Muistatko millainen oli oma koulureppusi ekalle mennessä?
Kommentit (60)
mulla oli vaaleanpunainen Salomonin reppu isolla logolla. :D Eno toi kanarian saarilta.
enpä tuotakaan olisi muistanut ilman tätä kysymystä ja ankaraa muistelua. Ruma poikamainen sininen reppu jossa oli eri maiden lippujen kuvia taskussa. vitosluokan pojalla oli samanlainen, ja mua hävetti!!!
kirkkaanpunainen ikäänkuin litteä ja korkean mallinen kahiseva reppu, jossa oli etutaskussa koiran kuva. Kuva oli muistaakseni musta-valkoinen ja vuosi oli 1983.
Punaista ja vihreää tehosteväreinä tereissä.
Vuosi oli 1986.
Oma tyttäreni aloitti koulunsa 2010, tietenkin Lacosten repulla! :)
BTW, Lacoste oli hieno merkki aikoinaan.
Nyt halusin vaan jatkaa perinteitä!!! ;)
Punainen olkalaukku. Yhdellä tai kahdella pojalla taisi olla maastovihreä hyvin vanhanaikainen reppu, reppuja oli sitten vasta lukiossa, Kånken-merkkisiä.
pinkki joku aika perusreppu, jossa valkoiset vetoketjut. Ois varmaan aika trendikäs nyt! :D
mutta punainen!
Valitsin sen ihan itse ja ylpeänä kannoin eri maiden lippuja, kaikilla muilla oli jotain lapsellisia kuvia :D
mutta punainen!
Valitsin sen ihan itse ja ylpeänä kannoin eri maiden lippuja, kaikilla muilla oli jotain lapsellisia kuvia :D
lainata nroa 27.
Koululaukku itsellanikin oli, kouluun syksylla 1969.
Hyvin muistit! Nimittain aloin pohtia tokan luokan lempilaukkuani, jonka muistan kirkkaimmin edelleen. Ja sekin oli siis laukku, punainen ja siina oli kauniita solkia ja kivoja lokeroita.
Reppua ei minulla ollut koskaan, yliopistossakin salkkuja tai olkalaukkuja. :)
Reppu oli semmoinen ilmaisreppu, oliskohan ollut joku pirkka juttu tai k-kaupan...?? Niitä tais olla kahta väriä pojille ja tytöille ja mulla oli tumman violetti, jossa oli neonkeltaiset reunat.
Oli vuosi 1988, reppu oli vaaleanpunainen, missä "my little pony" kuva. Valkea vetskari.
vuonna 1978. Silloin tosiaan piti olla laukku eikä reppu. Joskus myöhemmin oli lippureppu, muistaakseni sininen. 80-luvulla?
Vaalean lila muumi-reppu :) muumi ja nuuskamuikkunen istuivat kuvassa muistaakseni nuotion äärellä. Pinkit reunukset. Samanlaisia oli olemassa myös tummansini-vihreä värisinä.
Oli vuosi ehkä 1983 ja reppu oli kirkkaan sininen salkkumainen ja siinä oli nallen kuva.
ja sellanen liila aika "aikuismainen" reppu, ei mitään kuvaa. Mut sellainen ergonominen. Valitsin sen, koska siinä oli sivuissa sellasia kuminauhoja mihin sai kiinnitettyä tavaraa, vaikka juomapullon :D Ja lisäksi oli paljon käteviä pikkutaskuja mm. lyijykynille. Heh.