Kuinka pahasti laihdutus tökkää/aineenvaihdunta hidastuu
tämän päivän osalta, jos juon pari siideriä ja pikkuisen sipsiä? Tekisi niin mieli, kun kerran olen yksinkin kotona...
Kommentit (5)
tämän päivän osalta, jos juon pari siideriä ja pikkuisen sipsiä? Tekisi niin mieli, kun kerran olen yksinkin kotona...
Miten helvetissä sinä luulet, että nuo vaikuttaisivat sinuun noin omituisella tavalla? Niistä tulee vain energiapläjäys jonka voit "korvata" syömällä huomenna vähemmän.
näin olen jostain kuullut, liekö ap tarkoittanut tätä?
Olin muutaman viikon niukkahiilihydraattisella dieetillä ja paino laski hirmuista vauhtia.
Kun sitten viikonloppuna vetäisin pienen pussin karamellia ja pari sämpylää, loppui se painonlasku siihen???
En tajua, aiemminkin olen laihduttanut, esim. keventäjissä ja kyllä paino on jatkanut laskuaan heti, kun herkuttelu on ohitse. Ehkä seuraavana aamuna saattanut olla turvotusta, mutta ei pidempään.
Olin muutaman viikon niukkahiilihydraattisella dieetillä ja paino laski hirmuista vauhtia. Kun sitten viikonloppuna vetäisin pienen pussin karamellia ja pari sämpylää, loppui se painonlasku siihen??? En tajua, aiemminkin olen laihduttanut, esim. keventäjissä ja kyllä paino on jatkanut laskuaan heti, kun herkuttelu on ohitse. Ehkä seuraavana aamuna saattanut olla turvotusta, mutta ei pidempään.
Hiilaridietin pituus ON kaksi viikkoa, sen pidemmällä ei ole enää sanottavia vaikutuksia.
Aineenvaihduntaan tuo ei nyt mitenkään vaikuta.
Painonhallintaan se vaikuttaa sen verran kuin pussin ja pullon kyljessä kerrotaan kaloreita olevan yhteensä (7000 kCal = 1 kg läskiä).