Jos menisin kylään omien kahvipullien kanssa,
se tulkittaisiin loukkaukseksi talon emäntää kohtaan. Sehän merkitsisi sitä että emännän leivonnaiset eivät kelpaa.
Kommentit (7)
Mä en loukkaannu kun en itse edes osaa leipoa.
Jos sä et koske emännän tarjoamuksiin lainkaan vaan pupellat omia eväitä, se on loukkaavaa!
mutta en oleta, että tulee pöytään. Saahan se vaikka pakastimeen, jos ei sovi.
Jos teen yllärivierailuja, vien jotain kahvileipää ilman muuta!
että vietäisiin kahvipullat. Siellä emännillä onkin aina vierasvara, pakastimet pursuavat vaikka mitä herkkuja, jotka mikro hetkessä sulattaa. Kahvipaketin voi viedä.
Kaupungissa tuliaispullat on ok, etenkin yllätysvieraiden kohdalla.
Maalla ei tulisi kysymykseenkään että vietäisiin kahvipullat. Siellä emännillä onkin aina vierasvara, pakastimet pursuavat vaikka mitä herkkuja, jotka mikro hetkessä sulattaa. Kahvipaketin voi viedä.
Kaupungissa tuliaispullat on ok, etenkin yllätysvieraiden kohdalla.
kotona on semmoinen pakastin, joka pursuaa vaikka mitä herkkuja! Nimittäin tuossa toisessa on helvetisti mansikkaa ja toisessa lähinnä pakastevihanneksia ja keitettyjä papuja. Herkkupakastimen sijainnista en ole tietoinen, mutta mielelläni sen löytäisin ;)
Terv. maalainen
Edes minun kahvipöydästään ylpeä maalais-karjalaismummoni ei tajua tuollaisesta loukkaantua, kantaa vaan pöytään lisää syötävää ja tyrkyttää liiankin kanssa.
No, monet kuitenkin tapaavat tuoda kylään tullessaan tuomisia, esim. just pullia. Ehkä sulla on helposti loukkaantuva lähipiiri?