Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi saan emätinorgasmin dildolla mutta en oikealla?

Vierailija
22.07.2011 |

Eli olen luullut saavani orgasmin, mutta tajusin vasta näin myöhemmällä ikää että sehän onkin vain se klitorisorgasmi. Kun dildolla touhuan, saan vajaassa minuutissa emätinorgasmin vaikken olisi kiihottunut tippaakaan. Mutta koskaan en ole miehen kanssa ollessa sitä saanut vaikka touhuttu on vaikka kuinka perin ja lyhyesti ja pitkään tässä vuosien varrella.

Dildoiluun pääsin jyvälle ihan vastoittain vasta kun itsekseni aloin sitä käyttää ja voi herranen aika millainen se orkku on verrattavissa pelkkään klitorisorkkuun!

Mutta siis, onko muita jotka ei normiseksissä saa emätinorgasmia? Vai olisiko jokin jippo siihen, olisi meinaan aivan mahtavaa saada sellainen miehen kanssa. Nyt en jotenkin "ilkeä" kertoa itsekseni saaneeni sellaista paukkua..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika samankokoinen mutta voihan se olla ratkaisevasti muutaman millin ohkaisempi sitten. Ja dildo on kuitenkin aika paljon kovempi ja semmoinen pötykkä alusta loppuun. Harmillista...

Vierailija
2/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kunnolla antautuu miehelleen niin ei voi olla nauttimatta täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hidasta yhdyntää ja ajatukset siihen eikä kauppalistaan.

kun rakastelee, silloin pitää heittää aivot narikkaan eikä ajatella kertakaikkiaan yhtään mitään. Kun antaa miehen ottaa miehen roolin, niin itse ainakin huomaan että siitä suomalaisesta jurosta miehestä kuoriutuu aika hurja tapaus.

Vierailija
4/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä meillä ihan villiä aina on ollutkin ja fiilikset on kyllä itselläkin mukana hommassa täysin eikä muualla. Minä luulen että en saa sitten miehen vehkeellä emätinorkkua, se varmaan on vähän pienempi.

Pitää treenata alapää oikeen vimpan päälle, nyt synnytyksestä 8kk ja vielä on kyllä kirimistä entiseen (tämä toinen synnytys esikoinen on jo 8v). Jospa se sitten kun oli timmi pimppa niin onnistuisi! ;)

Vierailija
5/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen huomannut tuon. aikoinaan ennen kolmatta lasta klitorikseni oli herkkä ja sain pelkästä hipaisusta orkun. kolmas synnytys muutti alapäätä siten et klitoris ei enää niin herkkä. pystyn säätelemään haluanko klitorisorkun. jos se tulee niin enpä saa emätinorkkua itse yhdynnässä. en ole dildoa kokeillut. emätin orkku sata kertaa parempi kuin klitorisorkku. olen huomannut myös huomannut et saa emätinorkun vain lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
6/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö te naiset kun sormella muutamlla nussii nopeaan tahtiin vai onko parempi hitaasti työnnellä ja pyöritellä sisällä? Entä haittaako se jos samalla toisen käden sormilla hipsuttaa klitorista?

Vierailija
7/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alkuperäinen vastaaja ja en jotenkin tykkää yhtään jos sormetetaan. Ne on niin ällöttävän tuntuiset ne pelkät sormet pillussa, jotenkin aina ajattelen että ne tökkii inhottavasti vaikkei miehellä kyllä ole minkäänlaisia kynsiäkään sormissa. Pitäskö antaa ens kerralla sormettaa, jos se oiskin hyvälle...

Vierailija
8/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Vierailija
9/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 sormea sisään ja g-pistehierontaa...

ei orkkuja, mutta tuntuu hyvältä. kalu ei yhtä hyvä, kun hieroo eri tavalla.