Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen varmaan vitun kiinnostava kun kukaan ei halua tutustua. =(

Vierailija
10.07.2011 |

Eli kavereita ei juuri ole minulla. Jos menen johonkin ryhmään niin minä jään yksin. Kärsin siitä todella. Mutta kärsin myös sosiaalisten tilanteiden pelosta eli ujoudesta. Kukaan ei halua ystävystyä hyljeksityn kanssa. =,(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuvatautisen näköinen, ruma, elehdit oudosti ja pukeudut friikisti ;-)

ps. tervetuloa joukkoon...

t: samis

Vierailija
2/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika mulla.

onneksi on edes tämä netti,muutenhan sitä tulisi ihan mökkihöperöksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisit saada ammattiapua sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Kun ihmiset eivät välttämättä tule juttelemaan jos on hyvin välttelevän oloinen. Jaksamista!

Vierailija
4/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväksy, että tilanne on mikä on. Oo siis ylpeä siitäkin, että ehkä oot muitten mielestä tylsä. Ehkä et oikeesti ookaan niin tylsä, mut persoonasi ei vaan pääse esille. Kiinnostaako ne ihmiset sua oikeesti?

Mä oon kysyny tätä itseltäni ja voin paremmin kun oon hyväksyny sen, että mulla on vähän erilaiset mielenkinnonkohteet kuin ihmisillä keskimäärin.

En oikeesti jaksa kuunnella kaikkien ihmisten mielestäni tylsiä juttuja.

Ei kai niitä sosiaalisia taitoja oikeen voi pakottaakaan. Sit sen kyllä huomaa kun tutustuu sellaseen ihmiseen, jonka kanssa oikeesti synkkaa. Ei tartte vaivata päätään, et onks mulla sosiaalisia taitoja vai ei.

Keskity sellasiin asioihin, jotka sua oikeesti kiinnostaa äläkä kiusaa itseäsi yrittämällä sellasiin porukoihin, joihin liittyminen ei näytä onnistuvan luontevasti.

Nää oli ihan tällasia täysin subjektiivisia ajatuksiani ja kokemuksiani elämästä.

Vierailija
5/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain siinä, että sosiaalisessa tilanteessa kiinnität kaiken huomion itseesi, ja mietit, että mitähän nuo muut musta ajattelee, mitenkähän muotoilisin seuraavan lauseeni että se kuulostaisi hyvältä, missähän asennossa mun kädet on jne, jolloin et pysty ollenkaan keskittymään itse tilanteeseen ja keskusteluun ja kaikki menee sulta ohi. Siksi toiset on ehtineet jo vaihtaa aihetta kun sinä vielä mietit edellistä aihetta. Jos pystyisit rentoutumaan sos.tilanteissa niin pääsisit mukaan. Kukaan ei pidä sinua hyljeksittynä, se on vain omassa päässäsi, koska eivät ne muut tiedä että olet ujo ja haluaisit jonkun puhuvan sinulle, tod näk ajattelevat ettei sua kiinnosta heidän juttunsa etkä halua tutustua muihin.

Vierailija
6/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-uhan on sangen mielenkiintoinen värkki.

Vierailija
7/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain siinä, että sosiaalisessa tilanteessa kiinnität kaiken huomion itseesi, ja mietit, että mitähän nuo muut musta ajattelee, mitenkähän muotoilisin seuraavan lauseeni että se kuulostaisi hyvältä, missähän asennossa mun kädet on jne, jolloin et pysty ollenkaan keskittymään itse tilanteeseen ja keskusteluun ja kaikki menee sulta ohi. Siksi toiset on ehtineet jo vaihtaa aihetta kun sinä vielä mietit edellistä aihetta. Jos pystyisit rentoutumaan sos.tilanteissa niin pääsisit mukaan. Kukaan ei pidä sinua hyljeksittynä, se on vain omassa päässäsi, koska eivät ne muut tiedä että olet ujo ja haluaisit jonkun puhuvan sinulle, tod näk ajattelevat ettei sua kiinnosta heidän juttunsa etkä halua tutustua muihin.

Onko mitään vinkkejä?

Niin ja sama juttu oikeastaan varmaan ollut aina.

ap

Vierailija
8/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-uhan on sangen mielenkiintoinen värkki.

Että en ole vitun kiinnostava omasta mielestäni.

Mutta hyvä että sä oot. Tsemiä!

ap

Vierailija
9/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakuita auttaa esim. beetasalpaajat, jos jännitys ilmenee fyysisesti ja joitakin myös mielialalääkkeet, ja joitakin terapia. Eihän sitä yhtäkkiä voi vain päättää, että ensi kerralla en jännitä, koska ei se niin toimi. Sulla on luultavasti huono itsetunto ja sitäkään ei voi muuttaa noin vain.

Vierailija
10/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kamalaa! Mietin vaan että miksi! =(

On lääkityskin, masennuslääkkeet. Nyt en halua kuulla että hoida masennus kuntoon ensin. Koska se on osasyy masennukseen että olen yksinäinen ja ei kavereita.

Huono itsetunto on ja se liittyy koulukiusaamiseen ja huonoon parisuhteeseen. Oikea ongelmien kierre. =((

Kohta varmaan haudassa.

Vierailija
11/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä annettavaa koet sinulla olevan niille mahdollisille ystäville?

Vierailija
12/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina vaan pinnallisia juttuja. Niitäkin kyllä.

Osaan pitää hauskaa. Koen että olen ihan mukava ihminen mutta nämä ei varmaan sitten riitä. =/

ap

Vierailija
13/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi kannattaa yleensä kaikkien kanssa puhua ei-niin-syvällisiä juttuja, koska jos heti alkaa puhua vaikka lapsuuden traumoistaan niin se on vain ahdistavaa. Jos osaat kerran pitää hauskaa ja olet mukava niin tietenkin voit saada ystäviä, mutta ei kannata myöskään haukkua itseään niiden ystävien kuullen koska sekin on rasittavaa. Ihmiset tykkää sellaisista ihmisistä, jotka eivät ripustaudu ja valita, vaan joiden kanssa on helppoa ja mukavaa olla.

Vierailija
14/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäljelle jää muiden haukkuminen vai? =)

En oikein tykkää juoruilla tai ainakaan ilkeillä. Mitä muita puheenaiheita. Lapset/sää? Nekin on puhuttu jo hetkessä. Sitten on itseäni kiinnostavat muoti/sisustus mutta välttämättä ne ei toista kiinnosta. Politiikka on vähän huono aihe myöskin ja uskonto. Miehet no niistä voisi vaikka miten pitkään puhua mutta sekin on vaan lähinnä juoruilua/haukkumista.

ap

Vierailija
15/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten haluaisit puhua? Voithan puhua itsestäsi mutta ei tyyliin "mä oon ihan huono kaikessa ja en minkään näkönenkään" jne. Eihän se keskustelu ole kiinni aiheesta vaan siitä miten sitä käsittelee. Mistä tahansa asiasta voi puhua tylsästi tai mielenkiintoisesti.

Vierailija
16/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. En osaa näitä sosiaalisia sääntöjä? Viimeksi ollut bestis ala-asteella. Ja silloin puhuttiin eri asioista kuin nykyään. =) Pojista ja sitten leikittiin. Yleensä tehtiin jotain. Tai oikeastaan ekan luokan jälkeen olin aina se kolmas pyörä mutta silti oli hauskaa mutta hiukan kilpailua kyllä aina kaverista toisen kanssa.

Huomaan kyllä että olen vaativakin ystävien suhteen ja spontaanisuus puuttuu mutta sitten jos ihan erilainen on niin vaikea puhua mistään. Tai pitää enempi keksiä yhteistä juttua.

ap

Vierailija
17/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole niin vaikeaa muistaa, että ei kannata valittaa, mollata itseään tai muita (jotkut poliitikot ym poislukien), udella toiselta hlökohtaisia asioita. Kyllä varmaan keksit puhuttavaa samanhenkisen ihmisen kanssa, ja sen kanssa voitte vaikka haukkuakin itseänne keskenänne. Mutta aluksi yleensä kannattaa jutella yleisellä tasolla kevyitä juttuja.

Vierailija
18/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin niin? Miksi haluat tietää ikäni ja asuinpaikkani?

No kyllähän ne jutunaiheet vähän pieniä on jos ei voi itseä haukkua, eikä muita,eikä politiikkaa.

Mitä jää jäljelle? Eläimiä ei ole eikä tule! Lapset, no niistä keksii ne viimeisimmät jutut mutta se siinä. Ruoka, sisustus, vaatteet, shoppailu, kesälomasuunnitelmat, työasiat. Siinä ne juuri on. Onko ehdotuksia muihin asioihin?

Vierailija
19/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ihmiset ja heidän juttunsa kiinnostavia?

Vierailija
20/35 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tarvitse muita ihmisiä kuin kuuntelemaan itsesääliäsi, niin et tule saamaan ystäviä. Sen sijaan kannattaa hommata terapeutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi