Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Periaateriita.Onko nainen velvollinen 3 treffien jälkeen selitykseen miksei?

Vierailija
08.07.2011 |

Pari pusua on vaihdettu, ei seksiä, kolmet treffit. Muutama puhelu, kymmenisen tekstaria ja se on siinä.

Mieheni väittää, että joku selitys ois hyvä. Minä olen sitä mieltä, että ei.

Riittää, että toivottaa toiselle hyvää lomaa tekstarina vastaukseensa.

Pitäisikö oikeasti muka vastata, että mikä mättää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen pisti pillit pussiin toivottamalla tekstarilla hyvää lomaa. Minun mielestäni nainen ei ole velvoitettu enempään, miehen mielestä pitäisi sitä nyt jotain sanoa suoraankin.

Nyt tuttava odottaa uutta yhteydenottoa, vaikka minusta se on epätodennäköinen.

ap

Vierailija
2/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ratkaisevat nämä jutut vain lopettamalla yhteydenpidon. Miksi naisen pitäisi selitellä?

Suhteet on sitten asia erikseen, mutta parin treffin jälkeen ei tarvitse selostaa, miksei natsaa. Voihan olla vaikka uusi ja mielenkiintoisempi kiikarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt treffeillä ja MIEHESI on eri mieltä ?!

Mitä vittua ?

Vierailija
4/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt treffeillä ja MIEHESI on eri mieltä ?!

Mitä vittua ?

Keskustelevat tuttavastaan, ja tällainen kiista on syntynyt. Meillekin tule aina noita periaatekiistoja, omassa suhteessa ei ole riideltävää.. Usein kyllä noissa mies puolustaa miestä ja nainen naista.

Vierailija
5/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt treffeillä ja MIEHESI on eri mieltä ?! Mitä vittua ?

Ei ap sanonut, että hän itse käy treffeilä jne. Ehkä kyse on jonkin kaverin tilanteesta, josta ap on eri mieltä miehensä kanssa. Tai sitten se "mieheni" viittaa siihen kolmien treffien mieheen (ei kovin todennäköistä).

Vierailija
6/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos sanoo hyvää lomaa niin eikö toinen voi joskus kysyä että miten loma meni nähdäänkö? Mitäs siihen sitten? Parempi olisi sanoa että et ole nyt etsimäni kaltainen ja hyvää jatkoa sulle. Tietysti joku vetää herneen nenään siitäkin. Mutta kyllä noi ympäripyöreetkinon kummallisia. Siinä toinen jätetään epätietoisuuteen ja täälläkin välillä kysellään sitten, että pitäiskö miehelle laittaa viestiä kun ei ole kuulunut ja tapaillaan ym.

Vierailija
7/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se ystävällistä kertoa miksei enää kiinnosta tapailla. Mutta mä olen varmaan kauhean vanhanaikainen. :) Ihmissuhteiden hoitaminen tekstareilla on mun mielestä ihan kauheaa, mutta niin pääsee varmaan helpommalla.

Vierailija
8/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt, että nähdäänkö, mutta nainen ei ole vastannut kuin muihin juttuihin, ei koskaan nähdäänkö kysymykseen. Minusta se on selvä peli siinä mielessä, että jos se haluais nähdä se vastaisi, että joo nähdään vaan, vaikka tiistaina tai jotain.

ap

Vierailija
9/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tyhmempikin mies tajua, että jos ei ehdotella aikoja, niin sinne meni se harakka?

Vierailija
10/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaamaan takanatulevalle oven? Entä invalidille? Entä kantamusten kanssa kulkevalle?

Onko ihminen velvollinen toivottamaan hyvää lomaa?

Onko ihminen velvollinen yhtään mihinkään huomaavaisuuteen?

NO EI OLE!

Ei huomaavaisuus ja ystävällisyys mikään velvollisuus ole, mutta onhan töykeys yleisesti ottaen toista ihmistä kunnioittamatonta ja epämiellyttävää käytöstä - tiedoksesi ap, ellet ole sellaista koskaan mistään oppinut. Kohteliaisuus ei maksa mitään, mutta sen puutteella ihminen vain tiedottaa itselleen olevansa epäkohtelias ja ikävä ihminen.

Vierailija
11/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt, että nähdäänkö, mutta nainen ei ole vastannut kuin muihin juttuihin, ei koskaan nähdäänkö kysymykseen. Minusta se on selvä peli siinä mielessä, että jos se haluais nähdä se vastaisi, että joo nähdään vaan, vaikka tiistaina tai jotain.

ap

Miksei voi vastata?

Siis elääkö nykyajan sinkut jotain 2-vuotiaiden hiekkalaatikkoleikkejä, vai onko nämä tapaukset vain harvinaisen tunnevammaisia, epäinhimillisiä ihmisiä? Ei taida olla tuo ystäväsi kykeneväinen ihmissuhteeseen ensinkään jos kommunikointi tuolla tasolla on noin vaikeaa :O

Vierailija
12/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei yleensä vastaa puhelimeen, joten sitä pitää vokotella tekstareilla.

Ei taida olla tuo ystäväsi kykeneväinen ihmissuhteeseen ensinkään jos kommunikointi tuolla tasolla on noin vaikeaa :O

Tutussamme ei ole mitään vikaa, joten en ymmärtänyt y.o. lausetta.

Vierailija
13/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikein ensinnäkään että sun tuttus vastaa näihin viesteihin jos ei aio tavata? Minä hän pitää tätä miestä? Hätävarana? Kuin iso hätävara naisella tarvii olla?

Musta kertoo paljon siitä naisesta jos ei voi olla vastaamatta tai sitten kertoa todellista syytä.

Vierailija
14/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei vastaa puheluihin, mutta vastaa tekstiviesteihin - ei kuitenkaan siihen, että nähdäänkö.

Naisesta en tiedä mitään muuta kuin mitä tuttumme on kertonut.

Vierailija
15/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nainen ei ole kiinnostunut. Mies haluaisi selityksen naiselta. Minusta se ei ole tarpeellista.

Vierailija
16/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on maksanut jo kolmet rehvit, niin kyllä nyt edes kerran pitäisi selkään päästää.

Vierailija
17/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on olemassa hyviä tapoja ja huonoja tapoja. Hyvä olisi aina miettiä, miten toivoisi toisten suhtautuvan itseensä. Haluaisitko itse, selittäisikö toinen edes jollain tavalla, miksi ei aio enää jatkossa pussailla ja pidellä kädestä tavatessanne? Itse odotat innolla uutta tapaamista, ja POKS, mies (tai nainen) ottaakin ja lähtee mitään selittämättä, mitään sanomatta. Just joo. Näitä tapojahan on, mutta sanoisin, että minusta ko tavalla käyttäytyvät ovat verrattavissa koulukiusaajiin ja sivistymättömään alaluokan kastiin, joilta puuttuu kotikasvatus.

Vierailija
18/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos toinen yrittää takertua kyselemällä tyhmiä, ehkä ei oikein jaksa yrittää olla korrekti vaan luikerrella ulos.

Toki minusta olisi ihan kohteliasta sanoa, että nyt valitettavasti en ole kiinnostunut.

Vierailija
19/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisen olisi kuulunut selvemmin ilmaista, että häntä ei kiinnosta aloittaa kunnon suhdetta. Ja selitykseksi olisi riittänyt vaikka vain se, etä hänestä homma ei vain toiminut, ei natsannut. Muuten mies luulee vielä että hän teki jotain väärin. Mutta kaikista pahin on se, kun valehdellaan ja keksitään kaiken maailman syitä, jotta ei muka pahoitettaisi toisen mieltä.

Minulle on useampi mies yhden/muutaman tapaamisen jälkeen sanonut että ovatkin ykskaks tavanneet toisen naisen, jonka kanssa ovat alkaneet "viralllisesti tapailla". Ja nämä jätkät ovat olleet 100 % sinkkuja vielä viikkoa aiemmin. Juuri tässä pari viikkoa sitten sovin erään tyypin kanssa treffit. N. viisi päivää ennen sovittua päivää lähetin hänelle kuvani, koska hän pyysi (oli siis sokkotreffit kyseessä). Tapaamispäivän aamuna tyyppi sitten tekstaa ettei tulekaan, koska on tavannut toisen naisen. HAH! Ja tämä kaveri oli ollut sinkkuna useamman vuoden ennen tätä. Ei voinut sitten sanoa ettei naama miellyttänyt, vaan piti keksiä kaikenmaailman valheita.

Pointti siis oli, että joku selitys olisi kiva, varsinkin jos toisella osapuolella on eri käsitys siitä mihin juttu on menossa. Mutta tekosyitä ei pidä mennä keksimään, niistä seuraa vain mielipahaa.

Vierailija
20/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut sitten sanoa ettei naama miellyttänyt, vaan piti keksiä kaikenmaailman valheita.

Pointti siis oli, että joku selitys olisi kiva, varsinkin jos toisella osapuolella on eri käsitys siitä mihin juttu on menossa. Mutta tekosyitä ei pidä mennä keksimään, niistä seuraa vain mielipahaa.

suoraan pitäisi sanoa että olet ruma, ja ällöttää katella, ja muutenkin ärsyttävä. Ja sit ei tuu paha mieli vai?

Parempi olla kaivelematta, joskus on parempi kun ei tiedä totuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan