Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enempää lapsia. Katselin tänään useamman kuin yhden lapsen äitejä huvipuistossa.

Vierailija
09.07.2011 |

Kaikki keskivartalolihavia, ryhdittömiä, tyylittömiä, tukka rasvaisena jne: väsyneitä, ylirasittuneita. Varsinkin ne, joilla oli vauvaikäinen muiden taapertajien lisäksi.

Ja hei, miksi se on yleensä niin, että nainen ränsistyy lapsikatraan kanssa, mutta mies ei? Ja miksi äiti hoitaa vauvan, katsoo isompien lasten perään, kantaa tavaroita ja työntää vaunuja, kun mies kävelee huolettomana vieressä TAI istuu pahimmassa tapauksessa kaljalla?

Meillä kaksi lasta ja se riittää. Enempää en jaksa valvoa, enkä hoivata.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan auringonpaistetta. Vaatekaapin ovessa on peili ja näytin uskomattomalta ollakseni yli 40 ja tosiaan viiden lapsen äiti.

Jos laittaisin pussin päähän ja ikääni arvioisi niin moni veikkaisi 20- 25v.

Vertailukohteita on perhepiirissä.

On vaan tosiasia, että YKSIKÄÄN 40-v. yli ei todellakaan näytä kaksvitoselta...tai aika rupsahtanut on kaksvitosena jo ollut muussa tapauksessa...Eikä tarvikaan. Voi olla kaunis yli 40-v.

odotan auringonpaistetta. Vaatekaapin ovessa on peili ja näytin uskomattomalta ollakseni yli 40 ja tosiaan viiden lapsen äiti.

Jos laittaisin pussin päähän ja ikääni arvioisi niin moni veikkaisi 20- 25v.

Vertailukohteita on perhepiirissä.

On vaan tosiasia, että YKSIKÄÄN 40-v. yli ei todellakaan näytä kaksvitoselta...tai aika rupsahtanut on kaksvitosena jo ollut muussa tapauksessa...Eikä tarvikaan. Voi olla kaunis yli 40-v.

Se, että juuri sinä et ole nähnyt ketään 40v. 25-vuotiaan vartalolla ei tarkoita etteikö niitä ole. Meidän salilla ,käy parikin (naama tosiaan on kuitenkin vähän vanhemman näköinen) ja toivon, että itsekin voisin näyttää samalta 40 -vuotiaana.

Vierailija
62/73 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa ne, jotka näyttävät sotanorsuilta, ovat epäitsekkäitä, kauniita sisältä ja ovat maailman parhaita äitejä.

Toisessa päässä ne, jotka ovat itsekkäitä, laittautuvat (mutta tietenkään eivät ole koskaan luonnonkauniita vaan 2 tuntia laittautumista vaativalla sotamaalauksella varustettuja) itseään sotilaallisessa kurissa pitävät pinnalliset omaan napaan tuijottajat???

Moni "sotanorsuista" näyttäisi ihan hyvältä huolehtimalla omasta TERVEYDESTÄÄN (siis ihan ajattelematta edes ulkonäköä, se tulee siinä kylkiäisenä) liikkumalla, silloin harvoin kun vaatteita ostaa niin ostamalla harkiten ja omaan vartalotyyppiin sopivia vaatteita (löytyy siistejä ja istuvia vaatteita aloittamalla siitä oikeasta KOOSTA). Ennakoimalla näin ja pakkaamalla mukaan ne siistit vaatteet, ei itse reissussa tarvitse enää sitä puolta miettiä. Hiukset voi pestä ja föönaamisessa menee pari minuuttia, paksuilla hiuksilla se föönaaminen ei edes ole välttämätöntä. Kenkiä löytyy muitakin kuin crockseja ihan mukaviakin, ei ole pakko olla korkkarit. Ei se ulkonäöstä huolehtiminen vaadi sen enempää välttämättä kuin ne puhtaat istuvat vaatteet ja henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtimisen ja lisäksi terveellisten elämäntapojen tuoma energia.

Minusta ihmisen pitää elää myös itselleen eikä pelkästään lapsille ja perheelle, se, että itsestä huolehtii tuo jaksamista myös toisista huolehtimiseen. Eikä todellakaan tarkoita että vain repsahtaneet voivat olla kunnon äitejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lapsia on vain yksi. PeruSte on se, että maapallomme ongelma numero yksi on väestönräjähdys!

Vierailija
64/73 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin naisen. Puistoissa ja kerhoissa voisin vain tarkkailla ja katsella, kuinka kauniilta äidit näyttävät, kun hymyilevät lapsilleen, opastavat, ohjaavat ja huolehtivat. En muista koskaan arvostelleeni muita äitejä ulkonäön perusteella, enkä onneksi näytä olevan ainut.

Ap, onnea valitsemallasi tiellä. Ehkä näemme huomenna puistossa toisemme? Minä olen se, joka valvon tänäkin yönä suuren osan yötä vauvaa syöttäen ja herään viimeistään klo 7 isomman lapsen kanssa ja se tosiaan näkyy minusta. Minusta löydät arvosteltavaa vaikka kuinka, toivottavasti siitä tulee sulle hyvä mieli.

Vierailija
65/73 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin naisen. Puistoissa ja kerhoissa voisin vain tarkkailla ja katsella, kuinka kauniilta äidit näyttävät, kun hymyilevät lapsilleen, opastavat, ohjaavat ja huolehtivat. En muista koskaan arvostelleeni muita äitejä ulkonäön perusteella, enkä onneksi näytä olevan ainut.

Ap, onnea valitsemallasi tiellä. Ehkä näemme huomenna puistossa toisemme? Minä olen se, joka valvon tänäkin yönä suuren osan yötä vauvaa syöttäen ja herään viimeistään klo 7 isomman lapsen kanssa ja se tosiaan näkyy minusta. Minusta löydät arvosteltavaa vaikka kuinka, toivottavasti siitä tulee sulle hyvä mieli.

"minä olen parempi äiti kun en välitä miltä näytän. Näytän rumalta koska huolehdin lapsistani ja sinä et" hohhoijaa.. kummasti kuitenkin ehdit ja jaksat sädekehääsi kiillottaa..

Vierailija
66/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keskivartalolihavia, ryhdittömiä, tyylittömiä, tukka rasvaisena jne: väsyneitä, ylirasittuneita. Varsinkin ne, joilla oli vauvaikäinen muiden taapertajien lisäksi.

Ja hei, miksi se on yleensä niin, että nainen ränsistyy lapsikatraan kanssa, mutta mies ei?

mutta ekaksi tulee kyllä mieleen, että raskaus ja imetys aiheuttaa muutoksia NAISEN kehossa, ei miehen.

Mulla itselläni on ongelmia selän ja ryhdin kanssa, ja olen kyllä hyvin konkreettisesti huomannut, mitä raskaus tekee vatsalihaksille, ja mitä se taas tekee muulle kropalle. Jos tarkkailet pesueita, joissa nuorin on vauvaikäinen, niin todennäköisesti aidin vatsa ei ole vielä ehtinyt palautua odotuksesta - monillahan siinä voi kestää kauankin. Toiset keräävät painoa raskausaikana, mutta imettäessä ei voi laihduttaa. Ja kaikilla ei todellakaan lähde ne raskauskilot imettäessä! Samoin tukka voi ohentua imettäessä. Ja hei, jos isä on töissä ja perheessä on vauva, niin yleensä se äiti hoitaa ne yöheräämiset. Ei kai se ihme ole, jos vähän nuutuneelta näyttää.

Vierailija
67/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä kai kuitenkin huolehdin hyvinvoinnistani ja ulkonäöstäni ihan riittävästi (ruokavalio, liikunta jne.), kun oikeasti järkytyin siitä, että suurin osa tänään näkemistäni perheellisistä naisista oli kuin suoraan sieltä huvipuiston kummitustalosta. Paitsi vähän lihaisampia tietty.

ap

Vierailija
68/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin itse vastaavaa tänään eräässä perheiden suomimassa matkailupaikassa.Ylipainoa,univormuna crocsit (feikit),trikoolegginsit ja muhkurat paljastava t-paita.

Jonotin muutaman tällaisen mamman kanssa kioskille,ja laitoin merkille myös sen,miten töykeitä nämä äidit olivat myyjille,paikka oli tupaten täynnä ja grilliannokset valmistuivat melko hitaasti-ymmärrettävää-yksikin äiti huusi isoon ääneen "Pitää mennä varmaan kotiin syömään ja jättä tilaus sisäään odottamaan",tässä vaiheessa olivat odottaneet noin 6 minuuttia..

En tiedä myöskään miksi joillekin äideille tulee lasten myötä tarve puhua "kimittävällä" äänellä,ja mitä erikoisempi nimi lapsella (tosin erikoiset ovat nykyään tavallisempia kuin perus- Villet ja Kallet) niin sitä toistelaan isoon ääneen muiden seurassa."Max ja Annabella,nyyyt tänne.Maaax,ja Annabellaaaaa,KUULUUKO."Max ja Annabella sitä,Max ja Annabella tätä.

Vierailija
69/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein komentaja-ainesta.

Juu, tykkään tarkkailla ihmisiä :)

ap

Vierailija
70/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo mies on laiskistunnu ja pulskistunnu 15kg... Ja tenavia kolme. Mä painan edelleen samat 48kg kuin ennen lapsia. Tyylikkyydestä en sit tiiä. Sitä lajia en oo tainnut harrastaa ikinä XD

Ja mä kyllä tuuppasen vauvan vaunutkin isukin työnneltäväksi kamoineen päivineen. Mieluummin katon sit niiden isompien perään ja kanniskelen korkeintaan käsväskyäni.

Vierailija
71/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin itse vastaavaa tänään eräässä perheiden suomimassa matkailupaikassa.Ylipainoa,univormuna crocsit (feikit),trikoolegginsit ja muhkurat paljastava t-paita.

Jonotin muutaman tällaisen mamman kanssa kioskille,ja laitoin merkille myös sen,miten töykeitä nämä äidit olivat myyjille,paikka oli tupaten täynnä ja grilliannokset valmistuivat melko hitaasti-ymmärrettävää-yksikin äiti huusi isoon ääneen "Pitää mennä varmaan kotiin syömään ja jättä tilaus sisäään odottamaan",tässä vaiheessa olivat odottaneet noin 6 minuuttia..

En tiedä myöskään miksi joillekin äideille tulee lasten myötä tarve puhua "kimittävällä" äänellä,ja mitä erikoisempi nimi lapsella (tosin erikoiset ovat nykyään tavallisempia kuin perus- Villet ja Kallet) niin sitä toistelaan isoon ääneen muiden seurassa."Max ja Annabella,nyyyt tänne.Maaax,ja Annabellaaaaa,KUULUUKO."Max ja Annabella sitä,Max ja Annabella tätä.

Vierailija
72/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta saatu neljän vuoden sisään. Olen silti hoikka, huolehdin itestäni, mies osallistuu myös lasten hoitoon jne.

Vierailija
73/73 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein komentaja-ainesta.

Juu, tykkään tarkkailla ihmisiä :)

ap

Monta lasta = iso meteli, kun sille päälle sattuvat = äidin äänen pitää kuulua niiden kaikkien yli :P Pienellä piipittämisellä mistään mitään tuu.... XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän