?

Vierailija
10/11 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mietin ja punnitsen asiaa nykysin päivin ja öin. Synnytyksestä jäi traumat ja arki lapsen kanssa on ollut haastavaa (varsinkin vauvavuotena). Järki sanoo ettei enää yhtään vauvaa tähän perheeseen mutta kun katson esikoista mietin voinko jättää tämän ilman sisarusta itsekkäistä syistä. Kaikki vauvanvaatteet ja vauvatavara on tallessa, ja olen alkanut miettiä niiden kiertoon laittoa jos sitä vauvaa ei sitten enää tähän perheeseen tehdä... Mutta en millään raaskisi, ehkä jossain syvällä tiedän että aika sille toisellekin vielä tulee.

Vierailija
11/11 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se esikoinen sisarusta kaipaa, sinä kaipaat vauvaa :)

Ei ole sanottua, että toinen lapsi olisi samanlainen (haastava) kuten ensimmäinen. Toisaalta voi yhtä hyvin ollakin. Kahden lapsen hoitaminen on paljon raskaampaa kuin yhden, jos mies ei osallistu. Mieti: kun vauva nukkuu, sinulla ei olekaan aikaa nukkua itse tai tehdä kotitöitä. Pyykkiä, ruokaa, sotkua on tuplaten. Sylinkaipaajia on triplaten, kun sulla on se mieskin.

Kaikkein eniten mua mietityttää, kannattaako tehdä lapsi, jos mies ei osallistu vanhemmuuteen. Tälläkin palstalla saa lukea niin paljon katkeruutta. Kannattaako alkaa siihen, jos jo etukäteen tietää, ettei mies osallistu?

Minkä ikäinen esikoinen on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi