Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä homeisessa vierasmajassa mökillä

Vierailija
05.06.2008 |

Appivanhempien mökki on käynyt pieneksi kun lapsenlapsia on kertynyt lisää. Hankkivat sinne viime syksynä "vierasmajan" (käytetty), jotta meidän perhe voisi yöpyä sielä kesällä (koska miehen sisko on enemmän suosiossa ja saa siksi mökistä vierashuoneen ja parven perheensä käyttöön.)

No mikäs siinä - kiva idea sinänsä, että jokaisella oma tilansa. Mutta kun kävin mökillä viime viikonloppuna lasten (3v ja 4kk) kanssa, niin tuo vierasmaja on ihan homeessa. Parilla seinällä ja nurkassa on mustia homekukintoja ja koko maja haisee ummehtuneelta. En mä suostu kyllä sielä nukkumaan ja pilaamaan meidän perheen terveyttä (vielä kun on pienet lapsetkin). Vaatteetkin menisivät pilalle kun homeenhaju tarttuu.

Anoppi ja appi eivät näe mökissä mitään vikaa - läikät kuulemma vaan kosmeettinen seikka (laittaisivat vaan maalia päälle). Just joo, koko mökkihän on ihan kosteusvaurioinen.

Pitääpä keksiä jotain muuta ohjelmaa kesäksi kuin tuo mökkeily.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä veisi minäkään perhettäni homeen keskelle. Nukkukoon appi itse sielä jos ei mitään vikaa....

Vierailija
2/2 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen hometta appivanhempien omakotitalon vessassa. Tiedän, että siellä pesukone laski vedet lattialle ja tapetti kupruilee. Lisäksi anopille on tullut paha astma, josta alunperin epäiltiin kissaa. No, kissa on ollut kuolleena pari vuotta ja astma sen kuin pahenee. Vajaa viikko ollaan siellä, ehkä siitä ei ole haittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä