M,ies on laihtunut tosi paljon, on ruvennut käyttämään oikeaa voita ,
siis karppaamaan. Nyt otettiin kaikki kokeet,Diabetes lääkitys pois, verenpaine lääkitys vaihdettiin ,kaikki arvot erittäin hyvät. Taidan minäkin siirtyä rasvasempaan ruokaan.
Kommentit (7)
Ihan vaan oman miehen kanssa on todisteita tuosta. Olen kyllä kuullut vastaavia arveluja muualtakin.
Olisiko jotenkin niin, että miehen fysiikka sietää sitä lihaa ja rasvaa? Naisen pitäisi vaan elää pelkällä salaatilla...
Itse karppasin yhtä uskollisesti kuin mies, ja miehellä paino putosi ja kroppa tiivistyi. Mulla kävi vähän päinvastoin. Harmi!
Kaloja voissa paistaa ja syö makkaroita .
siis karppaamaan. Nyt otettiin kaikki kokeet,Diabetes lääkitys pois, verenpaine lääkitys vaihdettiin ,kaikki arvot erittäin hyvät. Taidan minäkin siirtyä rasvasempaan ruokaan.
vähäistä hiilihydraattien käyttöä ei rasvan syömistä. Atkinsin dietti on tuo rasvalla laihduttaminen.
mutta käytän paljon voita ja valitsen aina mahdollisimman rasvaisen tuotteen jäätelö- ja juustohyllyllä. Pekonikin maistuu. Päivittäisessä ruokavaliossani on rasvaa reilusti yli suositusten. Silti painoindeksini on alle 18 ja veriarvoni ovat todella ihanteelliset (hyvä ja huono kolesteroli, kokonaiskolesteroli, rasva-arvot, verensokeri, hemoglobiini jne.). Oman kokemukseni perusteella voi ei todellakaan ole sellaista myrkkyä, kuin terveysvalistuksessa on vuosikausia väitetty.
ja ihan tavallista ruokaa. Kaikki arvot ovat loistavia ja olen suorastaan hoikka.
mökilläkin tehnyt vaikka mitä. Laittanut uuden lautalattian purkanut entisen. Maalannut kalusteet uudelleen , saunan pukuhuoneeen lattian uusinut. Muutaman puun kaatanut ja niin edespäin.