Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison menettämisestä puhuttelevia tarinoita

Vierailija
09.07.2011 |

Inhimillisiä tositarinoita ja ajatuksia puolison menettämisestä, poismenon ja eron kautta, radioDei:llä nyt 18:00-19:00, vieraina laulaja Hanna Ekola ja terapeutti Saara Kinnunen. NETTIradio: http://www.radiodei.fi/?sid=120 perinteiset taajuudet: http://www.radiodei.fi/?sid=49

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee RadioDei:ltä maanantaisin 21.35-23 ja lauantaisin 18-19. Puhuttelevia, aitoja, koskettavia tositarinoita ja pohdintaa elämän ilosta ja surustakin.

Vierailija
2/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että en tulisi tuolta saamaan lohtua. Tosin menetin vain ex-miehen ja lasten isän viikko sitten. Taidan toipua muistojen avulla ja elävien ihmisten olemassaolon voimin. Pohdiskelemalla ja laittamalla asioita uusille paikoilleen päässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että en tulisi tuolta saamaan lohtua. Tosin menetin vain ex-miehen ja lasten isän viikko sitten. Taidan toipua muistojen avulla ja elävien ihmisten olemassaolon voimin. Pohdiskelemalla ja laittamalla asioita uusille paikoilleen päässäni.

En tiedä, voitko saada ohjelman vieraiden ajatuksista lohtua, mutta uskallan silti suositella; tunnen Ekolan ja hän on ennen kaikkea hyvin inhimillinen ja aidon oloinen ihminen, ei mikään "hihhuli" - ja tältä pohjalta hän on tehnyt myös lauluja ja kirjoja surukokemuksistaan. - Mä luotan, että rakastava ja armahtava Kristus on sinunkin lähellä elämäsi tilanteissa, vaikka et niin tässä tilanteessa kokisikaan. "Hän on vain pienen rukouksen päässä", on joku viisaasti sanonut :)

Vielä kerran, voimia sinulle.

Vierailija
4/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, en koe uskoa mitenkään omaksi jutukseni enää. Olen tarponut sen kanssa niin pitkän tien lapsesta yli kolmekymppiseksi, että tunnen lähinnä huojennusta kun etsiminen on loppu. Tunnen erilaisia näkemyksiäkin, olen ollut kolmessa "lahkossa".

Olen tyytyväinen näin. Mutta mistä sen tietää mitä ajattelen kymmenen vuoden päästä tai vanhuksena.

Veli nimitti elämänkatsomustani sekulaarihumanismiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan