Tiistaita Kesäkertuille!
Kommentit (25)
Just ja just kykenen pystyssä olemaan.Taas vaihteeks tosi huono olo...Ruokaa tekee mieli,mut syöminen onki toinen juttu... Päätä särkee ja väsyttää... Valivali... Koskaan ei oo hyvä..
Eilen oli järkyttäviä " menkkajomotuksia" ja olin ihan varma et kaikki ei oo hyvin,mut ohi meni... Eikös sitä sanota et sillon ku menkkojen kuulus oikeesti tulla saattaa olla samat tuntemukset parinaki kuukautena...?
Ja poika taitaa olla kipeeks tulossa...alkaa olla pirun kiukkunen....
Äääääääh.....
Suhmura 8+5
Tänään oli ensimmäinen neuvola, joten nyt uskaltaa ehkä jo hypähtää pinoon. Oon tätä vähän vältelly, mitä lie taikauskoa.
Niin keskenmeno viime toukokuussa, ja nyt uusi raskaus. Viikkoja kasassa 8+3. Saa nähdä kuinka käy. Ei oikein uskalla tästä niin iloita, jotenkin yrittää ajatella tätä tunteettomammin kuin viimeksi.. Mitä lie varmistelua.
Noh, kuitenkin, ajateltiin miehen kanssa että jos vaikka kävis ultras yksityisellä ensi viikolla tai sitä seuraavalla, jos vaikka näkisi jo sydämen sykkeen.
Että sellaista.
Hauskaa tiistain jatkoa!
Iltaa taas!
Yököttää ja väsyttää... Mä oon nyt parina aamuna heränny jo viideltä vaikka kello sois vasta seitsemältä. Pakko mennä pissalle ja sen jälkeen ei saa enää unta. Päivät tahtoo mennä horteessa, mutta kuitenkin taas aamulla herää aikaisin vaikka nukuttais. Toivottavasti tuo sisäinen kello kääntyis pian kans talviaikaan.
Neiti 4vee nukahti kuin nukahtikin eilen illalla omaan huoneeseensa ilman ongelmia:) Nyt se vielä taitaa tuolla piehtaroida, mutta ei oo ainakaan vielä tullu jano tai pissahätä. Jospa se nyt vihdoinkin oppis nukkuun omassa huoneessa ja ilman että äiti lähtee samaan aikaan nukkumaan. Vaikka kyllä mäkin taidan tästä pikapuoliin sänkyyn hiipparoida.
Välillä mahaa vihloo oikein kunnolla, varsinkin yöllä kun vaihtaa asentoa. Mitään vuotoa ei oo kyllä ollu. Kaipa se on vaan jotain kasvukipua tai jotain. Stressiä on jo muutenkin, niin en enää keskenmenosta haluais ruveta stressaamaan. Kai se tää raskaus vaan tekee musta vainoharhaisen ja kaikesta tahtoo kuvitella aina pahinta.
Vaikka pahaa tekeekin, niin oksentaa ei ole (vielä) tarvinnut. Huomaa kyllä jos jää syöntien väliin reilumpi tauko niin heti rupee huimaamaan ja heikottamaan. Töissäkin on vähä joka pöydän nurkalla mun hedelmäpusseja, että saa jostain äkkiä jotain suuhun. Ei kai tätä kuitenkaan ikuisesti jatku.
No mutta, nyt öitä vaan kaikille!
Quest955 rv 7+1
Aah, kerrankin jaksan kömpiä vielä koneelle pojan mentyä nukkumaan. Tai oikeastaan oli pakko kun täytyi tehdä pesään valkea yms (seli-seli)... Poika oli tänään päivän kummitätillään ja minä sain oikein ottaa päikyt ja muutenkin vaan maata ja olla, kävin kyllä kaupassakin kun se on niin harvinaista herkkua käydä yksin... =)
Etoo yhä. Oksentanut en ole vieläkään *koputtaa puuta*, vaikka lähellä jo oli. En tiedä mikä meidän tiskikoneessa on kun haisee niin pahalle. Ei siitä nyt niin kauan ole kun sen pesin. Laitoin sen sit päälle, kun en tiennyt mitä tekis, en kyllä ainakaan pysty sitä pesemäänkään...
Rinnat on mullakin arat ja ihan eri kokoset, tosin sitä " vikaa" mulla on ollu muutenkin, mut nyt taas tuntuu ettei sama kuppi sovi millään molempiin... " Pelottaa" koska alkaa maito valuun... Esikoisesta valui maitoa jo jostain 4. kuusta lähtien, onhan siihen nyt vielä aikaa mut kuitenkin...
Vähänkö oon kade kun teistä niiin moni on jo käyny neuvolassa. Meidän eka neuvola on vasta 3vkon päästä ja se ultra sit siitä viikon päästä, mut toisaalta eipä kai sinne kiirekään ole...
Nyt taidan antaa periksi ja häippäsen nukkumaan... Öitä!
K@isa: Te, kenellä massu on alkanut jo vähitellen pullottaa, niin onko teillä kosketusarkuutta mahassa? Musta tuntuu niin kuin kaikki vatsa- ja selkälihakset olisi lievästi kipeät ja kohtu siinä keskellä kuin joku appelsiinin tai greipin kokoinen pallero, joka vähän aristaa toiselta puolelta... (Outo selitys! ;) Tältäkö sen kuuluukin tuntua, kysyy hölmö ekakertalainen? Onko se aristava kohta ehkä istukan paikka vai..?
Mulla on masu pullottanut jo jonkin aikaa eikä mitkään vanhat housut satikaan farkut mene kiinni, ei ole toivoakaan.Vestkaria ei saa kiinni yhtään,joten mammahousut on jo ollut käytössä. Mulla on toispuoleinen masu aina aamusin,mutta se menee sitten takaisin päivällä. Vatsassa tuntuu aina välillä sellaselta aivan kun lihakset venyy. Mutta ei tunnu kipua. En oikeen osaa sanoa ,mikä on normaalia . Jos joku ihmetyttää niin kannaattaa pirautella neuvolaan.
Koita jaksaa!