Kokemuksia All inclusivestä rantalomakohteissa?
Harkinnassa lähtö esim. Kreikkaan 2 kouluikäisen lapsen kanssa, joista toinen varsinkin melko nirso ruuan suhteen. Mietin kumpi parempi + halvempi, all inclusive jolloin ruokailut kuuluvat hintaan vai huoneisto, jossa voi itse tarvittaessa tehdä ruuat. Aiemmilla matkoilla ollaan aina oltu huoneistossa ja tehty aamiaiset ja joskus myös muut ateriat itse, mutta nyt houkuttelisi se vaivattomuus ettei tarvitse olla aina kokkailemassa itse..
Itsellä ei ole kokemusta All inclusivestä, suosittelisitko?
Kommentit (25)
Kätevää, kun kaikki ruuat ja juomat maksettu etukäteen ja ruokaa riittää... Ollaan oltu 2 kertaa Turkissa ja suosittelen!
suosittelisin vain Turkissa ja Egyptissä joiden hygienia muuten huonompi. Kreikassa kyllä olisi kiva maistaa joka ilta eri paikoissa. lapsille voi tilata puoliksi annoksen jos eivät syö paljon. tai jopa pyytää lautanen ja antaa omastaan. ei ole tavatonta ko maissa.
olimme kreikassa all inclusive matkalla 2v lapsen kanssa, aina löytyi hyvin ruokaa lapselle vaikka ei niitä kaikkia ruokia halunnutkaan syödä. Aamupala on todella helppo nirson lapsen kanssa, valinnanvaraa on niin paljon ja kun kyse isommasta lapsesta voi vielä itse valita lautaselleen juuri ne ruoata joita haluaa.
Ihanan helppoa omasta mielestäni ja rantalomille hyvä vaihtoehto, koska ne paikalliset ravintolat tarjoavat ihan samantasoista jos ei huonompaakin ruokaa.
Ne etuilee raskaasti ja haalivat kaikki ruoat.
Aamiainen ja illallinen.
Halvemmaksi tulee yleensä - ja aina löytyy jokaiselle jotakin. Meillä on perheessä yksi keliaakikko, yksi maitoallerginen ja yksi kala-allergikko, joten tämä on helpoin vaihtoehto.