Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mitenkään mahdollista saada mies?

Vierailija
09.07.2011 |

siis tälläinen mies enään yli 30v yh jolla 2 lasta.

Itsestään huolta pitävä,perhekeskeinen,silti työ tärkeä,mukava luonne,avoin,seurallinen.

Niin ja kuvittelenko vain:olen ihan nätti, pidän huolta itsestänija olen normaalipainoinen mutta makkaraa vähän vatsassa,mukava luonne kuulemma,kiltti,epävarma,ujo,hiljainen,niin ja masennusta sairastan. Siinäpä se. Eli nuoruuden haave jääkö vain haaveeksi? Haaveilenko ihan utopistista ja turhaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia 2 jne jne..

Vierailija
2/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itsestäsi lisää....

Kuinka paljon lapset ovat kanssasi?

Kauanko on erostanne`?

Etsitkö vakavaa suhdetta?

Mitkä ominaisuudet naisessa ovat tärkeimmät sinulle?

Millaisen elämäntilanteen toivoisin itsellesi 5 vuoden kuluttua.

Terv. n35 =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksin alkeet, niin miehenä voin sanoa että sinulle riittää vientiä :)

Ehkä natsaa sitten jonkun kivan miehen kanssa...

Vierailija
4/18 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat anaaliseksin alkeet, niin miehenä voin sanoa että sinulle riittää vientiä :)

Ehkä natsaa sitten jonkun kivan miehen kanssa...

Ehkei se kuitenkaan ole paras tapa käydä treffeillä että tarjoaa anaaliseksiä ja toivoo että joku toivosikin vähän enemmän.

Vierailija
5/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarma,ujo,hiljainen,niin ja masennusta sairastan.

olisitko valmis ottamaan mieheksesi itsesi kaltaisen?

Vierailija
6/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tota masennusdiagnoosia, sorry.

Vierailija
7/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun keksin millä ne poistan. =)

ap

Vierailija
8/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistuu heti kun tapaat miesta pari kertaa, siitä olen varma. Ja jospa tuon masennuksen saat jollain lääkkeillä kuriin, niin eipä kai sekään haittaa..

Juu, löydät miehen, mutta pääsetkö niitä minnekään katselemaan? Onko kaveria mukaan seikkailemaan ulos ja juttelemaan miesten kanssa?

Vierailija
9/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kaveria. Työkavereita olen houkutellut mutta aina menoja. =( Niin ja yksi kaveri asuu taas kaukana. En halua miestä ihan niiiin kaukaa. =(

Vierailija
10/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kykenet olemaan miehen seurassa ei-epävarma, ei-hiljainen etkä masentunut, niin mikä ettei. Haluaisitko itse itsellesi masentuneen miehen? Niin ja mullakin on ko diagnoosi mutta pystyn esittämään tervettäkin, jonka vuoksi miehen saaminen ei ole ongelma.

Vierailija
11/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kaveria. Työkavereita olen houkutellut mutta aina menoja. =( Niin ja yksi kaveri asuu taas kaukana. En halua miestä ihan niiiin kaukaa. =(

Ja kaveri uloslähtemiseen puuttuu. Voi kun asuttaisiin samassa kaupungissa ja uskallettaisiin vaihtaa tietoja niin pääsis katselemaan miehiä =)

Olen kylläkin sinua hieman vanhempi, joten et taitaisi lähteä kanssani "mummopaikkoihin"=D

Vierailija
12/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain ole small talkissa kovin hyvä. =(

Niin ja jännitys on alussa suurin ja katoaa enempi sitten kun tuntee toisen. Mutta en tiedä...

Olen normaali töissä käyvä ja osaan olla puheliaskin välillä ja kysellä. Välillä vaan saattaa tulla kiusallisia hiljaisuuden hetkiä, koska jännitän. En tiedä meneekö ajan kanssa ohi. Jännitän näitä miehiä jotka saattaisi kiinnostaa.

ap

Vierailija
13/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tottakai löydät miehen. Ja vielä nätti, se riittää jo monille miehille, että pääsee keskustelemaan kunnolla, joten nyt sinut pitäisi vaan saada miesten lähettyville..

Vierailija
14/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittävät miehiä, jotka ovat niitä kiinnostavia. Se on vaan mentävä juttelemaan. Ja hei, mitä haittaa vaikka sanot jotain typerää tai mokaat jotenkin, ne on aina korjattavissa!

Vierailija
15/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kuvauksestasi voin allekirjoittaa kaiken muun paitsi tuon epävarmuuden ja ujouden sekä masennuksen.

Eli nätti, itsenäinen, itsestäni huolehtiva, kiltti jne olen. Silti on nyt 1,5 vuotta mennyt erosta, enkä ole kertaakaan käynyt esim. ulkona siinä mielessä, että "etsisin" miestä.

En tiedä miten siihen pystyisin. Haluaisin parisuhteen ja luotettavan mukavan ja fiksun kumppanin ja sellainen voisin itsekin olla.

Ero vaan tuntui syövän itseluottamustani ja luottamusta muutenkin sen verran, että en kykene tekemään etsinnässä aloitetta...

Nettitreffeille en uskalla...

No, ehkä joku ihme sattuu kohdalleni ja saa poimia tämän herkun talteen :)

Tsemppiä sinullekin...

Vierailija
16/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaveri uloslähtemiseen puuttuu. Voi kun asuttaisiin samassa kaupungissa ja uskallettaisiin vaihtaa tietoja niin pääsis katselemaan miehiä =)

Olen kylläkin sinua hieman vanhempi, joten et taitaisi lähteä kanssani "mummopaikkoihin"=D

ja en kyllä tunnusta olevani ikärasisti. =) Tosin ihan hirveän vanhat miehet ei kiinnosta ainakaan jos näyttävät vielä vanhoilta. Niin ja etelä-suomi

ap

Vierailija
17/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kuvauksestasi voin allekirjoittaa kaiken muun paitsi tuon epävarmuuden ja ujouden sekä masennuksen.

Eli nätti, itsenäinen, itsestäni huolehtiva, kiltti jne olen. Silti on nyt 1,5 vuotta mennyt erosta, enkä ole kertaakaan käynyt esim. ulkona siinä mielessä, että "etsisin" miestä.

En tiedä miten siihen pystyisin. Haluaisin parisuhteen ja luotettavan mukavan ja fiksun kumppanin ja sellainen voisin itsekin olla.

Ero vaan tuntui syövän itseluottamustani ja luottamusta muutenkin sen verran, että en kykene tekemään etsinnässä aloitetta...

Nettitreffeille en uskalla...

No, ehkä joku ihme sattuu kohdalleni ja saa poimia tämän herkun talteen :)

Tsemppiä sinullekin...

Sama juttu että itseluottamus on mennyt vuosien myötä.

Nettitreffeistä myös hyviä ja huonoja kokemuksia. En itsekään oikein niitä uskalla. On kaikenlaista liikkellä ja ei yhtään tiedä millainen toinen on ja voi valehdellakin.

ap

Vierailija
18/18 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se itseluottamus takaisin. Erossa ei ole mitään hävettävää ja se on NIIN yleistäkin.

Ulos ja sassiin ihmisten ilmoille vaikka sitten yksin, sekään ei ole häpeä, niin löydät varmasti itsellesi mielenkiintoisen kaverin.