Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rippileireistä jotka ei "taviskirkon" järjestämiä?

Vierailija
11.07.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Herättäjäyhdistyksen riparin aholansaaressa (tahkon rinteitä vastapäätä) maksoi muutaman satasen enemmän kuin oman seurakunnan ripari ja oli ihan mahtava kokemus koska: Uusia ihmeisiä ympäri koko suomea(oman seurakunnan riparilla samat ihmiset kun koulussa ja ei pääse pakolla olemaan oma itsensä varsinkin jos koulukiusattu tai ujo 15v), paljon uusia asioita, erilaista oli vain että laulettiin siionin virsiä virsikirjan sijasta. ei mitää aivopesua vaan ihan samat isä meidän- rukoukset ja kirkon opit. suosittelen ehdottomasti ja olen ihan "tavis"kirkon jäsen, tosin huonosti kirkonmenoihin osallistuva.

veljeni kävi saman riparin muutaman vuoden myöhemmin hyvän kokemuksen takia ja sai hurjasti uusia ystäviä mitkä on kestänyt tähän päivään saakka. aikaa riparista 10 vuotta.

kovin haluttuja joten ilmoittautuminen heti kun tietää minne haluaa mennä :))

Ihana pappi ja muut henkilöstö ja ihana maalaismiljöö vanhoine rakennuksinee ja rantasaunoineen. 2 viikkoa meni hujauksessa :)

Suosittelen lämpimästi :)

Vierailija
2/4 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä aiheesta ihmeellisempiä kuin ne on.

Juu Kansan Raamattuseuran rippikoulussa olen ollut itse, sekä oman riparin jälkeen isosena useinta vuosia. Pidän tuon järjestön raikkaasta ja armahtavasta hengellisyydestä jossa ihmisyyttä ymmärretään eikä tuomita. Meno on henkisesti rentoa, nuorekasta eikä mitään yliampuvaa hihhulikristillisyyttä. Ja ne työntekijät on ihania ja aitoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Kansan Raamattuseuran rippikoulussa olen ollut itse, sekä oman riparin jälkeen isosena useinta vuosia. Pidän tuon järjestön raikkaasta ja armahtavasta hengellisyydestä jossa ihmisyyttä ymmärretään eikä tuomita. Meno on henkisesti rentoa, nuorekasta eikä mitään yliampuvaa hihhulikristillisyyttä. Ja ne työntekijät on ihania ja aitoja ihmisiä.

Vierailija
4/4 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän