Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riiassa käyneet?

Vierailija
09.07.2011 |

Oletteko käyneet jossain Riian vesipuistoista? Minkälaisia ovat?

Entän Sirkuksessa? Eläintarhassa?

Lidon toimintapuistossa?

Ollaan reilun viikon päästä lähdössä Riikaan lasten (8v ja 6v) kanssa ja mietitään mitä tehtäisiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana yksi pitkä viikonloppu siellä kaksin miehen kanssa ja viime kesänä oltiin koko perhe.

Piti jo viime vuonna käydä eläintarha ja sirkus.

Mutta helle oli niin kova ettei bussissa istuminen kiinnostanut (eläintarhaan) ja sirkusnäytöksetkin peruttiin helteen takia.

Toivottavasti tänä kesänä on viileämpää.

Viime vuonna oli oltiin festivaali-aikaan Riiassa ja tekemistä ja nähtävää kyllä riitti. Upea reissu oli. Lapset koko vuoden puhuneet milloin mennään taas.

Vierailija
2/3 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehkaa kaikki mitä kaupunki tarjoaa. Ei ole Suomen tasoa mutta ton ikäiset lapset eivät onneksi ole niin tarkkojakaan. Jurmalassa ollaan käyty vesipuistossa, en hirveesti tykännyt mutta mä olen ollut tosi upeissa vesipuistoissa ja siihen verrattuna oli onneton. Mutta mies ja poika tykkäs tosi paljon ja oltiin siellä koko päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään Riikassa useamman kerran vuodessa, sillä miehen äiti asuu siellä. Se ei ole todellakaan mikään pikku kylä ja nähtävyyksiä riittää. Sirkus ja eläinpuisto ovat ne paikat, joissa todellakin kannattaa käydä, toisin, en löytänyt sirkuksen ohjelmasta meille mieluista näytöstä tänä kesänä.

Jurmalassa kannattaa mennä käymään. Mieluiten niin, että päivällä otatte aurinkoa Jurmalan rannalla, syötte hyvässä ravintolassa ja kävelette illalla Jurmalan kävelykatua pitkin.

Hieno kaupunki; johon olen rakastunut jo monet vuodet!