Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kuukupin!

Vierailija
08.07.2011 |

Nyt on kyseinen vekotin ekaa kertaa käytössä ja on ihan huippuhyvä! Nyt harmittaa vaan se, etten aikaisemmin älynnyt ostaa sitä;) Suosittelen lämpimästi kaikille epäröijille!

Te, jotka olette pidempään käyttäneet kuukuppia niin ostatteko kuukupin pesuun tarkoitettua ainetta vai käytättekö jotain muuta?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi että oman harkinnan mukaan ja terkkari käski olla varovainen.

Onkohan se sitä varovaisuutta että jättää kupin paikalleen nussimisen ajaksi...

Vierailija
22/37 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohivuotoja! En tiedä, onko kuppi sitten huonosti paikallaan, vai onko paikat niin mutkilla, ettei pidä?

Mulla on pienempi koko käytössä, joten tietysti voi olla että se on liian pieni. Mutta epäilen, koska minun on vaikea saada sitä sisään ja pois, koska sormilleni ei ole tilaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppikunnan sivuilla oli vaikka mitä mahdollisia syitä ohivuodoille ja vinkkejä, joita kokeilla. Olen varmaan pitänyt sitä väärässä asennossa..

Vierailija
24/37 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi taisi olla jokin erityispesuneste apteekista, mutta nykyisin ihan normisaippua (pari tuntia sitten tyhjensin ja Bootsin Lemongrass&Tamarind Shower Gel toimitti asian). Olen jopa valkaissut sen muutamia kertoja, kaikkein ohjeiden vastaisesti (kloriitilla). Ihan on toimiva, edelleen.

Keitinkin alussa muutamia kertoja, mutten nykyisin. Kannattaa seurata valmistajan ohjeita, en ole itse kovin esimerkillinen. Omani on Diva, ei tietoa onko sellaisia nykyisin.

On tosiaan huoleton kapistus. Voi uida ja urheilla vapaasti, ongelma oikeastaan vain se, ettei aina muista koko kuukautisia olevankaan...

Onnittelut erinomaisesta valinnasta! ;)

Vierailija
25/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään harkinnut, aina vaan jäänyt ostamatta. Sitten kävin tutustumassa kuukuppikunnan sivuihin ja päätin, että ei se mitään ota jollei annakaan. Kokeiluun siis. Menkkoja odotellessa...

Vierailija
26/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään puhdistusainetta käyttänyt, vaan aina huuhtelu vedellä tyhjennyksen yhteydessä ja desinfiointi kiehuvassa c´vedessä noin 5 minuuttia kuukautisten jälkeen.

Synnytyksen jälkeen ei kuppi ole aivan niin hyvin istunut. Parit kuukautiset nyt takana ja hoksasin, että kuppi jää vähän alemmas ja antenni hiertää. Leikkasinkin antennin nyt kokonaan pois. Sama kuppi mulla käytössä kuin ennen synnytystä ja edelleen toimii, kun leikkasin sen antennin pois. En haluaisi enää käyttää tamponeja, enkä ikimaailmassa siteitä.

Vierailija
27/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin isomman koon, koska siinä luki synnyttäneet ja yli 30 v. Olen yli 30. En synnyttänyt. Kuppi on liian iso tai sitten tekniikkani on huono, en meinaa saada sitä laitettua ollenkaan tai sitten se tuntuu ikävästi kun on paikoillaan. Mikä neuvoksi.

Varmaan kokeilla sitä pienempää kokoa sitten. Minä olen yli 30-vuotias ja synnyttänyt ja käytän edelleen pienempää kokoa.

Vierailija
28/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen suositellut kaikille läheisille! Toiset ovat tykänneet, toiset eivät. Tuo kupin liian ylös luisuminen tapahtuu minullekin joskus mutta siitä ei kannata hätääntyä. Ratkaisuna minulla on ihan normaalit puuhat pystyasennossa, jolloin kuppi yleensä laskeutuu sen verran alaspäin, että saan sen pohjasta kiinni. Antennilla en minäkään mitään tee, vaan kupin pohja on saatava litistymään sormien välissä, jotta alipaineen saa sieltä pois.

En enää keittele kuppia lainkaan, vaan ainoastaan pesen sen saippualla pari kertaa päivässä. Jos se menee "huonoon" kuntoon, ostan sitten uuden. Mulla on todella runsaat kuukautiset, ja tyhjennysväli onkin ekana päivänä pari tuntia, siitä seuraavina riittää yleensä 2-3 kertaa päivässä. Kupin täyttymisen tunnen kyllä, en vain osaa kuvailla miltä se tuntuu.

Vierailija
29/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen suositellut kaikille läheisille! Toiset ovat tykänneet, toiset eivät. Tuo kupin liian ylös luisuminen tapahtuu minullekin joskus mutta siitä ei kannata hätääntyä. Ratkaisuna minulla on ihan normaalit puuhat pystyasennossa, jolloin kuppi yleensä laskeutuu sen verran alaspäin, että saan sen pohjasta kiinni. Antennilla en minäkään mitään tee, vaan kupin pohja on saatava litistymään sormien välissä, jotta alipaineen saa sieltä pois.

En enää keittele kuppia lainkaan, vaan ainoastaan pesen sen saippualla pari kertaa päivässä. Jos se menee "huonoon" kuntoon, ostan sitten uuden. Mulla on todella runsaat kuukautiset, ja tyhjennysväli onkin ekana päivänä pari tuntia, siitä seuraavina riittää yleensä 2-3 kertaa päivässä. Kupin täyttymisen tunnen kyllä, en vain osaa kuvailla miltä se tuntuu.

Mulla mont avuotta onnellista yhteiseloa kupin kanssa enkä muihin suojiin enää vaihda ikinä! Niin paras keksintö!

Itse en myöskään käytä mitään aineita, pelkkää vettä, sillä en halua mitään tulehduksia ainejäämistä. Lunettea myydään, jotta saatais jotain markkinoitua. Onhan se niin että kun nainen ostaa kupin, niin se on hyvä 5-15v ja sinä aikana ei ole naisesta markkinavoimille mitään iloa kuukautisten suhteen. Miettikää muuten mikä rahamäärä!

Vierailija
30/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntui niin ikävältä, etten pystynyt pitämään sitä kuin puoli tuntia. Menkat ovat runsaat ja puolessa tunnissa oli tullut jo 7,5 ml. Olin asentanut sen oikein, mutta silti kävely tuntui ikävältä. En tykkää kyllä pitää tamponeitakaan, nekin tuntuvat.

Harmi jos joudun jättämään yhteen kokeiluun. Inhoan jatkuvaa rättien vaihtoa runsaimpien menkkojen aikaan.

Vierailija
31/37 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuoden ja oon todella tyytyväinen! Ei juuri ohivuotoja ja pysyy hyvin paikallaan. Kerran olen jaksanut vain kiehauttaa, muuten pessyt vaan kuuman veden ja saippuan kera.

Suosittelen!

Vierailija
32/37 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käyttökerta takana ja ei voi muuta kuin hehkuttaa: tämä kuppihan on kerta kaikkiaan loistava kapine! Liityn siihen kuoroon, joka toteaa, että kuppi olis tosiaan pitänyt hommata jo aikoja sitten.

Bye bye kaikki kertiskamaluudet!

Vierailija
33/37 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luneten isompi. Ei todellakaan karkaa syvälle, vaan valuu alas. XD Eli vaikka leikkasin antennin kokonaan pois, tulee kupin pääkin hieman ulos tavarasta. Jos laitan syvemmälle, tulee ensin ohivuotoja, koska kohdunsuu tosi matalalla ilmeisesti, jää kupin ulkopuolelle. Ja hetken päästä jo laskeutuukin väkisin töröttelemään. Eli en tosiaan mihinkään uimahalleihin tms. tämän kanssa kehtaa mennä. Mutta loistava on kuitenkin, haiseviin kertakäyttösuojiin ei ole paluuta. Never.

Paljon olen kuullut tuota, että kuppi lähtee "seikkailemaan saavuttamattomiin", mutta en ketään kohtalotoveria, että kuppi töröttää väkisin ulkona.

Vierailija
34/37 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituuden kanssa oli ongelmaa. Siitä huolimatta käytin sitä vuosia. Vaihdoin pari vuotta sitten Me Lunaan (kaikkein pienin malli, jopa M on lyhyempi kuin Diva) ja se on mukavampi. Minulla on niukka vuoto. Kyllä kuppi todellakin voi olla liian pitkä, anatomiassa voi olla eroa.

http://meluna.eu/

http://www.kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=merkit#yhteenveto

Vierailija
35/37 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se pienempi, "synnyttämättömän naisen kuppi." Olen leikannut sen antennin kupista pois, ettei tuntuisi, eikä leikkaamisen jälkeen ole tuntunut miltään. Toimii kuin unelma ja ainut ongelma on, että menkat meinaa unohtaa! Ei tunnu miltään, itselläni tampoonitkin kirveli ja tuntui. Ei sottaa ja menkat tarvitsee muistaa vain kahdesti vuorokaudessa. Ja voi käydä uimassa ilman kamalaa säätöä, eikä kukaan huomaa menkkojasi vaikka olisit ilkosillasi. Kupin saa parhaiten paikalleen, kun sen sisällä ollessa vielä pyöräyttää ja varmistaa että pyörii ja näin on auki. Itselläni ei ohivuotoja ole ollut.

Vierailija
36/37 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi taisi olla jokin erityispesuneste apteekista, mutta nykyisin ihan normisaippua (pari tuntia sitten tyhjensin ja Bootsin Lemongrass&Tamarind Shower Gel toimitti asian). Olen jopa valkaissut sen muutamia kertoja, kaikkein ohjeiden vastaisesti (kloriitilla). Ihan on toimiva, edelleen.

Keitinkin alussa muutamia kertoja, mutten nykyisin. Kannattaa seurata valmistajan ohjeita, en ole itse kovin esimerkillinen. Omani on Diva, ei tietoa onko sellaisia nykyisin.

On tosiaan huoleton kapistus. Voi uida ja urheilla vapaasti, ongelma oikeastaan vain se, ettei aina muista koko kuukautisia olevankaan...

Onnittelut erinomaisesta valinnasta! ;)

Antennin leikkasin pois kokonaan melkolailla ihan kupittelun alkuvaiheessa.

Vierailija
37/37 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupin ei pitäisi tuntua kun se on paikallaan, jos se tuntuu se on väärin asetettu. Sen  oikean kohdan omassa kehossa oppii tuntemaan, kun vähän harjoittelee. Kuppia ei tungeta niin syvälle kuin tamponia vaan jätetään alemmas. Itsellä aluksi tuntui vain sen antennin tökkiminen ikävästi, mutta sitten leikkasin sen melkein kokonaan pois - millin mittainen töpö on jäljellä, se ei töki. Aluksi mullakin oli paniikkia pois saamisen kanssa, mutta sitten opin käyttämään sisäisiä lihaksia ja puristamaan sen alemmas. Kuppi saattaa yöllä kavuta ylemmäs, samoin jos saan orgasmin kuppi sisällä, silloin supistelevat lihakset työntävät sen ylemmäs. Sitten pitää vain odotella että keho rentoutuu totaalisesti ja puristella toiseen suuntaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan