Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

painoraja verenluovuttajalla

Vierailija
12.07.2011 |

niin, se oli kysymys

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen ollut Lontoossa vuonna -89, enkä siksi saa luovuttaa verta, vaikka mulla onkin hyvä veri....onko tämmöinen vielä voimassa?

Hullun lehmän tauti?

Vierailija
2/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti googlata

kappas, on nostettu 50 kiloon.

joskus kouluaikana se oli 45kg, eivät minua silloin huolineet.

Tosin en pääsisi näköjään uusilla kriteereillä nyt vaikka paino onkin noussut yli 45 kilo. Höh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen ollut Lontoossa vuonna -89, enkä siksi saa luovuttaa verta, vaikka mulla onkin hyvä veri....onko tämmöinen vielä voimassa?

Hullun lehmän tauti?

kyllä tosiaankin on painoraja, aina ollut

Vierailija
4/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen ollut Lontoossa vuonna -89, enkä siksi saa luovuttaa verta, vaikka mulla onkin hyvä veri....onko tämmöinen vielä voimassa? Hullun lehmän tauti?

kyllä tosiaankin on painoraja, aina ollut

Luulin, että ylipainosta taas jotain kettuilua, mutta olikin päinvastoin!

Vierailija
5/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se verenluovuttaminen tällaisen 90 kiloisen ja 170 hemoglobiinisen miekkosenkin aina vähän heikoksi vetää, joten hyvä vaan ettei niitä kaikkein kepeimpiä tyttösiä ruveta kuppaamaan. Pari kertaa muutenkin tullut nähtyä, kuinka sellaisilta 60-70 kiloisiltakin on jalat pettäneet alta.

Vierailija
6/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienikokoisilta luovuttajilta otetaan vain puolet siitä normaalista määrästä. En tajua, miksei Suomessa voitas tehdä samoin. Mua ei oo ikinä painon takia luovuttajaksi huolittu. Hemppa on kuitenkin aina 150 korvilla...

Vierailija
7/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joku jo mainitsikin.

Tuli vaan mieleen, että lukioiässä kaverini ei saanut luovuttaa, vaikka painoi muistaakseni 51-53 kg. Oli kuulemma liian vähän yli painorajan...

Vierailija
8/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britanniassa välillä 1.1.1980-31.12.1996, niin se on luovutuseste. Yksittäinen lontoonmatka ei ole.

Hullun lehmän tauti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän