Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Moi mä pidän itselleni babyshowerit, tässä ois mun lahjatoivelista.." WOT???

Vierailija
12.07.2011 |

Siis olenko mä nyt jotenkin purkissa kasvanut? Eikö yleensä kaverit järjestä nuo juhlat tulevalle äidille ja siis tuo lista..ampuuko jo yli ja pahasti vai olenko mä tosiaan nyt jotenkin ihan out tämän daagenin juhlaetiketeistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjalistaa odotellessa....

Vierailija
2/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN menis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miullaki yks kaveri odottaa jo toista lastaan, tokas kerran mulle että hän järjestää vauvakutsut sellaset ku amerikassa, johon olin että ei sun pidä niitä järjestää vaa jonku ystävän jonka jälkeetotesi että -nii sähä voit ne järjestää annan sulle vähä rahaa ostat sitte kaiken tarvittavan ja kutsut kaikki ja sillee.. OLIN että mitä vattua, oikeesti, nehä pitäs järjestää "salassa" ja jonkun omasta tahdosta, ei niin että tuleva äiti "määrää" jonkun järjestämään juhlat. En muutenkaa ymmärrä tätä amerikanmalliin -periaatetta..halloweenit ja nyt jotkut babyshowerit.. haloo..

Vierailija
4/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, kun Suomeen rantautuu uusia "ilmiötä" eikä niitä vielä oikein hallita. Kohta jokainen jenkkisarjojen keskellä varttunut äitiliini haluaa beibishouverit itelleen ja kamuilleen ;)

Vierailija
5/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö kaikki kopioida jenkkilästä?

ei tulis mieleekä osallistua/järjestää moisia!

Vierailija
6/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan kyllä huomauttaa, että on tosi ikävää, että aivan mahtavia suomalaisia perinteitä, kuten rotinaperinne, jäävät sitten näiden keinotekoisten, muualta tuotujen perinteiden jalkoihin. Sinänsä en vastusta kivaa iltaa hyvien kavereiden kanssa, mutta överit lahjalistoineen sun muineen tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, riippumatta siitä, mikä juhla on kyseessä.