Olin nlan lääkärillä
rv 25+5. Lääkäri teki alapään tutkimuksen ja sanoi että kyllä kohtu kiinni on mutta pehmeä. Sanoin lääkärille, että mulla on aikaisemmat synnytykset käynnistynyt viikon sisään kun on pehmentymistä ollut. Lääkäri sanoi ettei se nyt niin kauhean pehmeä ole. Sanoi että hän laittaa ruksin tähän puoleenväliin nla kortin sarakkeeseen. Soitin terkkarille samana ip ja sanoin että oisko mua tarvetta lähettää polille jos kohdun suu pehmeä. Terkkari sanoi et lääkäri oli kirjoittanut koneelle gynegologinen tutkimus/status normaali. Mulle kirjoitti loppu raskauden slomaa ja käski levätä. 2vkon kul mulla on muun asian vuoksi aika yliopistolliseen sairaalaan joka on ihan meidän vieressä. Lisäksi terkkari sanoi ettei oo hyvä tehdä gynegologista tutkimusta vähään aikaan, kun ny tehty useemmin kun ollu erilaisia kipuja. Mitä ootte mieltä lääkärin toiminnasta? Jäi vähän kurja fiilis..
Kommentit (25)
pehmenee ja aukeaakin paikat aikaisemmin, eivätkä silti synnytä, joten täysin normaalia on.
Sitä en ymmärrä, mistä tuo sairasloma on tullut, ellet sitten ole ollut ihan hysteerinen, ja loma tullut psyykkisistä syistä.
Mutta normaali on kohdunsuun tila. Ja vihlominen ym on kaikki ihan normaalia.
ja en todellakaan pysty olemaan töissä jo näiden kipujen vuoksi. Mutta lääkäri käski lepäillä ja makoilla. Syyksi kirjoitti raskauden aikaiset ongelmat tai vastaavaa.
rv 25+5. Lääkäri teki alapään tutkimuksen ja sanoi että kyllä kohtu kiinni on mutta pehmeä. Sanoin lääkärille, että mulla on aikaisemmat synnytykset käynnistynyt viikon sisään kun on pehmentymistä ollut. Lääkäri sanoi ettei se nyt niin kauhean pehmeä ole. Sanoi että hän laittaa ruksin tähän puoleenväliin nla kortin sarakkeeseen. Soitin terkkarille samana ip ja sanoin että oisko mua tarvetta lähettää polille jos kohdun suu pehmeä. Terkkari sanoi et lääkäri oli kirjoittanut koneelle gynegologinen tutkimus/status normaali. Mulle kirjoitti loppu raskauden slomaa ja käski levätä. 2vkon kul mulla on muun asian vuoksi aika yliopistolliseen sairaalaan joka on ihan meidän vieressä. Lisäksi terkkari sanoi ettei oo hyvä tehdä gynegologista tutkimusta vähään aikaan, kun ny tehty useemmin kun ollu erilaisia kipuja. Mitä ootte mieltä lääkärin toiminnasta? Jäi vähän kurja fiilis..
liitoskipuja???
no eipä mulla ole näin pahoja vihlomisia ollut ennen, ettei pysty kauppareissua tekeen. Olen ymmärrtänyt et ne liitoskivut tulee aina liikkuessa, mutta tulee levossakin.
Todennäköisemmin tuo oli se syy pitkään sairauslomaan eikä kohdunsuun tilanne.
Olenko jotenkin yksinkertainen, kun en millään edes useammalla lukemisellä ymmärrä, mikä meni väärin?
Jos "ruksi on puolivälissä", niin kai se sitten katsotaan normaaliksi eikä ole mitään syytä hypätä yhtenään tutkimuksissa, varsinkaan jos niistä ei mitään hyötyä ole vaan ehkä vähän haittaa.
vihlominen ei ole normaalia.