Menee hermot vauvan kanssa!
Vauva on alle puolitoista vuotias ja minusta tuntuu että minä en jaksa. :/ Lapsi itkee milloin mitäkin, paiskoo tavaroita, syö kaikki kirjat, ei syö ruokaa. Kaikki on koko ajan yhtä itkua ja raivoa, enkä minä tiedä mitä tehdä. Toivon vain koko ajan että tämä ikä menee nopeasti ohi. :(
Tänäänkin monta kertaa joutunu puremaan hampaat yhteen etten räjähdä huutamaan. Asiaa ei yhtään auta sekään että talossa asustaa myös uhmaikäinen 3 vuotias. Lapsista ei vielä ole edes toisilleen leikkikaveria. Välillä nautin suuresti lapsista, mutta nykyään en. Ainoa pakoreitti arjesta on minun tunnin mittainen juoksulenkki illalla.
Kommentit (2)
Jos ei syö niin olisiko tarve huoleen? Sitten lääkäriin.
1- vuotiaat paiskoo ja riehuu. Tämä hankalaa varsinkin jos äiti ja lapsi on erilaisia temperamentteja. Kieltää ja ohjata saa vielä vuosia. Ota rennosti, koita vähentää tuhoa ennakoimalla ja järkkää niille mielekästä tekemistä.
Nauti iltalenkistäsi!! Ja hanki hyvää jalkavoidetta ja kuorintamössöä joilla lisäät jalkojen hyvinvointia.. ;)
Meillä puolitoista vuotias ja ihan samanlaisia tunteita olen kokenut. Lapsella on ollut korvatulehduksia ja hampaiden tekeminen on ottanut tosi koville. Joten kaikki täällä on hiukan pinna kireellä vähien unien vuoksi. Mutta yritän kuitenkin ajatella että ei lapsi tahallaan kiukuttele, hänellä on tukala olo hampaiden, helteen tms vuoksi. Silloin ei ruoka maistu ja kiukuttaa.. Ymmärrän kyllä sua. Ohimenevää, kunnes tulee suraava vaihe.. Jaksamista sinne!