Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80 kg:sta 45:een kiloon

Vierailija
10.07.2011 |

Aion painaa ensi maaliskuussa 45 kiloa. Onnistunko? Tulen kertomaan kyllä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmieni mukaan tavoite voi olla totta jo helmikuussa. Eli kilo per viikko vauhdilla.

Annan kuitenkin vähän löysää itselleni esim joulua ajatellen.

Vierailija
2/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti tsempistä nro 4!

Lupaan tulla raportoimaan! Varmaan jossain välivaiheissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisella.

Vierailija
4/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? 45 kg ei kuulosta terveeltä painolta

aikuisella.

Normaalipaino paitsi läskien AV- mammojen mielestä

Vierailija
5/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anorexian saat pian tolla menolla..

Vierailija
6/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kg ei kuulosta terveeltä painolta aikuisella.

Vierailija
7/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tiputtanut 4kk:ssa 17 kiloo. vielä on matkaa tavotteeseen mut hyvä alku motivoi jatkamaan.

Vierailija
8/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanverran!

164 cm pituiselle aikuiselle 50 kg on normaalipaino; bmi 18,6

Vierailija
9/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tiputtanut 4kk:ssa 17 kiloo. vielä on matkaa tavotteeseen mut hyvä alku motivoi jatkamaan.

Wau!

Vierailija
10/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuo 45 kg on ihan aikuisiän painoni, olen yli 35 vuotias. Paino nousi 1.5 vuoden aikana eräästä syystä. Nyt vaan korjaan asian.

Vierailija
11/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino indeksi on jotakuinkin maailman turhin painon mittausmenetelmä.

Läskit AV-mammat kovin mielellään ottavat mitä ihmeellisempiä asioita huomioo kun keikutaan lihavan ja sairaaloisen lihavan rajamaastossa. Indeksin alapäässä ei sitten haluta ottaa mitään huomioon....

Näyttääkö anorektiselta?

http://www.chitalada.com/tiedotteet-mainmenu-9/255-milja-heino-iskee-en…

Mimmi on ammattilaisten maailmanmestari x2 ja muutama muu titteli päälle, joten voimaa ja lihaksia kropassa on riittävästi.

paino 53 kiloa, pituus 172 cm = BMI 17,9

Vierailija
12/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö anorektiselta?

Ap:lla on 45-kiloisena merkittävä alipaino.

Itsekin olen lievästi alipainoinen (Bmi 18,2), mutta en ole tähän tarkoituksella laihduttanut vaan jatkanut samoja ruoka- ja liikuntatapojani kuin teininä. Paino palautuu normaaleilla elintavoilla aina tähän, jos vähän lihoo tai laihtuu. Tiedoksi sillekin, jonka mielestä 18- ja 30-vuotias ei voi painaa saman verran. No siihen kolmeenkymppiin on vielä muutama kuukausi, ehtiihän tässä lihoa. ;)

Olen ihan samaa mieltä kuin moni aiempikin kirjoittaja, että 45 on liian vähän.

Vierailija
13/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö anorektiselta?

Ap:lla on 45-kiloisena merkittävä alipaino.

Itsekin olen lievästi alipainoinen (Bmi 18,2), mutta en ole tähän tarkoituksella laihduttanut vaan jatkanut samoja ruoka- ja liikuntatapojani kuin teininä. Paino palautuu normaaleilla elintavoilla aina tähän, jos vähän lihoo tai laihtuu. Tiedoksi sillekin, jonka mielestä 18- ja 30-vuotias ei voi painaa saman verran. No siihen kolmeenkymppiin on vielä muutama kuukausi, ehtiihän tässä lihoa. ;)

Olen ihan samaa mieltä kuin moni aiempikin kirjoittaja, että 45 on liian vähän.

Tuosta kun Miljalta ottaa pois vaikkapa 5 kiloa lihaksia niin painoindeksi on huomattavan pieni. Silti mimmillä olisi enemmän lihaksia kuin keskiverto mammalla.

Painoindeksi on yksinkertaisesti HUONO työkalu. Rasvaprosentti on PALJON parempi työkalu.

Tämä kaveri muuten on sairaaloisen lihava painoindeksin mukaan:

http://www.jarimentula.fi/desktop.html

Vierailija
14/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sinulle joka kirjoitat asiaa painoindeksistä! on todella huvittavaa että esim. bodaavalle miehelle saattaa työterveyshoitaja alkaa puhua ylipainosta ja että mitä sille tehtäisiin! kun kyse ei ole ylipainosta ollenkaan.

silmät päähän!

ja mittanauha on kans hyvä työkalu.

Vierailija
15/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino indeksi on jotakuinkin maailman turhin painon mittausmenetelmä.

Läskit AV-mammat kovin mielellään ottavat mitä ihmeellisempiä asioita huomioo kun keikutaan lihavan ja sairaaloisen lihavan rajamaastossa. Indeksin alapäässä ei sitten haluta ottaa mitään huomioon....

Näyttääkö anorektiselta?

<a href="http://www.chitalada.com/tiedotteet-mainmenu-9/255-milja-heino-iskee-en…" alt="http://www.chitalada.com/tiedotteet-mainmenu-9/255-milja-heino-iskee-en…">http://www.chitalada.com/tiedotteet-mainmenu-9/255-milja-heino-iskee-en…;

Mimmi on ammattilaisten maailmanmestari x2 ja muutama muu titteli päälle, joten voimaa ja lihaksia kropassa on riittävästi.

varmaankin ottelupaino kyseessä. Ja se on ihan eri juttu kuin oikea paino :D

Vierailija
16/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ja sama, mistä ne kilot koostuvat; liika on liikaa.

Samoin sydän joutuu työskenteleemään ylipainoisen ihmisen sisällä eri tavalla kuin normaalipainoisen, riippumatta siitä, mistä kilot koostuvat.

Jänteet, imunestekierto, hermosto jne ovat kovemmalla rasituksella ylipainoisen kanssa riippumatta siitä, mistä kilot koostuvat.

Vierailija
17/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorexia ei ole sen tavoiteltavampaa kuin sairaalloinen ylipainokaan. Itseasiassa vaikea anorexia taitaa tappaa nopeammin kuin vaikea ylipaino...

Tuo paino voisi olla ok, jos kyseessä olisi ihminen joka on luontaisesti alipainoinen. Sellaisiakin on. Mutta laihdutustavoitteena tuo selvästi kertoo sairaalloisesta ruumiinkuvasta.

Vierailija
18/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluat näyttää koulutytöltä?

vai mitä etua tai valtaa uskot saavuttavasi rääkkäämällä ruumistasi noin?

Vierailija
19/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kiloa kuulostaa älyttömän pieneltä painolta 164-senttiselle, MUTTA toisaalta joillain ihmisillä on luonnostaan niin siro ruumiinrakenne, että näyttävät hyvältä pienessäkin painossa. Itse en heihin kuulu: olen 168cm ja 50-kiloisena näytin ihan luurangolta, kuukautiset loppuivat jne. Toivottavasti ap osaa realistisesti arvioida omaa kroppaansa eikä kärsi mistään hahmotushäiriöstä.

Mutta sinänsä ap:n tavoite on varmaan mahdollinen, itse laihdutin 70 kilosta tuonne 50 kiloon puolessa vuodessa. Nykyään kyllä painan 60 kiloa ja parempi näin. :)Kroppa on nätti, timmi ja sopivasti lihaksikas.

Vierailija
20/29 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaa ihmiset hyvät, että näytän ihan normaalilta siinä painossa. kropan muoto on sellainen, että tämä nykytila on tukalan olon lisäksi ihan kamalan näköinen, eikä vähempi auta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän