Muistatko millainen oli oma koulureppusi ekalle mennessä?
Kommentit (60)
"tehosteet"... Pikkutaskussa kahden kylpevän koiran kuva. :) Vuosi oli 1991.
Vuonna 1996 minulla oli pinkki koirareppu. Olisin halunnut kissarepun, mutta sellaista ei löytynyt, joten oli pakko tyytyä koiriin.
Olikohan vuosi -80 tai -81, repussa oli sinistä ja punaista ja kansiläpässä teksti Scout.. mulla tais olla pääväriltään punainen, jollain toisella luokkalaisellani oli sininen.
beige Marimekon yksivärinen reppu, sellainen "tikattu". Valitsin itse sen kaikista vaihtoehdoista.
Mulla ei muuten ole ikinä sen jälkeenkään ollut kirjavia/kuvioillisia laukkuja tai reppuja tai salkkuja.
I like to keep it simple - näköjään :)
ja oli pitkään tallessakin.
vuonna 1980, Lahden Reipas, jääkiekkojoukkeen reppu. Musta oranssi.
Lahden Reippaan reppu, mut vasta tilana reppuna. Eka oli 1982 salkkumallinen, musta, punaisilla heijastimilla, siskon vanha.
Ilmeisesti samanlainen kuin nrolla 7. Mulla tosin vihreä salkkumallinen reppu, jossa keltainen perhonen.
Reppuni oli Adidaksen, jossa 3 vinomallista taskua vetoketjulla. Jokainen tasku oli eri neonväriä :)
muistaakseni vihreä kahvasta kannettava laukku.
Reppuja ei ole tullut paljoa käytettyä, on ollut putkikassia ja isoja olalla kannettavia laukkuja ala ja yläasteella.
mun vanhemmat olivat tosi nuukia, ovat edelleenkin, nyt vaan nuukia, mutta silloin huippunuukia.
Mä sain jotain vanhoja laukkuja, joista en tykännyt ollenkaan. Repunkin sain tosi vanhana, kun todellakin kaikilla muillakin oli jo.
Reppu oli keltainen Fjällrävenin "klassikkoreppu". Parilla muullakin oli samanlainen... Vuosi oli 1986.
Vuosi oli 1978, ja reppu oli sellainen laatikkomainen, jonka alaosa oli tummansininen ja läppä oranssi, ja soljissa oli oranssit heijastimet. Olisin halunnut erilaisen, mutta äiti piti päänsä...
Keltainen neliönmuotoinen ja siinä oli jäätälön kuva. Koulun aloitin vuonna -89
sellainen laatikkomainen (teko)nahkaa, joka sellainen sinapinkeltainen. Soljissa oranssit heijastimet myös.
Vuosi 1979 ja punainen kissareppu. Kissan naama meni heti ensimmäisenä koulupäivänä suttuun, kun nojasin reppu selässä koulun tiiliseinään :(
Mieheni on piirtänyt siitä kuvan ja antanut sille uuden nimen. Miten voisi koskaan unohtaa?
ja se hävetti kun tajusin koulussa, että pojilla oli tuota smurffireppua sinisenä ja tytöillä punaisena.. ;D tykkäsin silti tosi paljon siitä repusta, siinä oli silmälasismurffi istumassa pulpetissa tms. Punaisessa repussa olisi ollut muistaakseni smurffi kulkurin nyytti olallaan. Citymarketista ostettiin ja olin ihan hirveän ylpeä itsestäni kun sain sen repun. :)