Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua täitä

Vierailija
11.07.2011 |

Täitä löytyi perjantaina.Edelleen tyttöjen hiuksissa muutaman musta pieni liikkumaton täi? Onko häätö epäonnistunut vai? nix shampoo purkissa lukee että jos viikon kuluttua vielä täitä uusitaan hoitoo.

Voiko lapset olla kavereiden kanssa normaalistri. ulkona.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jokaikinen muna.

Tiedän, hirvee homma se on:(

Sitten hiukset tiukasti kiinni ja vaikka hiuslakkaa tms. niin eivät pääse tarttumaan uudestaan.(niin helposti)

Meidän tytön kaveriporukassa näitä tuntuu pyörivän jatkuvasti, mutta eipä siinä muu auta, kuin käydä vaikka joka päivä tukka läpi ja jokainen epäilyttävä murunen pois.

Silloin ei oikeastaan tarvi edes myrkkyjä, koska kaiken saa nypittyä pois sitä mukaa kun kuoriutuvat. Kaikista paras jos huomaa munatkin.

Mutta kun ei voi tietää keneltä nämä aina vaan tarttuvat, niin pitää yrittää taistella itse niitä vastaan.

Toki tiedottaa myös muille vanhemmille jos mahdollista, muuten ne ei häviä koskaan, jos yksikin on joka ei hoida niitä pois.

Vierailija
2/5 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkky ei tehoa muniin, eikä aina kaikkiin aikuisinkaan täihin, joten yksi hoitokerta ei riitä.

Munat kuoriutuvat oman tahtiinsa, apteekista suositellaan uusintahoitoa 2 viikon jälkeen, mutta mun kokemuksien jälkeen se on liian myöhään, päässä voi olla jo aiemmin runsaasti elämää.

Mun mielestä siis kannattaa tehdä jatkuvaa tarkkailua ja täiden ja munien poistoa.

Heti voi kavereiden kanssa olla, mutta heillä myös todennäköisti on samoja, joten kannattaa huolehtia etteivät pääsisi tarttumaan uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaa tiheällä kammalla pois kaikki mitä vaan löydät ja pystyt. Kova homma!

Vierailija
4/5 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munat on ihan valkoisia. Täit ovat vaalean ruskeita yleensä tai harmaita. Yritän linkittää kuvia:

Munat

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ldk00…

ja täit:

http://www.tartuntatautiliitto.fi/paatai.html

Vierailija
5/5 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese kaikki petivaatteet,pyyhkeet,hatut,pehmolelut...! itse kyllä aikoinaan laitoin pehmolelut reilu 2viikoksi mustaan säkkiin mutta voi pestäkin!!

kannattaa tosiaan varoittaa muitakin,sillä varsinkin tuulisella säällä "tarttuvat" toisille helposti!