Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua häiden jälkeisessä masennuksessa

Vierailija
13.07.2011 |

Häät oli mulle niin mieletön projekti, melkein kaiken tein itse ja kaikesta otin hirveän stressin.Hääpäivänä inhotti kun kaikki puhui jostain onnellisuudesta, minä olin niin kaukana onnellisesta kun olla voi. Koko päivän olin kauheassa paniikissa, stressasin siitä että meneekö tämä ja toi nyt niin kuin pitää ja laskin minuutteja siihen kun kaikki on ohi. Ja nyt häiden jälkeen masentaa kun niin hirveästi odotin ja tein töitä ja kaikki oli pelkkää stressiä ja ahdistusta. Auttakaa, sanokaa miten tästä häätraumasta voi päästä yli :( Kellekään oikealle ihmiselle en uskalla puhua kun ne sanoisivat vain että mitäs valitat, sait haluamasi häät jotka meni niin kuin piti...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siksi olisin halunnut pienet häät mutta mies halusi isot. Sitten se meni suorittamiseksi koska minä en oikeasti osaa ottaa rennosti puolituttujen seurassa vaan mietin vaan koko aika että mitä ne musta ajattelee.

ap

Onneksi haluttiin miehen kanssa kumpikin pienet häät ja paikalla oli vain tuttuja ja suurin osa tosi läheisiä. Silti jouduin aamulla ottamaan betasalpaajaa ja itse juhlissa auttoi kuohari.

se jonka srtessi loppui alttarille

Vierailija
22/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoit itsesi piippuun, nyt pitäähuilata ja alkaa elämään hiljalleen arkea.

Itsekin jännitin omia häitäni niin, että jouduin käyttämään betasalpaajia, koska sain pahoja migreenikohtauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus. Kauhea urakka mullakin oli 300 vieraan juhlat yksin järjestin ym. Söin häiden jälkeen varmaan 5kg ylimääräisiä hääsuklaita. Ja siitä ei yhtään tullu parempi mieli. Nykyään +20kg

Mutta avioliitto voi hienosti nykyäänkin.

Vierailija
24/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on takana, katso eteenpäin. Ensi kerralla piipahda maistraatissa ja unohda hääkarkit, istuinpaikkakortit ja jääveistokset. Lähtekää vaikka ex tempore kivalle matkalle. Tai osta elämäsi ensimmäinen kossupullo ja juo se.

Vierailija
25/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on takana, katso eteenpäin. Ensi kerralla piipahda maistraatissa ja unohda hääkarkit, istuinpaikkakortit ja jääveistokset. Lähtekää vaikka ex tempore kivalle matkalle. Tai osta elämäsi ensimmäinen kossupullo ja juo se.

ota sillä asenteella ettei ensi kertaa tule :D Toisaalta olen kyllä ajatellut että tekisi mieli pitää uudet häät joissa voisin korjata alkuperäisissä tekemäni virheet mutta sitäkös vasta paheksuttaisiin! Ehkä 10. hääpäivänä... Olisi varmaan joo pitänyt ottaa rennommin. Mutta miten oppisin hyväksymään että juttu meni nyt näin eikä uusia häitä tule?

ap

Vierailija
26/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin masennus häiden jälkeen iski ihan arvaamatta, tai voiko sitä masennukseksi kutsua, mutta mieli oli ihan tyhjä eikä mikään kiinnostanut. Emme pahemmin stressanneet häiden järjestelyistä vaikka kaikki itse teimmekin, niin juhlapaikan kalusteet kuin ruuat jne.

Kaikki oli ihanaa, suunnittelu ja itse juhla, mutta kun se oli ohi, niin tajusin että tässäkö se siten oli?

Kuukausien suunnittelu josta niin kovin pidin ja ihanat puutarhajuhlat, kaikki oli ohi ja arki alkoi.

Ajan kanssa kaikki selkeni ja jälkeen päin muistellaan kuvia katsellen tuota aikaa.

Mulla on sama kaiken kivan jälkeen, tulee ikäänkuin krapula, kakkien juhlien ja matkojen jälkeen vaan ottaa päähän että se kiva on ohi ja tylsyys taas alkaa.

Mutta osaan jo varautua siihen joten uutta projektia vaan kehiin niin ei hyydy :D

Vierailija
27/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota sillä asenteella ettei ensi kertaa tule :D Toisaalta olen kyllä ajatellut että tekisi mieli pitää uudet häät joissa voisin korjata alkuperäisissä tekemäni virheet mutta sitäkös vasta paheksuttaisiin! Ehkä 10. hääpäivänä... Olisi varmaan joo pitänyt ottaa rennommin. Mutta miten oppisin hyväksymään että juttu meni nyt näin eikä uusia häitä tule?

ap

...vaikka sitten se 10-vuotispäivä, tai 11-vuotis, tai 32-vuotis... tai vaikka koiran synttärit. You name it.

Vierailija
28/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa juhlissa kuin häissä voi

a)leikkiä aikuinen nainen täysillä prinsessaa

b)pistää useamman tonnin menemään

c)saada tälle yhteisön täyden hyväksynnän?

Ei oikein koiran synttäreillä :(

ap

Vierailija
29/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko tänään joku kiltti ihana vielä kertoa miten pääsisin siitä yli että minulle jäi häistäni pääasiassa vain huonoja muistoja?

Vierailija
30/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järjestetty avioliitto? Miehesi ainakin ääliö kun ei anatnut sulle juhlia jotka halusit

Enpä kovin auvoiseksi avioliitoksi kuvittelisi, jos mies jyrää jo mieleisensä häät vaimonsa mielenterveyden kustannuksella...

Vierailija
31/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järjestetty avioliitto? Miehesi ainakin ääliö kun ei anatnut sulle juhlia jotka halusit

Enpä kovin auvoiseksi avioliitoksi kuvittelisi, jos mies jyrää jo mieleisensä häät vaimonsa mielenterveyden kustannuksella...

suuri oikeus saada mieleisensä häät. Ja hän sitäpaitsi antoi mulle vaihtoehdon ettei sitten tartte mennä naimisiin ollenkaan.

ap