Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmiset repii rahat vuokratakuuseen?

Vierailija
12.07.2011 |

pankista vai mistä,kertokaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain saa rahaa niin se on täältä!

http://www.profitclicking.com/?r=cwjy2umm5

Lisätietoa:

http://profit-clicking-fin.blogspot.fi/

Vierailija
2/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelle vuokrantajalle ei kelvannut sossun takuu vaan vaati rahaa (mitä sossu ei tietenkään myöntänyt). Joten maksoin takuun seuraavan kuun toimeentulotuesta ja elin sen kuukauden 50 eurolla.

Vierailija
4/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi ollut puolet tuosta summasta, mutta eläimen takia oli kaksinkertainen. Firma maksoi, joten eipä siinä. :)

Vierailija
5/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin pk-seudulla sellaiset 2000 - 3500 euroa (2 - 3kk vuokraa vastaava summa) se vuokratakuu, joten eipä pienituloisella ole muuta vaihtoehtoa kuin lainata tuollainen summa. Itse otin tuota varten kulutusluoton pankiltani ja makselin sitä takaisin kuten muitakin velkoja.

Ihan vaan tiedoksi, etteivät kaikki ole niin fiksuja heti teini-iässä, että alkaisivat säästämään takuuvuokraa varten. Ja pienistä kk-tuloista on aika vaikea säästää nopsaan tuota summaa. Ja missä sitten asuu sitä säästäessään?

kakaroita on pakko tehdä vaikkei omaa talouttaan osaa hoitaa edes alkeellisesti??

Vierailija
6/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen olen saanut joka kerta tarvitessani.

Kaupungin vuokra-asunto on ja raha ei varsinaisesti liiku.

Vierailija
7/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin vielä kotona asuessa kesätyörahoista ekan takuuvuokran ja opiskelurahaa. Sit jotain synttäri- joululahja- ja ylppärirahoja olin säästänyt myös.

Yritin opiskeluaikana olla syömättä ikinä säästöjä kokonaan, koska tiesin, että mun tuloilla sitä rahaa ei tulisi mistään lisää. Kituuttelin siis, mut pidin kiinni siitä, että tilillä on aina oltava vähintään tonni etten joudu pulaan, jos jotain tapahtuu eikä rahaa saa heti. Vaikka just täytyy vaihtaa asuntoa ja maksaa uuden asunnon takuuvuokrat ennenkuin niitä saa vanhasta takaisin. Niitä rahoja sai käyttää vaan oikeasti hätätapauksissa. Se, että jääkaappi on tyhjä, ei riittänyt hätätapaukseksi.

Tuloni ovat olleet aina alle keskitulojen. Tällä hetkellä olen työttömänä ja tuista jää enemmän käteen kuin palkasta on jäänyt suurimmassa osassa työpaikoista, joissa olen tähän ikään asti ollut, viimeisimmässä oli vähän parempi palkka, mut alle keskitulojen tosiaan sielläkin...voin sanoa, et olisin työttömäksi jäätyä ollut ihan kusessa ilman säästöjä, koska kesti todella kauan ennenkuin sain ensimmäiset tuet, samaan aikaan tuli kaikenlaista ylimääräistä menoa kuten juurikin muutto kaikkine kuluineen ja isoine takuuvuokrineen, tilanteessa, jossa mitään tuloja ei ollut eikä myöskään mitään tietoa, milloin sitä rahaa taas saa. Eikä oo eka kerta elämässä. Nyt oon pärjäillyt säästöillä aina ja sit heti kun olen rahaa saanut, olen pistänyt säästöön sen mitä olen säästöistä käyttänyt (moni kaveri olis samassa tilanteessa tehnyt jotain kivaa, kun rahaa kerrankin on).

Vierailija
8/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuhlaa rahojaan kurkusta alas eikä savuna ilmaan. Olemalla fiksu.

Vierailija
9/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei päde ekassa kämpässä!

Vierailija
10/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään raapimista?

Vierailija
11/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienasin omat ensimmäiset kesätyörahat jo 13-vuotiaana. Siitä sitten joka kesä pistin aina jotain sivuun. Mulla oli tietysti vuokratakuun verran fikkarissa, kun ensimmäisen asuntooni muutin (ja tietysti myös kodin sisustamiseen).

Onko nykyään aivan outo ajatus, että SÄÄSTÄISI rahaa? Tai että KÄVISI TÖISSÄ?

Vierailija
12/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienasin omat ensimmäiset kesätyörahat jo 13-vuotiaana. Siitä sitten joka kesä pistin aina jotain sivuun. Mulla oli tietysti vuokratakuun verran fikkarissa, kun ensimmäisen asuntooni muutin (ja tietysti myös kodin sisustamiseen).

niin tavallisesti sossu takaa kämpän eli ei paljoa tartte huolehtia.

Ja tyhjästä on paha nyhjäistä. Jos on kovin pieni palkka niin siitä ei välttämättä paljoa säästellä. Kaikki kun eivät tienaa 3000e ->

Ja kyllähän se vuokratakuun summa riippuu paljon vuokran hinnastakin. Tällä suunnalla kolmiosta pyydetään 400-450e/kk, joten takuuvuokrakaan ei ole kovin paljoa, yleensä yhden kuun vuokran verran. Mutta esim. helsingissä vuokrat taitavatkin olla paljon suurempia joten vaikkapa pienipalkkaisella yh:lla voi olla vaikeuksia saada takuuvuokran verran kasaan.

ja itse kysymykseen. Itse lainasin summan vanhemmiltani ja maksoin pikkuhiljaa takaisin. Tuo siis silloin kun muutin ekaa kertaa.

Vierailija
13/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin pk-seudulla sellaiset 2000 - 3500 euroa (2 - 3kk vuokraa vastaava summa) se vuokratakuu, joten eipä pienituloisella ole muuta vaihtoehtoa kuin lainata tuollainen summa. Itse otin tuota varten kulutusluoton pankiltani ja makselin sitä takaisin kuten muitakin velkoja.

Ihan vaan tiedoksi, etteivät kaikki ole niin fiksuja heti teini-iässä, että alkaisivat säästämään takuuvuokraa varten. Ja pienistä kk-tuloista on aika vaikea säästää nopsaan tuota summaa. Ja missä sitten asuu sitä säästäessään?

Vierailija
14/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mistä säästää niin paljoa lyhyessä ajassa.Tästä asunnosta saatava vuokratakuu raha on n.100e,kun seuraavassa pitäis olla n.1200e,että iik!Vuokraisäntä sanoi asunnon irti ja ulos pitäis lähetä 3kk.

Vierailija
15/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin sillon kun vuokralla asuttiin.

Vierailija
16/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lainannut ystävältäni ja maksanut muutamasta seuraavasta palkasta takaisin.

Yhdessä kämpässä sain sovittua vuokrananatajan kanssa, että maksan kahden ekan vuokran yhteydessä ylimääräistä, josta kertyi tuo vuokratakuu.

Jos ei muu auta, niin pankista.

Jos oot kelan tuilla, niin voit yrittää soskusta.

Vierailija
17/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ylioppilaslahjoiksi saaduista rahoista.

Vierailija
18/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole vanhempia,tai ovat pienellä eläkkeellä.

Vierailija
19/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina äidiltä.

Vierailija
20/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tililtäni,

jos sellaista nyt sattuisi tarvitsemaan, enkä usko että tilanne tulee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi