Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11kk nukkumaan käyminen

Vierailija
10.07.2011 |

Onko muilla tapahtunut vastaavaa? Tyttö 11,5 kk ei suostu enää nukkumaan jos äiti vie hänet sänkyyn, hyppää välittömästi pystyyn ja alkaa huutamaan. Kaadan hänet takaisin ja jälleen hän on pystyssä,ei auta silittelyt ei laulut, ei mikään. Isä kun vie nukkumaan ei ole mitään ongelmaa mutta isä ei ole joka ilta kotona! Voiko tämä mahdollisesti johtua siitä että olen ollut tämän 11 kk tiiviisti tytön kanssa,kauppareissuja,kampaamossa käyntejä ym pikku juttuja olen tehnyt välillä yksin mutta nyt olen ollut pari viikkoa töissä,lapsi on ollut isän kanssa kotona. Kertokaa ihmeessä jos teillä on vastaavia tilanteita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkunut jo pari kuukautta. Poika 1v2kk

Vierailija
2/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lähtenyt myös töihin? Ja kaikki on alkanut siitä? Olen lukenut paljon eroahdistuksesta mutta tämä tuntuu sydäntä raastavalta :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai sä vaan jätä sitä yksin?!

meillä ei ole yhdenkään lapsen kanssa ollu tuollaisia ongelmia, koska ovat saaneet nukkua sivuvaunussa ja olen menny aina viereen makaamaan ja "nukkumaan". siihen vauvaki on asettunu sit nukkuu ilman huutoja. ku vauva nukahtanu, niin nousen olkkariin. yöt on olleet helppoja, ku ei kenenkään tarvi huutaa (koska nukutaan lähellä).

etttä ensin katsoisin peiliin, voisitko sä tehdä jotain toisin?

Vierailija
4/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä tavoin on nukahtanut. max puoli tuntia ja herää järjettömään huutoon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi